بزودی پرداخت در محل دنیای مد و لباس راه اندازی می شود

در راستای راحتی و سهولت در پرداختی های مشتریان شرکت دنیای مدولباس سیستم پرداخت در محل بزودی راه اندازی میشود.

به گزارش گروه خبری مدولباس، مدیر عامل دنیای مد و لباس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با هماهنگی های لازم و عقد قرارداد با پست جمهوری اسلامی امکان پرداخت در محل محیا می شود.

«صادق زاده» افزود، در راستای حمایت از مشتریان ، راحتی و اطمینان از خرید خریداران محترم از اولین فروشگاه خرید اینترنتی (آنلاین) در حوزه پوشاک در ایران با بررسی و نظرسنجی و تحقیق در این باره این طرح انجام گرفت.

مدیر عامل دنیای مد و لباس عنوان کرد، با راه اندازی این سیستم پرداخت، مشتریان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایرن زیبا میتوانند با ثبت سفارش در سایت ، واتساپ ، اینستاگرام ، تلگرام و تلفنی خرید خود را انجام دهند و پس از دریافت کالای مورد نظر خود (مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری ، کلاه مهمانداری ، کراوات ، شومیز ، روپوش بیمارستانی) وجه را پرداخت کنند.

زمان راه اندازی سیستم پرداخت در محل

«صادق زاده» درباره زمان راه اندازی سیستم پرداخت در محل گفت: زمینه های انجام این فرایند آماده شده و مراحل آزمایشی با موفقیت انجام پذیرفته و از اواسط هفته آینده به صورت جدی راه اندازی میشود.پ

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری حجاب ، کلاه مهمانداری ، کراوات و اولین فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لباس اداری در ایران.

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *