به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، زمان تحویل آثار در قالب طرح‌های اولیه بر روی مُدبُرد  برطبق قرار دبیرخانه سومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا ۳۱ خرداد ماه تعیین شده بود تا طراحان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره  در فرصت زمانی یک‌ماهه و با مطالعه و تحقیق بر روی اهداف و افق چشم‌انداز هر یک از ۷ برند حامی این جشنواره، اقدام به زدن طرح‌های خود کنند.
با این وجود اما بنا به درخواست‌های مکرر برخی طراحان مبنی بر مجال بیشتر برای ارائه طرح‌های خود به این جشنواره، دبیرخانه دیبا مهلت ارائه آثار را تا پایان وقت اداری فردا؛ دوشنبه ۳ تیرماه تمدید کرد.
براین اساس هر یک از طراحان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره که در ظرف زمانی یک‌ماهه و با انتخاب هر یک از ۷ برند حامی این دوره از جشنواره دیبا شامل “سارک”، “سله بن”، “ناریان”، “بادی اسپینر”، “ویچی”، “تن درست” و “RT”،  تاکنون موفق به تکمیل و ارائه طرح خود به دبیرخانه جشنواره نشده‌اند تا ساعت ۱۶ دوشنبه سوم تیر برای تحویل آثار خود مهلت دارند.
یادآور می شود، دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس دیبا در خیابان انقلاب اسلامی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به چهار راه ولی‌عصر(عج)، کوچه شهید بالاور، پلاک ۴، طبقه چهارم، جهاد دانشگاهی واحد هنر واقع شده است.