برند شری هیل

کسانی که دردنیای مد و پوشاک و خصوصاً لباس شب کار می‌کنند حتماً نام لباس‌ مجلسی برند شری هیل را می‌شناسند. 
Sherri Hill نام یک طراح مدرن آمریکایی است که تخصص او در لباس‌ مجلسی‌های بی‌نظیر است.  او در سال ۱۹۴۹ در اکلاهما متولد شد، پدر و مادر هیل فروشگاهی داشتند که همه چیز در آن فروخته می‌شد، زمانی که هیل در کودکی برای کمک به خانواده به فروشگاه می‌رفت و در فروش پارچه به آنها کمک میکرد نسبت به مد و پوشاک علاقه‌مند شد.
او در دانشگاه در رشته طراحی مد مشغول به تحصیل شد و شروع به طراحی لباس شب کرد. طراحی‌های او خیلی سریع مورد توجه کمپانی‌های معتبر قرار گرفت و به مدت ۱۲ سال به عنوان طراح برای برندهای معتبری چون Jovani تلاش کرد. او در سال ۲۰۰۸ خط تولید برند شری هیل را تاسیس کرد.

برندی بدون محدودیت زمانی

برند شری هیل از جمله معروفترین برند های تولید کننده لباس مجلسی است که به دلیل طراحی های خاص و بدون محدودیت زمانی که دارد مشهورشده است .
بدون محدودیت زمانی timeless به این معناست که برخی از لباس مجلسی های این برند هرگز کهنه و دِمُده نمیشوند .در واقع هم حرفشان منطقیست . بعضی لباس های این برند شبیه لباسهای سالهای ۱۸۰۰ هستند اما هنوز همچنان زیبا ورویایی اند .

تجربۀ متفاوت بودن با لباس‌ مجلسی برند شری هیل

لباس‌ مجلسی برند شری هیل با در نظر گرفتن زندگی مدرن زنان امروزی و ظاهر و پوشش آنها، همراه با مُدروز پیش برده و با در نظر گرفتن سلایق مختلف بانوان توانسته رضایت آنها را در سراسر جهان به خود جلب کند به طوری که اکنون برند شری هیل با داشتن ۱۰۰۰ فروشگاه معتبر در ۳۰ کشور جهان طرفداران بسیاری را به دست آورده است. برند شری هیل در لباس‌های خود از بهترین پارچه‌ها با خلاقیت و نوآوری باشکوهی بهره برده است که هر بانویی با دیدن انواع مختلف آن شیفتۀ مدل‌های او خواهد شد.

طراحی‌های منحصر به فرد شری هیل به قدری مورد توجه قرار گرفت که برخی با تقلب از روی سبک و مدل‌های او اقدام به فروش مدل تقلبی لباس‌های مجلسی او کردند که با پیگیری کمپانی شری هیل در سال ۲۰۱۲ این افراد شناسایی و محکوم شدند.

از آنجایی که لباس مجلسی و لباس شب در دنیای بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است ما در این مقاله برآنیم تا چند مدل از آخرین مدل های ارائه شده توسط برند اروپایی «شری‌هیل» برای شما به نمایش بگذاریم .

با ما در دنیای مد و پوشاک همراه باشید تا شما را به دنیای مد برند شری هیل ببریم.

حتما بخوانید: سرگذشت برند والنتینو

حتما بخوانید: ویکتوریا بکهام، طراح لباسی شیک پوش

حتما بخوانید: با برند ویکتوریا سکرت بیشتر آشنا شوید

حتما بخوانید: راهنمای جامع خرید لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

حتما بخوانید: چگونه برای خود استایل سورمه ای بسازیم؟

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *