راهنمای انتخاب لباس مجلسی کوتاه + تصاویر

انتخاب لباس مناسب مجلسی

  • لباس مناسب مجلسی باید کاملا اندازه شما باشد. یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباس مناسب مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند.
  • لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. مدل لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند.
لباس مجلسی کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه از پر طرفدارترین مدل لباس مجلسی در بین خانم های جوان می باشد . اگر این مدل لباس را به شکل صحیحی انتخاب نمایید ظاهر شما در مجالس و مهمانی ها به شکل خارق العاده ای جذاب خواهد شد. برای رسیدن به این هدف باید در انتخاب مدل رنگ لباس مجلسی کوتاه خود دقت نمایید.

لباس مجلسی گیپور دار
لباس مجلسی کوتاه
لباس مجلسی شیک

مدل های کار شده و ساده زیادی وجود دارد که لباس مجلسی کوتاه می تواند از این طرح ها باشد. شما باید موردی را انتخاب کنید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان خوانایی داشته باشد.

لباس مجلسی خاص

دختران جوان می توانند با یک انتخاب درست یک لباس مجلسی کوتاه بپوشند که باعث شود آنها شدیدا جذاب جلوه دهند.

لباس مجلسی سفید

همیشه سعی کنید مدل لباس کوتاه که انتخاب می کنید یک حالت تضاد با سایر اکسسوری هایتان باشد. اگر اکسسوری کار شده دارید باید مدل لباس مجلسی کوتاه شما ساده باشد و اگر اکسسوری ساده ای دارید باید مدل لباس مجلسی کوتاهی که انتخاب می کنید کار شده باشد.

لباس مجلسی زنانه
لباس زنانه
لباس زیبای دخترانه

مثل هر لباس دیگری باید رنگ لباس مجلسی کوتاه خود را با توجه به رنگ پوست و فرم اندامتان انتخاب کنید. اگر اندامی لاغر دارید بهتر است لباس مجلسی کوتاه انتخابی شما رنگی باشد و اگر اندامی چاقی دارید ناچارا رنگ تیره را برای لباس مجلسی کوتاه خود انتخاب نمایید.

لباس زیبای دخترانه
ست شیک مهمانی زنانه
ست سفید دخترانه
لباس مدل دار دخترانه
لباس مدل دار شیک دخترانه
لباس سفید زنانه

لباس مجلسی کوتاه هم برای مهمانی های کوچک و هم مهمانی های بزرگ قابل استفاده می باشد و محدودیتی در این خصوص ندارد.

لباس هندی دخترانه
لباس گیپور دار
لباس زنانه

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *