تصادف با این بنز محال است


تمام ویژگی‌های این مدل مفهومی در حد یک خودران فوق پیشرفته طراحی شده و طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده در سطحی متفاوت، به کاهش تصادفات رانندگی منجر می‌شوند.


گروه خبری مدولباس؛ مرسدس در حال کار روی یک فناوری مفهومی “غیر قابل تصادف” است.

این تکنولوژی بنز به دلیل کارکرد ویژه‌ و خلاقانه‌اش غیر قابل تصادف محسوب شده و انتظارات مردم از یک خودروی آینده را برآورده می‌سازد.

این سامانه که با نام “خودروی ایمن تجربی” یا “ESF” شناخته شده، ایمن‌ترین محصول کمپانی مرسدس محسوب می‌شود و نقش بسیار مهمی را در راستای اهداف بلند مدت خودروسازان در حذف تصادفات جاده‌ای بازی خواهد کرد.

براساس نظر برخی از کارشناسان، خودروهای بدون راننده از رانندگی انسانی امن‌تر است

“اولا کالنیوس”، مدیر بخش توسعه و تحقیقات ایمنی مرسدس در این خصوص گفت: “ایمنی”، DNA اصلی و مرکزی کمپانی بنز محسوب می‌شود و هدف آن رساندن تصادفات جاده‌ای به نقطه صفر است.


مدیر بخش توسعه و تحقیقات ایمنی مرسدس افزود: تمام ویژگی‌های این مدل مفهومی در حد یک خودران فوق پیشرفته طراحی شده و طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده در سطحی متفاوت، به کاهش تصادفات رانندگی منجر می‌شوند.

“کالنیوس” با اشاره به تلاش چند ساله مهندسان بنز برای خلق ایمنی کامل عنوان کرد: توقف‌ناپذیری مهندسان ما به خلق ابتکارات جدیدی منجر شده و این مدل مفهومی نشانه‌ای از میزان ایمنی خودروهای آینده است.

این فناوری -که تاکنون جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست- آماده نمایش در سال جاری است و بعید به نظر می‌سد که فناوری‌های آن به این زودی روی محصولات تجاری برند بنز به کار روند. با این وجود پیش‌بینی می‌شود اجزای این فناوری برای اولین بار روی کلاس‌های لوکس E و S قرار گیرند.

مدل مفهومی مرسدس بنز- هنوز مشخص نیست که فناوری “ESF” روی این مدل مفهومی قرار می‌گیرد یا باید در نسخه‌های تجاری S به دنبال آن باشیم

منبع بیتوته

گروه خبری دنیای مدولباس

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

درباره چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری

راسته دوز کامپیوتری مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف  و معمولی می باشد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *