فوری: محرومیت منشا و حقیقی تا اطلاع ثانوی

کمیته اخلاق فدراسیون به موضوع جنجالی  زد و خوردهای انتهای هفته فوتبال ایران ورود کرد.

گروه خبری مدولباس، “علیرضا حقیقی”، “گادوین منشا” و”فرهاد مجیدی” سه چهره‌ای بودند که در این موضوعات به عنوان نقش اصلی معرفی شده و حالا کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده آنها ورود کرده است.


یکی از اعضای این کمیته گفت: “علیرضا حقیقی” دروازه بان سابق تیم ملی و “گادوین منشا” مهاجم استقلال تا اطلاع ثانوی حق فعالیت فوتبالی ندارند تا با حضور در کمیته اخلاق به پرونده آنها رسیدگی شود. حقیقی متهم به شکستن بینی علی خطیر معاون باشگاه استقلال است اما خودش این مسئله را تکذیب می کند.


البته حقیقی فعلا که برای تمرینات و رسیدگی به خانواده در ایران به سر می‌برد و زیر فشار بازی کردن نیست اما مهاجم کامرونی استقلال که در مسابقه این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان در واکنش به حرکت دو تماشاچی به آنها حمله ور شده بود با استقلال به قطر سفر کرده و در بازگشت به ایران در این جلسه حضور خواهد یافت.

او یکی از ستاره های تیمش در چندهفته گذشته بوده و اعضای باشگاه استقلال به دفاع از وی پرداخته وقصور نیروهای امنیتی را باعث بروز این اتفاق معرفی کرده اند.
 

“مرتضی تورک” رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: گادوین منشا پس از بازگشت از قطر باید در کمیته اخلاق حاضر شود. محرومیت منشا از بازی‌های داخلی است و برای حضور در لیگ قهرمانان مشکلی ندارد.

به گفته این مقام آگاه “فرهاد مجیدی” نیز مدنظر این کمیته است و پس از استعلام از پلیس راهور به وضعیت او نیز رسیدگی خواهد شد.

منبع: ورزش سه

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

جنگ ستارگان در نیوکمپ

بارسلونا - رئال مادرید/ جنگ ستارگان در نیوکمپ/ زیدان یا والورده، کدام یک پیروز میدان خواهند شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *