استایل مناسب با کت جین

یکی از ترند‌هایی که از پارسال داریم میبینیم ،بخصوص از فصل پاییز ،کت جین هست برای خانوم‌ها. یجورایی میشه گفت هوای پاییز و بهار نزدیک به همه و اگر چیزی رو بشه برای پاییز استفاده کرد ،برای بهار هم میشه. مثل همین کت جین که تا قبل از اینکه هوا خیلی گرم بشه قابل پوشیدنه.


یکی از انتخاب‌هایی که به عنوان مانتو برای بهار امسال دارید کت جین هست که همونطور که گفتم فقط مختص یک فصل نیست و با یک تیر چند نشون میزنید.
بیشتر استایل‌هایی که با این کت میتونید داشته باشید اسپرت و با اسنیکره ،اما بسته به مدل کت و جایی که قراره برید میتونید با پاشنه بلند هم بپوشیدش.


اگر کت‌تون کوتاهه ،یک شومیز ساده ،خنک و بلندتر از کت تهیه کنید و زیرش بپوشی. رنگ سفید ،توسی ،یاسی و آبی روشن از بهترین رنگ‌هاییه که میتونید برای شومیزتون انتخاب کنید.


اصطلاحی برای چند جین پوشیدن همزمان مثلاً بعنوان کت ،شلوار و حتی پیراهن زیرش وجود داره به اسمه جین آن جین ،به این منظور که اگر کت جین پوشیدید میتونید همزمان شلوار جین هم باهاش بپوشید.


نه تنها از جین‌های همرنگ بلکه از جین‌های تیره‌تر بعنوان شلوار میتونید استفاده کنید ،شلوار با پارچه چهارخونه هم از انتخاب‌های خوبه.
بهترین رنگ کفش و کیف متناسب با کت جین ،سفید ،مشکی ،نود ،شتری ،توسی و… هست.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *