مدل لباس مجلسی شیک و خاص برای مراسم

خرید لباس مجلسی خاص در مراسم درجه یک، برای هر خانمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. منظور از مراسم درجه یک، نسبت خیلی نزدیک به عروس و داماد است، حال می‌تواند عروسی خواهر، برادر یا دوست خیلی صمیمی‌تان باشد. این نوع مراسم برای هر بانویی متفاوت از هر مجلسی است و دوست دارند لباسی خاص، آرایشی فوق‌العاده، مدل مویی متمایز و کفش‌هایی شیک را در آن روز خاص داشته باشند.

لباس مجلسی

لباسی که رنگ و مدل آن مطابق با خواسته و میلشان باشد و از نظر قیمت هم بتوانند آن را تأمین کنند. معمولاً قیمت لباس‌های مجلسی شیک و متفاوت بالاست. حتماً نام برند برخی لباس‌های تُرک را شنیده‌اید که دقیقاً به خاطر برند بودنشان قیمتشان بسیار بالاست. البته از انصاف نگذریم پارچه، برش و دوخت این لباس‌ها به معنای واقعی معرکه است و وقتی لباسی از برندی مشهور را به تن می‌کنید متوجه تفاوت آن با کارهای ارزان‌قیمت و کپی آن می‌شوید.

اگر مدل لباسی حسابی چشمتان را گرفته و دوست دارید لباسی اینچنینی در مراسم تن کنید، به خیاط ماهر که در دوخت لباس مجلسی زنانه تبحر دارد مراجعه کرده و با تهیه پارچه مورد علاقه‌تان دوختش را سفارش دهید، گرچه قیمت پارچه‌های مرغوب هم نسبتاً بالاست و خیاط‌های ماهر هم دستمزد بالایی برای دوختشان می‌گیرند، مگر اینکه خیاط خاصی را دم‌دست داشته باشید و حسابی خوش به حالتان باشد.

لباسس مجلسی شیک

 

زیباترین مدل لباس مجلسی
لباس خاص
لباس شیک مجلسی
لباس مجلسی زیبا

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *