مدل بلوز شلوار مجلسی شیک و زیبا زنانه و دخترانه

اغلب خانم ها در مهمانی و مجالس دوستانه و کوچک تمایل دارند به جای پوشیدن لباس مجلسی از مدل بلوز شلوار مجلسی استفاده کنند؛ که این مدل لباس ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود از بین این طرح های متنوع بلوز و شلوار مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس های مجلسی زنانه در انواع طرح های مدل بلوز و شلوار؛ مدل کت و شلوار؛ مدل لباس مجلسی سرهمی و … موجود هستند که  انتخاب هر یک از این طرح های لباس مجلسی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

بلوز شلوار های مجلسی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند و در دوخت این مدل لباس ها از پارچه های مختلف حریر و گیپور و … استفاده می شود؛ در ادامه این مطلب انواع مدل بلوز شلوار مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

بلوز و شلوار های مجلسی برای خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. اگر شما دارای اندام چاقی هستید بهتر است این مدل لباس ها را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. بلوز و شلوار های مجلسی را می توانید به صورت ست بپوشید همچنین می توانید رنگ بلوز و یا شلوار را متضاد یکدیگر انتخاب کنید. استفاده از رنگ های متضاد برای رنگ بلوز و شلوار های مجلسی می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

استایل زنانه

معمولا خانم ها برای مهمانی های زنانه و دورهمی های دوستانه استایلی شیک و پوشیده انتخاب میکنند, یکی از بهترین استایل های مناسب مهمانی بلوز شلوار که هم راحت است و هم جذاب. به همین دلیل شومیزهای حریر و کرپ به همراه شلوارهای جین تنگ و یا شلوار های پارچه ای گشاد انتخاب مناسبی برای شما است.

برای زیباتر شدن تیپ تان باید بدانید چه شومیزی را با چه شلواری ست کنید, شومیزهای انواع مختلفی دارند که پرکاربرد ترین آن ها شومیزهای حریر و کرپ است. شومیزهای حریر را میتوانید با شلوار جین ست کنید شومیزهای کرپ هم با شلوارهای گشاد پارچه ای ترکیب خوبی میشود.

برای ست کردن بلوز و شلوار به انتخاب رنگ ها دقت کنید, رنگ هایی را با هم ترکیب کنید که با هم هماهنگی دارند مانند سفید و مشکی که بسیار هم زیبا است . برای انتخاب کفش هم باید به شلوارتان نگاه کنید تا ببینید کفش پاشنه بلند برایتان مناسب است یا کفش های اسپرت.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

یک دیدگاه

  1. قیمت بلوز رنگ سبز چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *