استایل قهوه ای جذاب برای خود بسازیم

ست لباس قهوه ای

سخت تر از بیدار شدن صبح زود، این است که باید جلوی کمد بایستی و به این موضوع فکر کنی که شلوار سبز با مانتو قهوه ای هماهنگی دارد ؟ اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن لباس لازم است چند دست لباس را از کمد بیرون بکشید و عوض کنید، پس با قواعد ست کردن رنگ ها آشنایی ندارید و لازم است این مطلب را بخوانید.

در اولین قدم باید با چرخه رنگ آشنا شوید چون این دایره براساس هماهنگی و همخوانی رنگ ها چیده شده است و نشان می دهد که چگونه رنگ ها در کنار هم باعث افزایش و کاهش قدرت انعکاس یکدیگر می شوند. در نگاه اول کشف این چرخه کمی پیچیده به نظر می رسد اما واقعا کار سختی نیست. ابتدا رنگ ها را بشناسید. برای شناخت بهتر رنگ ها مطالعه ی این مطلب را به شما توصیه می کنیم و اما در این مطلب در مورد رنگ قهوه ای و ترکیب آن با سایر رنگ ها با شما صحبت خواهیم کرد.

ست لباس قهوه ای زنانه

رنگ قهوه ای ، قرمز یا نارنجی با شدت نور بسیار کم است. این نام به محدودهٔ وسیعی از رنگ ها از شیری گرفته تا قهوه ای سوخته اطلاق می شود. از مخلوط رنگ قرمز و سیاه هم به دست می آید.

قهوه ای و زرشکی

اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست ، می توانید تن های تیره تر آن را همراه با لباس های قهوه ای خود بپوشید ، مثلا یک کیف زرشکی چرم به همراه مانتو قهوه ای . این ترکیب گرم و زیبا است و هارمونی بالایی دارد.

قهوه ای و آبی روشن

آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. پس می توانید در پاییز پوتین های قهوه ای خود را با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

قهوه ای و مشکی

ترکیبی که قبلا ممنوع بود و حالا به یک توصیه مد تبدیل شده است.پس اشکالی ندارد ، اگر در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید.در گذشته اگر این دو رنگ را با هم ترکیب می کردید ، شاید باعث خنده دیگران می شد.اما اکنون می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید،زیرا اکنون توصیه اکثر طراحان مد ترکیب رنگ لباس قهوه ای با رنگ مشکی می باشد.

قهوه ای و سبز ارتشی

اگر عاشق رنگ سبز هستید تن خاکستری آن را که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید.این ترکیب زیبا باعث می شود سردی رنگ قهوه ای تا اندازه ای تعدیل شود.اگر خواستید لباس قهوه ای خود را در طبیعت رنگ سبز ادغام کنید
فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

قهوه ای و کرم

یک رنگ هم خانواده از قهوه ای اما بسیار روشن تر باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید که از این تیرگی و روشنی می توانید برای عمق دادن به تیپ خود استفاده کنید.

قهوه ای و صورتی

خانم های عاشق صورتی نگران نباشند آن ها می توانند با لباس های قهوه ای خود صورتی هم بپوشند ،مثلا شال صورتی و مانتوی قهوه ای . اگر در مهمانی ها به دنبال ترکیب رنگی فانتزی و گرم می باشید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید.رنگ قهوه ای به طور باور نکردنی در کنار رنگ صورتی صادقانه می باشد. ترکیبی جادویی از رنگ شکیل قهوه ای و رنگ کودکانه صورتی بسیار لذت بخش خواهد بود.

قهوه ای و شتری

یک رنگ هم خانواده دیگر که کمی از قهوه ای روشن تر است و ترکیب بسیار شیک و گران قیمتی به وجود می آورد.

قهوه ای و زرد

یکی از سازگارترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید.

قهوه ای با قهوه ای

اگر می خواهید یکدست قهوه ای پوش شوید یادتان باشد طیف های مختلف این رنگ را در کنار هم قرار دهید. تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد شود.

قهوه ای و بژ

ترکیب این دو رنگ بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد، شما می توانید از ترکیب رنگ لباس قهوه ای با بژ احساس خوب به روز بودن را داشته باشید.

در ادامه چند استایل زیبا با رنگ قهوه ای به شما نشان می دهیم تا بتوانید ایده های جذابی برای ست کردن لباس های قهوه ای کمدتان داشته باشید.

ست جذاب کت قهوه ای با تاپ و دامن همراه با کیف دستی قهوه ای

حتما بخوانید:رنگ قرمز، استایلی جسورانه

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *