آن‌چه برای راه اندازی کسب و کار مد نیاز داریم

شبکه های اجتماعی در به وجود آوردن سبک های جدیدی از کسب و کار موثر بوده اند. اقتصاد آنلاین در حال تحول ژرف و شگرف در تجارت جهانی است و روز به روز شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن در کارآفرینی هستیم که کارآفرینی دیجیتالی، مصداق بارز آن محسوب می شود. یکی از کسب و کارهایی که امروزه وام دار شبکه های اجتماعی شده است و توانسته شمار زیادی  از جوانان را با تجربه کم وارد این حوزه  کند، عرصه طراحی مد و لباس است. مقوله ای که همیشه جذابیت های هیجان انگیز خود را برای گروه های مختلف سنی داشته و راه اندازی کسب و کار در آن خیلی هم سخت نیست و با جادوی هشتگ ها و دنیای لایک و فالو ها ، می توان مشتریان زیادی جذب کرد.

امروزه استارت آپ های زیادی در عرصه فشن شکل گرفته و شاهد رشد چشمگیر آن در ایران هستیم. استارت آپ هایی که تشکیل شده از دو یا سه طراح لباس و یک مدیرتبلیغاتی انلاین و بس و رقیب جدی برای مزون های سرشناس تهران و مراکز استان ها هستند. بعضی از محصولات استارت آپ های ایرانی مد و لباس توانسته اند نه تنها در شبکه های اجتماعی برای خود اسم و رسمی به پا کنند بلکه در جشنواره های مد و لباس مثل جشنواره مد فجر نیز با استقبال عمومی مواجه شوند.

اگر عاشق استارت آپ هستید، دنیای مد را توصیه می کنیم که خیلی خوب می توان در اینستاگرام آن را توسعه داد. توصیه‌های زیر می تواند راهگشا باشد.

کسب و کار مد

از ظرفیت های دنیای مد و لباس در شبکه های اجتماعی استفاده کنید

تحقیقات‌ خود را کامل کنید.

اگر می‌خواهید در زمینه پوشاک و مد و به طور کل صنعت فشن از طراحی طلا و جواهرات و اکسسوری گرفته تا طراحی پاپوش و شال و مانتو و پابند، موفق شده و حرفی برای گفتن داشته باشید، ضمن اینکه باید خلاق باشید و چیزی جدید برای اراٍئه داشته باشید، بایستی تحقیقات بازاری شما کامل و به روز باشد. بیزینس پلن داشته باشید و با فعالان این عرصه و مشکلاتشان آشنا شوید. گشتی در هشتگ های اینستاگرام کمک خوبی به شناخت نیازها و محدودیت ها و فرصت ها نمی کند.

لازم است مقالات و مصاحبه‌های برندهای مختلفی را که به آن‌ها علاقه دارید، مطالعه کنید. همچنین نیاز است یک سری تحقیقات آنلاین نیز انجام دهید تا درباره‌ی نحوه‌ی راه‌اندازی یک خط تولید پوشاک اطلاعاتی کسب کنید. شما باید برای رشد کسب و کارتان به کیفیت محصولات‌تان اهمیت دهید و شهرت‌تان را به‌خطر نیندازید.

منبع: آنلاین ۵۵

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

انواع مدل کمربند های پهن در بهار 

هاتیک: ممکن است به یاد داشته باشید که در سال های خیلی دور، زمانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *