باید هایی برای انتخاب لباس زنانه + تصاویر

قبل از مهمانی است و شما باید یک دست لباس پیدا کنید که ست باشد و به تن شما بیایید اما هیچ کدام با هم ست نمی شوند. این وضعیت آشنا نیست؟

تقریبا این مشکل هر زنی در سراسر دنیاست. اما قرار نیست که این مشکل همیشه پابرجا باشد. می توانید زندگی را با یادگیری نکات مدو فشن خیلی ساده تر کنید.

این نکات مربوط به لباس پوشیدن را می تواند نسبت به شخصیت، سایز بدن و سبک زندگی تغییر دهید و مطمئن باشید که این نکات برای همه مناسب هستند.

درب کمد لباس خود را باز کنید و یک نگاه به همه ی لباس ها بیاندازید. از خودتان یک سوال ساده بپرسید. “اگر الان در یک مغازه بودم کدام یک از این لباس ها را می خریدم؟”

لباس هایی که نیاز ندارید را دور نریزید! می تواند آن را به افراد فقیر و نیازمند بدهید تا کمکی به آنها کرده باشید. از این طریق حس رضایت و انسان دوستی نیست در شما ایجاد می شود.

تا بحال دیدید افرادی را که می دانند دقیقا چه بپوشند؟ هیچ رمز و راز خاصی وجود ندارد، شما هم می تونین اینطور باشید. فقط نیاز است که به لباسی که می پوشید مقداری بیشتر فکر کنید. به بدن خود توجه کنید و بخش هایی را که دوست دارید را با انتخاب نوع صحیح لباس تاکید دهید.

برای مثال، پوشیدن لباس یقه هفت باعث می شود که بالا تنه شما بلندتر جلوه کند. بدن شما هر نقصانی که داشته باشد، شما باید یادبگیرید که آن نقطه ضعف را چطور با لباس صحیح تبدیل به نقطه قوت کنید.

این در واقع یک بازی ساده و کارآمد است که هر چند وقت یکبار باید انجام دهید. اگر می خواهید که مدت زمان منتظر ماندن برای پیدا کردن لباس در مقابل کمد لباس کم شود، باید کمد لباس را تمیز و منظم نگه دارید.

اگر قرار است در جشن خودمانی و غیر رسمی شرکت کنید، حتما لباس راحت بپوشید. اگر لباس شما راحت نباشد، هر چند دقیقه باید لباس خود را مرتب کنید.

با کفش ها شروع کنید و سعی کنید کفش هایی بپوشید که پای شما را اذیت نکنند. متخصصان مد توصیه می کنند که همیشه یک کیف دستی بند دار به همراه داشته باشید تا دستانتان راحت و آزاد باشند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *