زیباترین مدل های لباس عروس ۲۰۱۹

دانستن نکات انتخاب لباس عروس حرف اول را در تهیه یک لباس عروس شیک و همه چیز تمام می زند. قبل از اینکه هزینه صرف کنید و در مزون های لباس عروس بالای شهر وقت بگذرانید این نکات را بخوانید.

انتخاب لباس عروس

خاطرانگیزترین لباسی که هر خانم در زندگی خود می پوشد، لباس سپید عروسی است. برای خرید این لباس تا حد ممکن باید توجه کرد. گذشته از جنس پارچه ، دوخت ، مدل، سنگ دوزیها و در کل طراحی لباس عروسی نکاتی وجود دارد که شما را در خرید یک لباس مناسب برای عروس یاری می کند. طراحان لباس عروس نیز تنها به مدل لباس و تناسب آن با فرد تاکید دارند، ولی مکان خرید، زمان ، بودجه لباس و … باید مورد توجه قرار بگیرد.

 بودجه مورد نظر را در ذهن داشته باشید

 بدون شک پول نخستین مقوله انتخاب و خرید یک لباس عروس است. شما نمی خواهید بیشترین بودجه ای را که برای مراسم ازدواج گذاشته اید را صرف خرید لباس عروس کنید و در کنار آن تمایلی به انتخاب یک لباس نامناسب هم ندارید. بهتر است مبلغی را که برای خرید لباس کنار گذاشته اید را تعیین کنید. این مبلغ می تواند بیشتر شود ولی کمتر نباید شود. انتخاب مبلغ می تواند فروشنده را نیز برای معرفی لباس به شما کمک کند و همین سرعت شما را برای خرید لباس عروسی  افزایش می دهد.

لباس عروس

زمان یکی دیگر از مهمترین نکات برای خرید لباس عروس است. برای انتخاب لباس مناسب ۶ تا ۸ ماه زمان نیاز است. ممکن است در طول پروسه خرید لباس عروس با مدلهای مختلفی مواجه شوید؛ درصورتی که زمان شما کم باشد نمی تواند مورد مناسب را اتخاب کنید ولی در صورتی که زمان کافی داشته باشید با بررسی همه موارد، بهترین مدل را انتخاب خواهید کرد.

لباس عروس

 افراد با توجه به عقاید مذهبی خود لباس عروسی را انتخاب می کنند. عده به دنبال لباسهای باز و برخی پوشیده را می پسندند. هنگام خرید لباس عروسی به کدهایی که خودتان و همسرتان درباره مدل لباس دارید توجه کنید. بی توجهی به این مورد موجب هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد.

لباس عروس خاص

مدل لباس عروس را باید خود و یا با همکاری یک طراح لباس انتخاب کنید. صرفا لباسی را که در مدل می بینید برای شما مناسب نیست. حتما مدلی را که در نظر دارید بپوشید. نسبت به دوخت لباس و خوابیدن آن مطمن شوید. از خرید لباسهایی که در ظاهر چشمتان را گرفته ولی تناسبی با شما ندارد، کاملا خوددرای کنید چرا که بعدها پشیمان خواهید شد. از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال کنید. پیشنهادات فروشنده با توجه به بودجه شما و برگرفته از تجارب آنها خواهد بود.

لباس عروس شیک
مدل لباس عروس
جدیدترین مدل لباس عروس
لباس عروس باکلاس
لباس عروس جدید
لباس عروس استین دار

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *