چند ترند مد برای پاییز و زمستان ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰

کم کم قدم زدن های عاشقانه پاییز دارد به پایان می رسد و به فصل سرد و سفید پوش زمستان نزدیک می شویم.

دنیای مد و لباس: زمستان امسال قرار است فصل تضاد ها باشد. در یک گوشه ای از دنیای مد، طراحان لباس در حال الهام گرفتن از استایل حاکمان طبقه دوم ( بورژوازی ) فرانسه هستند.

از طرف دیگر می توان روحیه استایل پانک را در این هوا احساس کرد. الهام گرفتن از ویژگی های استایل پانک را می توان در استایل مدل معروف femme rebelle مشاهده کرد.

برخی از ویژگی های استایل پانک، ترند هایی هستند که مد را در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ وجود دارند.

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری حجاب ، کلاه مهمانداری ، کراوات و اولین فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لباس اداری در ایران.

بورژوازی
بعد از فصل ها که مد بیشتر به حالت ادراکی تبدیل شده است، بازگشت به سبکی که در نهاد آن ظرافت خاصی وجود دارد، پوشش ها و لباس های ران وی در هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را شکل می دهد.

استایل های اوخر دهه ۷۰ میلادی و اوایل دهه ۸۰ میلادی دوره بورژوازیی که شامل دامن شلواری ها، کت تک مشکی، جوراب شلواری طرح دار مشکی و … نکات اصلی در ایجاد استایل این دوره نقش دارد.

استایل پانک
لباس های این سبک با صدای بلند و واضح بیان می کند که عصیانگر و القاء کننده هستند، اگر علاقه مند به سبک پانک هستید استایل خود را با لباس از طرح گل میخک، مدل دوخت های مربعی و اکسسوری های این سبک تزئین کنید.

دهه هشتاد
لباس هایی الهام گرفته از اغراق بیش از حد زمستان در این ران وی به نمایش گذاشته شده است. لباس های دهه هشتاد شامل پارچه های خیلی براق و درخشنده و تک هایی از پارچه های براق چرمی می باشد.

دنیای مد و لباس ، ما را در اینستاگرام همراهی کنید: https://www.instagram.com/fashion4iranian/

در کنار این دهه از سبک استایل های کلوب های شبانه در کاخ ها هم الهام گرفته شده است.

پارچه هایی با طرح مربع های خاص
استفاده از این پارچه در طراحی این استایل از سر تا نوک پا می تواند نمایانگر استایل پانک و روحیه دوجنسه گرایی باشد.

شنل
این استایل برای کسانی که در عین حالی که تمایل به مدرن بودن دارند می خواهند کلاسیک هم باشند، مناسب است. شیک و راحت، هم به عنوان استایل کژوال و هم در کنار لباس شب می تواند کامل کننده باشد.

رنگ نئونی
ترند رنگ نئونی الهام بخش از دهه ۸۰ میلادی شامل فرهنگ غوغاگری و حتی آخرالزمانی می باشد که نمایانگر بلوکه کردن رنگ ها است، که باعث روشن شدن فضای ران وی این هفته مد شد.

تغییر اقلیم
برجسته ترین ران وی طرح هایی بود که نمایانگر افراط ما در استفاده از منابع که آب و هوا را به بحران می رساند، بود. در واقع با ژاکت هایی با دوخت های خلاقانه و عجیب و غریب، نمایانگر تولید گاز های رادیواکتیو می باشد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *