نکاتی که برای خرید اینترنتی لباس باید توجه کنید

بدون شک خرید اینترنتی لباس مزایای خاص خود را دارد. دیگر لازم نیست در مغازه‌های شلوغ بگردید، خانه را ترک کنید یا حتی پیژامه‌تان را عوض کنید. با‌ وجود این در کنار مزایای فراوان خرید اینترنتی، ممکن است دردسرهایی نیز گریبان‌تان را بگیرد: شلواری که به‌اندازه‌ی سه سایز کوچک‌تر به دست‌تان می‌رسد، مواجهه با عبارت «جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود» یا غافلگیری‌های وحشتناک دیگر. برای اینکه وقت‌تان هدر نرود و اعصاب‌تان خرد نشود، به نکات خرید اینترنتی لباس که با شما درمیان خواهیم گذاشت توجه کنید. دفعه‌ی بعد که قصد خرید اینترنتی لباس داشتید اگر آنها را به‌کار بگیرید، خواهید دید که از سفارش‌تان پشیمان نخواهید شد.

۱) اندازه ی سایزهای خود را بدانید.

سایزهای خود را مانند سایز دورکمر، کف پا، طول بازو، دور سینه، قد و… اندازه بگیرید. یک روش برای تقلب این است که یک قطعه لباس مثلا تیشرت زنانه، مانتو زنانه و کفش مجلسی را که کاملا متناسب شماست اندازه گیری کنید و از آن ها برای مقایسه استفاده کنید.

۲) مانیتورتان قابلیت نمایش طیف رنگ های زیاد داشته باشد.

اگرچه مانیتورها برای نمایش میلیون ها رنگ پیشرفت کرده اند، اما آیتم مورد نظر شما ممکن است کمی از رنگ واقعی متفاوت تر باشد. اگر مطمئن نیستید، برای پیدا کردن این که آیا قرمز “قرمز گوجه فرنگی” یا “شراب قرمز” است، با فروشنده تماس بگیرید.

۳) هزینه حمل و نقل را مد نظر بگیرید.

برای جلوگیری از پرداخت هزینه حمل و نقل ، چندین مورد را در یک زمان خرید کنید. یا بهتر است، به دنبال خرده فروشان که دارای حمل و نقل رایگان هستند بروید!

۴) قوانین و شرایط بازگشت کالا و مرجوع کردن را بدانید.

اکثر خرده فروشان اینترنتی به شما اجازه می دهند که لباس ها را در یک دوره مشخص مرجوع کنید. با دانستن شرایط هر فروشگاه شما می دانید که خرید شما یک فروش نهایی است و یا امکان بازگشت نیز دارد.

۵) شهرت فروشنده یا سایت را بررسی کنید.

نظرات مشتریان قبلی را در مورد فروشگاه و محصولات بخوانید و اطمینان حاصل کنید که از چیزی که خرید می کنید راضی هستید:

آیا مردم معمولا از آنچه خریدند و زمانی که آن ها آن را دریافت کرده اند، راضی هستند؟ آیا در نظرات در مورد خدمات خیلی خوب به مشتری و یا حمل و نقل سریع صحبت می کنند؟ این ها را حساب کنید


۶)خواندن نظرات.

بررسی نظرات مشتریان فوق العاده مهم است، زیرا آنها به شما اطمینان را می دهند که لباس چگونه  به نظر می رسد . اگر مثلا شلوار کتان یا کفش چرم از نظر کاربران هم سایز پا بوده و مشکلی در سایز و تن خور نداشته باشد قطعا خریدتان موفق خواهد بود.

۳) در حفاظت از اطلاعات شخصی خود حساس باشید.

اطلاعات کارت اعتباری خود یا سایر اطلاعات مالی خود را در ازای خرید و دریافت جدیدترین اسباب بازی، کارت هدیه رایگان، یک شغل فصلی و یا اجاره (یک محل) برای تعطیلات در اختیار شخصی که نمی شناسید، قرار ندهید. اطلاعات مالی خود را از طریق نامه الکترونیک ارسال نکنید. نامه الکترونیک روشی مطمئن برای انتقال شماره کارت اعتباری، شماره حساب بانکی و یا شماره تامین اجتماعی نیست. بر روی لینک موجود در نامه الکترونیک کلیک نکنید. شرکت هایی که فعالیت آنها مشروع و قانونی است، اطلاعات مالی شما را از طریق نامه الکترونیک یا پیام های پاپ آپ درخواست نمی کنند.

۴) یک نوت از خریدتان بنویسید.

از خریدهای اینترنتی و وبسایت هایشان نوت بردارید تا در زمان نیاز بدانید کدام فروشگاه چه محصول بهتری دارد!

۵- اگر مطمئن هستید حتما” بخرید

اگر محصولی چشمتان را گرفته و مردد هستید حتما آن را بخرید چون ممکن است دفعه بعد در موجودی انبار نباشد!!!!!!! پس هم در صورت اطمینان بخرید و هم بلافاصله!

در پایان با رعایت این تکات می توانید خریدی موفق و بدون پشیمانی داشته باشید، فقط با کمی دقت و زمان گذاشتن از طرفداران همیشگی خرید اینترنتی خواهید شد!

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *