شرکت های مد و فشن برای مبارزه با ویروس کرونا شتافته اند

گروه خبری هاتیک، در طول همه گیر شدن بیماری کروناویروس، کمبود تجهیزات محافظ شخصی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی نگرانی اصلی در سراسر جهان بوده است.

در اوایل ماه جاری، گزارش شده است که برخی از کارمندان بیمارستان های آمریکا مجبور به استفاده مجدد و به اشتراک گذاری ماسک در هنگام معالجه بیماران می شوند.

چندین شرکت مد برای حمایت از این بحران قدم برداشته اند.

“کریستین سیریانو ” طراح مسیحی، برای تولید ماسک های پزشکی کارخانه های عطر خود را تغییر کاربری داده است و به تولید ماسک و مواد شوینده تغییر کاربری داده است.

خانه مد فرانسوی در اینستاگرام خود نوشت: “به منظور تأمین وسایل محافظتی برای کادر درمانی، “لوئیز ویتون” (یکی از برندهای لوکس جهان و نزدیک به یک و نیم قرن قدمت دارد) چندین کارگاه های خود در سراسر فرانسه مجددا دایر کرده است تا صدها هزار ماسک تولید کنند.

“لوئیس ویتون” از کسانی که نقش خود را برای مبارزه با ویروس همه گیر جهانی کرونا و  همچنین از صدها تولید کننده محصولات بهداشتی که داوطلبانه برای تولید ماسک اقدام کرده اند تشکر کرد.

“مایکل برک” ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی لوئیز ویتون ، گفت: که این شرکت قصد دارد بیش از ۱۰۰۰۰۰ ماسک در هفته  و  همچنین لباس های بیمارستانی نیز تولید کند.

ویروس کرونا با نام رسمی «کووید- ۱۹» اواخر سال گذشته میلادی (دسامبر ۲۰۱۹) در شهر «ووهان» Wuhan در استان هوبئی شرق چین مشاهده شد و هم اکنون تمام کشورهای جهان درگیر مقابله با این ویروس هستند.

بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۸ هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد حدود ۴۹۵ هزار نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شده اند. دستکم ۱۲۹ هزار نیز جان خود را از دست داده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک‌هزار و ۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند که در مجموع تعداد افراد مبتلا به این ویروس در کشور به ۷۷ هزار و ۹۹۷ نفر رسیده است.

جهانپور با اشاره به فوت ۹۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در مجموع از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تاکنون ۴ هزار و ۸۶۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری حجاب ، کلاه مهمانداری ، کراوات و اولین فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لباس اداری در ایران.

دنیای مد و لباس ، ما را در اینستاگرام همراهی کنید: https://www.instagram.com/fashion4iranian/

 

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *