چگونه با لباس مشکی شیک شویم؟ + تصاویر

سیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ در دنیای مد به یک دلیل عمده محبوبیت دارد؛ با پوشیدن مشکی لاغرتر به نظر می رسید. بنابر این در صورت داشتن اضافه وزن از این رنگ استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید سراغ رنگ های روشن بروید. افرادی که لباس های مشکی می پوشند به نظر مرموز و پیچیده می آیند و ذهن به صورت ناخودآگاه وقار خاصی را به آن ها نسبت می دهد.مشکی در عین حال رنگ افرادی است که دوست ندارند خیلی به چشم بیایند؛ آدم هایی که ناشناخته ماندن را به توی چشم بودن ترجیح می دهند و اغلب شخصیت های آرامی دارند.

اگر از یک کارشناس مد راجع به پوشیدن تیپی سراسر مشکی سوال کنید به شما یک راهنمایی خیلی خوب خواهد کرد که می تواند ظاهرتان را بسیار منظم و آراسته کند. او به شما خواهد گفت که از پوشیدن لباس های مشکی که سیر و روشن هستند خودداری کنید. مثلا این طور نباشد که پیراهن تان مشکی بور باشد و کت تان مشکی سیر. این کار باعث می شود ظاهرتان نامرتب به نظر بیاید و آدمی دمدمی و شلخته جلوه کنید.

باید تمام تلاش تان را بکنید تا لباس مشکی تان بور نشود. برای این کار در اولین شست وشوی لباس تان، از یک فنجان سرکه به همراه آبی که لباس را با آن می شویید استفاده کنید، این کار باعث می شود تا حدی رنگ لباس ثابت شود. همیشه از آب سرد برای شستن این لباس ها استفاده کنید و هیچ وقت لباس های مشکی تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چه زمانی که قرار است خشک شوند و چه زمانی که آن ها را بیرون از منزل پوشیده اید، سایه گزینه ای مناسب برای پارچه های مشکی است.

جالب است بدانید سال های خیلی دور نوشیدنی عزای ایرانیان قهوه بود، آن هم به خاطر رنگش؛ مشکی. مشکی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران رنگ عزاداری است و این سنت باعث شده که خیلی وقت ها این رنگ تداعی کننده احساس خوبی نباشد. بنابر این سعی کنید به جز مراسم عزاداری _ که پوشیدن این رنگ به عنوان ادای احترام بسیار پسندیده است_ در شرایط دیگر سر تا پا مشکی نپوشید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *