ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران ، بستری برای جولان توانمندی تولیدات داخلی است.


به گزارش گروه خبری دنیای مد ولباس، همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد ۲۰۱۸) که از ۱۱ لغایت ۱۴ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، جدیدترین برندها،تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش گذاشته خواهد شد.


در این نمایشگاه حدود ۶۰ شرکت داخلی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.


نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران، ده ها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون ارائه می کنند.


علی مرادی مجری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پاد نوین و با سیاست گذاری و نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران و همکاری انجمن صنایع پوشاک ایران و اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک تهران برگزار می شود.


وی تصریح کرد : بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تلاش کردیم این نمایشگاه را در راستای این فرمایشات و حمایت از پوشاک ایرانی برگزار کنیم لذا نمایشگاه ایران مد میتواند ضمن تحقق این هدف، گامی مهم در جهت افزایش اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.


مرادی معتقد است ؛ ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی؛ مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.


گفتنی است قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می کند البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

انواع مدل کمربند های پهن در بهار 

هاتیک: ممکن است به یاد داشته باشید که در سال های خیلی دور، زمانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *