اکسسوری های زنانه جذاب

اکسسوری های زنانه جذاب و دوست داشتنی و البته  لاکچری، بخش جدایی ناپذیر از استایل های بانوان مشکل پسند را تشکیل می دهد که برای طراحی مد و لباس خود همواره از تزییناتی برای تکمیل استایل خود بهره می برند.

اکسسوری های زنانه جذاب ، طیف بیشتری از لوازم را به نسبت اکسسوری مردانه تشکیل می دهد که شال  و روسری و بدلیجاتی مثل گوشواره های کریستال  و لباس های مفهومی چهار فصل، از آن جمله است.

اکسسوری چیست؟

اکسسوری  یا به انگلیسی: ACCESSORY، واژه ای لاتین است که به هرچه که به چیز دیگری اضافه شود و به آن الحاق شود گفته  می شود. در عرصه فشن، این واژه در چند دهه اخیر بسیار کاربردی شده و بخش جدایی ناپذیر از  استایل های شیک و مجلسی و حتی کژوال  آقایان و بانوان شیک پوش را تشکیل می دهد.
اکسسوری  در دنیای رنگارنگ مد، به هر وسیله ای به جز پوشاک که برای تزیین مد به کار رود، اکسسوری گفته می شود.

در واقع نقش اصلی  اکسسوری ، تکمیل مد در فرآیند طراحی استایل است. یعنی شما برای جذاب تر شدن  استایل خود، پس از پوشیدن لباس، از وسایلی برای زینت بخشی به تیپ استفاده می کنید تا جذابیت آن را افزایش دهید. پس، اکسسوری را می توان در دنیای مد، ابزاری مکمل برای استایل اصلی دانست.

حتما بخوانید : آشنایی با لباس فضانوردی

اکسسوری زنانه چیست؟

اکسسوری زنانه در واقع تزییناتی است که بانوان به خصوص بانوان جوان برای تکمیل مد خود از آن بهره می برند:

  • اکسسوری زنانه می تواند شالی باشد که با زنجیرهای نقره ای کوچک تزیین شده باشد
  •  گوشواره  های  کلاسیک  آمریکای  لاتین باشد که تیپ جذابی را برای استایل های کژوال تابستانی به ارمغان می  آورد
  •  عینک  های آفتابی باشد که قاب آنها هم چون قاب گوشی های موبایل، با STUD  های رنگی  تزیین شده  باشد و کنتراست  رنگ خوبی با شال و گردن بند  و دستبند را تداعی کند.

اکسسوری  های زنانه به نسبت مدل های مردانه رنگی تر و متنوع تر است و بالطبع، چشمگیری بیشتری  را برای طراحی استایل به  همراه می آورد.

حتما بخوانید: پایان کارل لاگرفلد، قیصر خانه مد شنل

اکسسوری زنانه: شال و روسری

 اکسسوری زنانه: شال و روسری
اکسسوری زنانه: شال و روسری

بسیارند بانوانی که تنها اکسسوری زنانه  آنها، شال و روسری  طرح دار یا ساده است. نحوه  بستن شال و روسری، خود داستان مفصلی دارد.  با بستن جذاب آن، میتوان ساده ترین و ارزان ترین تیپ و پوشش ها را به گزینه  های جذاب تبدیل کرد .

برای بانوان ایرانی، به خصوص در محیط های عمومی، ترکیب متنوعی از رنگ شال و روسری برای کمد های لباس شیک پوشان توصیه می شود تا همواره  بتوان برای انتخاب های شتاب زده، تنوع رنگ خوبی از شال و روسری در اختیار داشت.

اگر به دنبال اکسسوری زنانه شیک و ارزان هستید، با شال و روسری به  خوبی می توانید بازی کرده و ترکیب های متفاوتی را خلق کنید.

اکسسوری زنانه: ساعت

ساعت همواره از اکسسوری های زنانه جذاب شیک و خیره کننده در طراحی استایل به خصوص با دستبندهای جذاب می تواند باشد. ساعت ها، قیمت های متفاوتی داشته و در انتخاب ان به عنون یک اکسسوری که تکمیل کننده تیپ است، باید دقت کرد.
چرا که نقش تزیینی آن بیشتر از کاربرد فنی آن می باشد. از ساعت تا گجت های پوشیدنی، وقتی انتخاب رنگ متناسب  با تم استایل باشد و ارتباط  رنگ  و فرم، با دستبند به  خوبی حفظ شود، می توان تیپ فاخر و حتی ارزانی  را به  ارمغان آورد.

حتما بخوانید: کارآفرینان کوچک : از معماری تا طراحی لباس با “ فردا دیزاین ”

اکسسوری زنانه : عینک آفتابی

اگر  فکر می کنید عینک آفتابی فقط مناسب روزهای گرم و بلند تابستان است اشتباه می کنید. هم چون کرم های ضد آفتاب (مثل MAC)  که باید به قول ملکه یخی، هر روز استفاده و تجدید شود،
می بایست در  طول سال استفاده شده و از استایل بانوان و آقایان  دور نشود. با عینک هم  مثل شال و روسری، به خوبی می توان بازی کرد و ترکیب های متنوع فانتزی تا لاکچری خلق کرد.

حتما بخوانید: برترین برندهای عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۹

اکسسوری زنانه : کلاه و گردن بند

گردن بند زنانه
گردن بند زنانه

کلاه  و گردن بند، اگر چه معمولا با هم استفاده نمی شود، اما گزینه  فوق العاده ای برای استایل های اسپرت بانوان در هر  چهار فصل است.
نیاز نیست برای این اکسسوری های زنانه، هزینه زیادی پرداخت کنید.انواع و اقسام گردن بندهای بدلی خوش ترکیب و خوش تراش که بعضا زیر ۱ میلیون ریال قیمت دارد، توانایی خوبی در  باشکوه  کردن استایل های ساده و اسپرت خواهد داشت.

مخصوصا نمونه هایی که کمتر بر گردن بانوان در طول  روز دیده می شود. کلاه نیز مثل عینک در استایل های هر چهار فصل (تیپ اسپرت)، الزامی فراموش نشدنی خواهد بود.  تناسب رنگ و فرم کلاه و  عینک را می توانید در طراحی تیپ سلبریتی ها مشاهده کرده و الگو برداری کنید.

حتما بخوانید: لباس عروس به سبک وینتیج

اکسسوری زنانه : گوشواره های بزرگ

گوشواره همیشه باید در کلکسیون طلا و جواهرات و هم چنین اکسسوری بانوان در رده های  سنی و استایلی مختلف وجود داشته باشد.
تیپ زنانه شیک و ملیح را همواره می توان با گوشواره های ساده  و  جذاب، رویایی کرد که تیلور سویفت و ناتالی پورتمن، سلبریتی های موسیقی و سینما، هم چون کیت میدلتون، ملکه مد جهان، از خش سلیقه های این عرصه به شمار می روند.
گوشواره های بزرگ از خوشه ای تا کریستال و طرح سوراوسکی، باید  تناسب با قد و وزن بانوان داشته باشد. گوشواره  های بلند معمولا گزینه خوبی برای بانوان درشت اندام قد کوتاه  به خصوص کسانی که گردن پری دارند نیست. به این موضوع دقت کنید.

حتما بخوانید : چگونه عینک ریبن اصل را از تقلبی آن تشخیص دهیم ؟

اکسسوری زنانه : کیف های رو دوشی

چه در تابستان و چه نیمه دوم سال، همواره کیف  های رو دوشی، می تواند استایل فوق العاده جذابی را برای  بانوان به ارمغان آورد. مخصوصا  کیف هایی که طرح سنتی مثل گلیم و گبه  داشته  و آن ها را با تیپ های  ساده اسپرت بتوان به خوبی ست کرد، گزینه عالی برای تیپ های بهاره  و تابستانی بانوان جوان محسوب می شود که با مدل های مانتو بهاره، کارکرد بسیاری دارد.

در نیمه نخست سال از این اکسسوری های  زنانه سبک استفاده  کنید و ترکیب  رنگ آن هر چه که باشد، باید تناسب خوبی برای تم غالب  استایل شما داشته باشد.

توجه داشته باشید که همواره کیف  های رو دوشی، بخشی از توجه بیننده  را به سمت خود جلب کرده  و اشکالات طراحی استایل شما را تا حدی می پوشاند. مدل های کیف زنانه  روشن در  روزهای بلند نیمه  اول سال، همواره پیشنهاد اصلی استالیست ها  برای انتخاب لوازم جانبی بانوان شیک پوش به  شمار می رود.

حتما بخوانید: معروفترین کیف های کوکو شنل

اکسسوری زنانه : صندل

هم در بهار و هم در تابستان و حتی نیمه اول پاییز به خصوص در مناطق خشک کشورمان، صندل، اکسسوری زنانه  شیکی است  که می تواند مکمل استایل های اسپرت و کژوال خیابانی بانوان جوان باشد.

البته باید صندل های لاکچری تا معمولی  همواره با پدیکورهایی با رنگ بندی متناسب  همراه شود تا نقش مکمل آن به نقش مخرب  تبدیل نشود. صندل های  بژ و گل بهی و حتی  سفید، بسیار  توسط  سلبریتی های جهان در طراحی استایل های اسپرت استفاده می شود که البته همراهی آن با زنجیره  های کوچکی که به دور قوزک پا بسته  می شود، جذابیت آن را دو چندان می کند.

صندل ها برای بانوانی که در تیپ های ساحلی، شلوارک های کوتاه و کلاه های حصیری لبه دار را برتن می کنند، انتخابی دوست داشتنی برای روزهای بلند نیمه اول سال است.ا

با ما در دنیای مد و لباس همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *