آیدا هادی و نگین میرصالحی دو فشن بلاگر ایرانی در دنیای مد

در این مقاله از مد و پوشاک ما برآنیم تا در مورد دو تن از فشن بلاگرهای دنیای مد آیدا هادی که سبکی ساده و کلاسیک دارد و نگین میرصالحی آشنا کنیم و شما را به دنیای فشن بلاگرهای موفق ایرانی ببریم.

استایل آیدا هادی 

آیدا هادی فشن بلاگر دوست داشتنی دنیای مد ایرانی ساکن آلمان، با بیش از دویست و بیست هزار دنبال کننده در اینستاگرام از معدود بلاگرهایی است که درگیر ترندها نشده و استایل کلاسیک و شیک خود را حفظ کرده است و آیتم های ترندی را هر از چند گاهی وارد استایل خود می کند.

استایل او شامل ترکیب رنگ های عجیب و آیتم های نامتعارف و کتانی های بزرگ نمی شود. پس اگر ترجیح می دهید به جای دنبال کردن زنجیره ی تمام نشدنی ترندها، با آیتم هایی که به راحتی با هم ست می شوند استایلی همیشگی و شیک داشته باشید؛ می توانید با الهام گرفتن از استایل آیدا هادی تغییرهای کوچکی در کمد خودتان بدهید.

آیدا هادی وقتی به استایل های مختلف این فشن بلاگر نگاه کنیم متوجه پالت رنگی خنثی و ساده ی او میشویم. در کنار رنگ هایی مانند بژ، طوسی و سفید؛ آیدا با اکسسوری ها به استایل خود یک رنگ دیگر می آورد.
از آیتم های حذف نشدنی از کد پاییز و زمستان آیدا یقه اسکی ها هستند. آیدا این آیتم کلاسیک را اکثر اوقات با بلیزر/کت تکمیل می کند.
پترن هایی مانند لباس های گل دار(با ترکیب رنگ های زمینی و گرم) و پلنگی را در بالاتنه نگه می دارد و بقیه استایل را به ساده ترین شکل ممکن -گاهی با افزودن اکسسوری ای همرنگ با یکی از رنگ های آورده شده در پترن- تکمیل می کند، پارچه های ساده با رنگ های خنثی و برش های کلاسیک. آیدا صاحب موهای بسیار زیبایی است که استایل او را چندین برابر چشمگیر می کنند.از اکسسوری هایی که به وفور در استایل این بلاگر خوشرو مشاهده می کنید کلاه با مدل های مختلف است.
برای کلاسیک پوشیدن، استایل های مونوکروم از بهترین انتخاب ها به حساب می آیند. بازی کردن با سایه های مختلف از رنگ های خنثی نسبت به استفاده از چندین رنگ در یک استایل به مراتب آسان تر است و ظاهر چشم نوازی را ایجاد می کند.
هرچه بیشتر به استایل آیدا توجه کنیم بیشتر متوجه اهمیت انکار نشدنی رنگ قرمز در استایل آیدا هادی می شویم! قرمز در طول تاریخ رنگی شیک، کلاسیک و زنانه به شمار می رفته و از بهترین رنگ ها برای تکمیل کردن استایل های خنثی مخصوصا در فصل پاییز است.
در کنار پترن هایی مانند خال خالی و راه راه، پترن چهارخانه از بهترین پترن ها برای ایجاد یک کمد مینیمال و کلاسیک است.

استایل نگین میرصالحی

نگین میرصالحی، یکی از بلاگر‌های مشهور و پرطرفدار ایرانی است. نگین در لیست ۳۰ فرد موفق اروپایی زیر ۳۰ سال قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین فشن بلاگر اروپا معرفی شده است.

نگین میرصالحی، متولد ۲ نوامبر ۱۹۸۸ در آمستردام هلند می باشد. پدر و مادر او اصالتا ایرانی هستند و سال هاست که به هلند مهاجرت کرده اند. میرصالحی بعد از دریافت مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی بین الملل، و فوق لیسانس در رشته بازاریابی، شروع به وبلاگ نویسی و نشر مطالب مختلف مرتبط با استایل شخصی اش، در شبکه های اجتماعی کرد.
نگین میرصالحی در یکی ازمصاحبه های خود بیان کرده که از کودکی به مد و زیبایی علاقه مند بوده و در دوران دبیرستان و دانشگاه، این علاقه به اوج خود رسیده است. اما می توان گفت، مد و زیبایی، تنها آیتم های مورد علاقه نگین نبودند. او علاوه بر علاقه ای که به این حوزه داشت، به مطالعه در مورد سازمان ها و ارگان های مختلف نیز علاقه مند بود. از همین رو در دوره کارشناسی، رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کرده و مدرک فوق لیسانس خود را در رشته بازاریابی گرفت. او معتقد است که می توانسته تحصیلات خود را نیز در حوزه مد ادامه دهد؛ اما این کار برایش جذابیتی نداشته و ترجیح داده به عنوان شغل به آن نگاه نکند.

صفحه اینستاگرام نگین میرصالحی

نگین میرصالحی در آخرین مراحل فارغ التحصیلی از دانشگاه، با اینستاگرام آشنا شد و در رابطه با وبلاگ نویسی اطلاعاتی کسب کرد. به گفته خود میرصالحی، تا قبل از آن حتی نمی دانسته که وبلاگ نویس ها چکار می کنند و چگونه پول در می آورند. نگین به پیشنهاد یکی از دوستان خود صفحه اینستاگرامش را ایجاد کرده است. او در این باره، اینگونه می گوید: صفحه اینستاگرامم را به توصیه یکی از دوستانم ایجاد کردم.

آن موقع به دوستم گفتم اینستاگرام به چه دردم می خورد؟ من که فیسبوک دارم. دوستم گفت: خیلی باحال است و می توانی عکس لباس هایت را با دیگران به اشتراک بگذاری. من هم صفحه ای درست کردم و وقتی فهمیدم بلاگرها چکار می کنند گفتم پس اینطوری می توانم علاقه ام به مد و زیبایی را با علاقه ام به ایجاد یک کسب و کار تلفیق کنم. اینطور بود که طرفدارانم بیشتر و بیشتر شدند.
معمولا هر بلاگری، روی یک موضوع خاص تمرکز می کند. مثلا بعضی بلاگرها تنها روی مد و بعضی دیگر فقط روی میکاپ تمرکز می کنند؛ یا بعضی از آنها، تنها در کشور خود فعالیت داشته و برخی دیگر فعالیت های بین المللی انجام می دهند. میرصالحی در ابتدا تنها در زمینه مد فعالیت داشته و قصد فعالیت در عرصه بین المللی را داشت. به همین دلیل عکس های لباس های مختلف و استایل های خودش را در صفحه اش منتشر می کرد تا علاقه خود به این زمینه را نشان داده و طرفدارانی پیدا کند.
نگین در مصاحبه خود، در رابطه با مطالب و محتوای مورد علاقه فالوورهایش اینطور می گوید: من همیشه می گویم هر چه پستی شخصی تر باشد بهتر است. اما بستگی دارد تا چه حد بخواهید پیش بروید؛ من خودم متوجه شده ام مردم دوست دارند علاوه بر مطالبی راجع به مد و زیبایی، جزئیات بین من و نامزدم، کارمان، سگ مان، و عادات و سبک زندگی مان مثل غذاها و ورزش کردن مان را ببینند. آن ها دوست دارند یک ذره از هر چیزی را بدانند.

مرتبط بخوانید:

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *