ترفند هایی که باعث میشه تو مجالس لاغر تر به نظر بیایید

برای خانم هایی که اضافه وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس است. آنها همیشه به دنبال لباس هایی هستند که آنها را لاغرتر نشان دهد. برای این منظور به نکات زیر دقت کنید:از لباس هایی با طرح و رنگ های چشمگیر که توجهات را به سمت خود جلب می کند، خودداری کنید. لباس های تک رنگ بهترین ایده برای شما خواهند بود.اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید، از لباس های یقه v کمک بگیرید تا با نشان دادن گردن تان کشیده تر به چشم آیید.اصولا لباس های مشکی برای افراد چاق مناسب اند و باعث لاغر دیده شدن آن ها می شوند به این ترتیب یکی از بهترین استایل ها برای خانم های چاق تیپ سرتا پا مشکی است و می تواند حسابی آن ها را لاغر نشان دهد.

اکسسوری ها نیز می توانند بر کشیدگی و لاغری شما تاثیرگذار باشند. یک گوشواره بلند چیزی ست که شما به آن نیاز دارید.

اگر می توانید کفش پاشنه بلند به پا کنید، به نفع تان خواهد بود. هر چه پاشنه هایتان بلندتر باشد، طبیعی ست که بلندتر و کشیده تر به نظر خواهید رسید.

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای لاغرتر شدن بزنید، انتخاب لباسی کمردار است. اگر لباس شما در ناحیه کمر تنگ تر باشد، چشم ها به سمت آن جلب شده و شما لاغرتر به نظر خواهید رسید.

شلوار جین فاق بلند

این هم یک مورد دیگر از لباس پوشیدن هوشمندانه برای لاغر به نظر رسیدن. شلوار جین فاق بلند بدون اینکه نیازی به کاهش وزن داشته باشید، باعث کشیده تر شدن کمر، شکم و پاها و در نتیجه لاغر به نظر رسیدن تان می شود. انواع کشی با رنگ تیره و اندازه پاچه‌های بلند که تا مچ پا می رسند، بهترین انتخاب برای شما هستند و حتما باید از این نوع شلوار چندتایی در کمد لباستان داشته باشید تا بتوانید با انواع پیراهن، بلوز، تاپ و… بپوشید و خوش استایل باشید.

یقه ‌هفت‌ بپوشید
حتی یقه پیراهنی که می‌پوشید هم در چاق یا لاغرتر به نظر آمدن شما نقش دارد؛ شما برای لاغرتر دیده شدن باید بروید سراغ لباس‌های یقه هفت( v شکل) و قلبی شکل. این مدل یقه‌ها گردن را کشیده‌تر نشان می‌دهند و با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند تصویر ظریف‌تری از اندام شما به خصوص در قسمت بالاتنه ارائه می‌دهند.


د.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *