قبل از اجاره لباس عروس چه نکاتی را باید بدانیم؟

اگر تصمیم گرفته اید برای مراسم عروسی تان لباس عروس نخرید و آن را اجاره کنید بهتر است قبل از این کار نکات مهمی را بخوانید و بدانید.

لباس عروس

تعداد محدودی از عروس خانم ها هستند که دوست دارند لباس عروس فقط و فقط تن خودشان رفته باشد و مخصوص خودشان دوخته شده باشد برای اینجور افراد اجاره کردن لباس عروس گزینه مناسبی نیست و آن ها باید لباس عروس بخرند که قیمت بسیار بالایی هم دارد. خانم هایی که لباس عروسی شان را میخرند بهتر است بدانند لباس عروس بعد از مراسم عروسی کاربردی ندارد و فقط میتوانید آن را یادگاری نگه دارید.

اصلی ترین دلیل اجاره کردن لباس عروس این است که در هزینه ها صرفه جویی شود، هزینه اجاره لباس عروس با هزینه  خرید لباس عروس کلی تفاوت دارد پس اجاره کردن لباس عروس به صرفه است.

برای اجاره کردن لباس عروس سریع‌تر اقدام کنید

با توجه به اینکه در اجاره لباس عروس محدودیت ازنظر سایز و اندازه لباس‌دارید پس بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید. شاید نیاز باشد تا زمان بیشتری را صرف پیدا کردن لباس عروس مناسبتان کنید که ازنظر قد، سایز اندازه شما باشد. البته برخی از مزون‌ها با همکاری خیاط‌های چیره‌دست لباس انتخابی شمارا با توجه به سایز و اندازه شما تغییر می‌دهند بدون آنکه فرم و مدل لباس به هم بخورد.

لباس عروس شیک

موارد دیگر برای اجاره لباس عروس

عروس خانم‌هایی که دوست دارند لباس عروسی‌شان خاص و تک باشد و فقط اولین بار به تن خودشان رفته باشد، اجاره لباس اصلاً گزینه مناسبی برایشان نیست. در این مورد عروس خانم باید لباس عروس موردنظر خود را به خیاطی بدهد تا فقط برای شخص او بدوزد.

اجاره لباس عروس

لباس عروس یادگاری ارزشمند از روز عروسی است اما کاربرد چندانی در زندگی مشترک شما ندارد و به‌جز پوشیدن آن جلوی آینه و یا عکس انداختن با آن برای سالگرد عروسی کاربرد دیگری ندارد مگر اینکه تصمیم بگیرید لباس عروسی خود را اجاره بدهید و از این راه پولی نیز به دست می‌آورید.


وقتی برای اجاره لباس عروسی وارد مزون می شوید، مطمئن باشید که شش دانگ حواس مزون دار به شماست. پس اول از همه قیمت مورد نظرتان را اعلام کنید و بگویید که بیش از یک حد مشخصی نمی توانید برای اجاره لباس بپردازید. به این ترتیب هم در وقت تان صرف جویی کردید و فقط مدل هایی را می بینید که مناسب با بودجه شماست و هم گول نمی خورید و لباس کم ارزش تر را با هزینه بیشتر اجاره نمی کنید.

زیباترین مدل لباس عروس

قرار است لباس عروس را خودتان تحویل بگیرید یا پیک آن را برایتان بیاورد؟ موقع بازگرداندن لباس چطور؟ هزینه خشک شویی بعد از استفاده از لباس به عهده شماست یا مزون؟ همه این سوال ها و خیلی سوالات مشابه دیگر از جمله مواردی است که باید در قرارداد اجاره یا کرایه لباس عروس آمده باشد. اگر مزونی که انتخاب کردید فرم مشخصی برای کرایه لباس ندارد، این موارد را روی کاغذ بیاورید و هر دو طرف امضا کنید تا بعدا در عمل انجام شده قرار نگیرید.

اگر مدلی که برای اجاره انتخاب کردید، باید قبل از تحویل به شما تغییراتی کند، مثل سینه یا حلقه آستینش تنگ تر یا گشاد تر شود، یا اگر کمر لباس مشکلی دارد و… حتما قبل از تحویل لباس نهایی، یکبار دیگر آن را پرو کنید تا مطمئن باشید که لباس را بدون عیب و نقص و بر طبق آنچه که از قبل توافق کردید تحویل می گیرید.

تعداد محدودی از عروس خانم‌ها هستند که دوست دارند لباس عروس فقط و فقط تن خودشان رفته باشد و مخصوص خودشان دوخته شده باشد برای اینجور افراد اجاره کردن لباس عروس گزینه مناسبی نیست و آن‌ها باید لباس عروس بخرند که قیمت بسیار بالایی هم دارد. خانم‌هایی که لباس عروسی شان را میخرند بهتر است بدانند لباس عروس بعد از مراسم عروسی کاربردی ندارد و فقط میتوانید آن را یادگاری نگه دارید.

*اصلی‌ترین دلیل اجاره کردن لباس عروس این است که در هزینه‌ها صرفه جویی شود، هزینه اجاره لباس عروس با هزینه خرید لباس عروس کلی تفاوت دارد پس اجاره کردن لباس عروس به صرفه است.

*هنگام اجاره لباس عروس باید با دقت و حوصله لباس عروس را پرو کنید اگر نیاز به تغییر داشت مثلا اگر باید کمی تنگ میشد حتما قبل از تحویل لباس یکبار دیگر لباس را پرو کنید تا مطمئن شوید لباس درست اندازه شما است.

لباس عروس زیبا

*برای اجاره لباس عروس چند وقت مانده به مراسم عروسی اقدام کنید و همه مزون‌ها را بگردید تا لباس دلخواه و ایده آل تان را پیدا کنید اگر دیر بجنبید شاید لباس دلخواه تان را پیدا نکنید.

لباس زیبای عروس


درباره ی

مطلب پیشنهادی

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *