برند ایتالیایی دیزل

“برای یک زندگی موفق” اولین کمپین تبلیغاتی برند دیزل

بیشتر بخوانید: برند گس

در سال ۱۹۸۵، روسو کنترل این برند را به تنهایی به دست آورد و شروع به جذب استعداد های طراحی در دنیا کرد. در سال ۱۹۹۱،  اولین کمپین تبلیغاتی برند دیزل با نام “برای یک زندگی موفق” شروع به فعالیت کرد و به سرعت به عنوان بازاریاب خلاق مشهور شد. در سال ۱۹۹۶، اولین فروشگاه های اصلی این برند، در شهرهای نیویورک، رم و لندن بازگشایی شدند.
در سال ۲۰۰۰، دیزل شرکت ایتالیایی Staff International که یک کمپانی توزیع کننده و سازنده  لیبل و لوگو بود را به تملک خود درآورد.
دو سال بعد، دیزل بیشترین سهام شرکت مزون مارتین (Maison Martin)  را خریداری کرد. در سال ۲۰۰۷ برند دیزل با شرکت L’Oréal’ همکاری های خود را شروع کرد و یک خط تولید عطر را با نام “انرژی زندگی و شجاعت” را به مرحله تولید رساند. ادکلنی جدید که برای مجموعه لباس های بلک گلد (Black Gold ) برند دیزل ساخته شده بود، در اویل سال ۲۰۰۸ در هفته مد نیویورک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: چگونه یک برند پوشاک و استایل تاسیس کنیم؟

درآمد سالانه این برند از ۲/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۵ به ۳/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۹ رسید. سوفیا کوکوسالکی طراح یونانی با طراحی مجموعه هایی برای هفته های مد در سال ۲۰۱۰، به عنوان اولین طراح زن این کمپانی در نیویورک شروع به کار کرد. سال بعد با اعلام جهت یابی هنری برخی خطوط تولید دیزل، تغییرات زیاد را برای کمپانی به همراه  داشت. در ماه ژانویه همان سال، بورنو کولین که رئیس مجله wad  و همچنین یک ناشر معروف بود مسئولیت خلق و توسعه داخلی و خارجی برند دیزل را بر عهده گرفت و قول داد که  نوآوری های دیزل همچنان رو به جلو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:تاریخچه برند اسیکس

فروشگاه های برند دیزل در ۸۰ کشور دنیا

در میان محصولات متنوع دیزل شلوار جین برند دیزل محبوبیت بسیاری در بازارهای مد جهان بخصوص در میان جوانان پیدا کردند. همراه شدن این برندها با محصولات دیگری همچون ساعت، انواع کیف و کمربند میزان فروش دیزل را به نحو قابل توجهی افزایش داد. این کمپانی بیش از هفت هزار کارمند و ۱۸ زیر مجموعه دارد.  برند دیزل دارای بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در ۸۰ کشور دنیا است . رنزو روسو با دارایی خالص ۳ میلیارد دلار یکی از شناخته شده ترین چهره ها در فهرست میلیاردرهای جهان است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *