بهترین مدل کفش های بهاری و تابستانی زنانه

یکی از اساسی‌ترین پوشاک ضروری هر فرد کفش است؛ کفش‌ها در زندگی روزمره نقش به‌سزایی دارند و بارها هم شنیده‌ایم که هر کفشی می‌تواند شخصیت انسان‌ها را هم نشان دهد و بر استایل افراد تاثیر فراوانی بگذارد. در فصل بهار و تابستان که هوا رو به گرما است، بهتر است دیگر بوت و نیم‌بوت را از کمدهای‌تان خارج کنید و به ‌سراغ کفش‌های بهاری بروید که بسیار از تنوع رنگ و طراحی بیش‌تری برخوردار هستند. 

شروع فصل گرما، زمان خوبی برای پوشیدن کفش‌های سنگین نیست. برای تحمل گرما و تناسب کفش با لباس‌های تقریباً خنک بهاری، معمولاً کفش‌هایی با کفی سبک یا نازک، رویه باز و پارچه‌های خنک انتخاب می‌شوند. افزون بر اینکه این کفش‌ها در زمان استفاده به کنترل درجه‌ حرارت بدن کمک می‌کنند، دیدن آنها نیز احساس خنکی و سبکی در شما به وجود می‌آورد.
عموماً کفش‌هایی که از چرم نازک ساخته شده‌اند، پارچه‌های کتانی و یا مواد مصنوعی متخلخل، انتخاب‌های خوبی برای ساخت کفش‌های بهاره و تابستانه هستند. وحتی کفش‌های پارچه ای  تخت یا کالج  وبندی می‌تواند انتخاب خوبی برای بهار باشد ومناسب مردان وزنان وکودکان هم است که بسار نرم و راحت هستند

کفش تخت یاکالج: این کفش را با خیال راحت می‌توانید همه جا بپوشید، از رفتن به سر کار گرفته تا خرید و مهمانی. این کفش هم اسپرت است و در عین حال خانمانه. پس لازم نیست نگران باشید که حتما باید این کفش را با لباس‌های رسمی زنانه بپوشید، با شلوار جین، تاپ اسپرت، شومیز، مانتوی رسمی، مانتوی راحتی، سارافون و حتی پیراهن نیز می‌توانید این کفش را بپوشید.

د ر فصل بهار و تابستان از آنجایی که فصل گرمی است و به  تن‌پوش و پاپوش‌های خنک نیاز داریم بنابراین پوشیدن کفش‌هایی که همه قسمت‌های آن بسته ‌است توصیه نمی‌شود و توصیه ما این است که از کفش‌هایی که بخش‌هایی از آن باز است و هوا در محوطه پا جریان دارد، استفاده شود.  باید توجه داشت برخی کفش‌ها برای مهمانی و یا یکی دو ساعت پوشیدن مناسب و بسیار هم شیک و زیباست اما نباید در خیابان از آن استفاده کرد. فردی که شاغل است یا مجبور است ساعت زیادی از روز را کفش داشته‌ باشد حتما باید از کفشی استفاده کند که پایش را تحت فشار قرار ندهد و علاوه بر سلامت، زیبایی هم داشته‌ و مناسب لباسی باشد که می‌پوشد. در این خصوص من کفش‌های کنفی یا بندی جلو‌باز را توصیه می‌کنم این کفش‌ها هم زیبایی زیادی دارد و هم خنک است.

کفش‌هایی که کاملا روی آن باز  یا با بند پوشانده شده‌ است به دلیل اینکه سلامت پا را به خطر می‌اندازد، مناسب استفاده در خیابان نیست. اگر طراحان به جای طراحی‌هایی که سلامت پای مردم را به خطر می‌اندازد از رنگ‌ها و موادی مثل کنف در کفش‌ها استفاده کنند قطعا زیبایی، دوام و سلامت هرسه در کفش وجود خواهد داشت و سلیقه مردم نیز به‌سمت استفاده از این کفش‌ها می‌رود. یادمان باشد کفش بخشی از شخصیت افراد است و بعد ناشناخته شخصیت افراد را به نمایش می‌گذارد اگر فردی مرتب کتانی بپوشد می‌توان تشخیص داد احتمالا فردی پرانرژی و فعال است، همینطور اگر کسی کفش مناسب مهمانی را در خیابان استفاده کند می‌توان تشخیص داد این فرد سطحی و کم‌دانش‌ است. همینطور اگر کفشی کثیف استفاده شود فرد را با شخصیتی غیرمتعارف تشخیص می‌دهند. بنابراین انتخاب کفش مناسب یکی از مهمترین پیام‌هایی است که فرد می‌تواند از شخصیت خود به دیگران بدهد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *