اعتماد بنفس بیشتر با چند روش کاربردی در لباس پوشیدن

اعتماد بنفس بطور قطع ارتباط مستقیمی با ظاهر دارد این مسئله بخصوص در مورد خانمها بوضوح دیده می شود. برای اینکه بتوانیم با اعتماد بنفس بیشتری ظاهر شویم لازم است که از ظاهر خود به اندازه کافی راضی باشیم. اگر می خواهید از این پس به عنوان خانمی خوش لباس ظاهر شوید مطلبی که در ادامه می آید را از دست ندهید.

۱- برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، بر نقاط قوت خود تمرکز کنید

هیچ کس کامل نیست و بطور قطع همه نقاط ضعفی دارند. تفاوت میان خانمهای خوش لباس با دیگر خانمها این است که آنها بخوبی بلدند روی نقاط قوت خود تمرکز کنند طوری که نقاط ضعفشان به چشم نیاید. در مرحله اول باید بدانید که نقطه قوت ظاهر شما کجاست، سپس با تاکید بر روی این نقاط قوت ظاهر بهتری پیدا خواهید کرد. سعی کنید تا جایی که می توانید بدن خود و فرم آن را بشناسید. بطور  مثال اگر پاهای خوشش فرمی دارید بهترین انتخاب برای شما پوشیدن دامنهای مختلف است.

 

۲-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ،پوست خود را به دقت بررسی کنید

یکی از زیبایی هایی هر خانمی بدون شک پوست اوست. بنابراین باید از تمام ویژگی های پوست خود به دقت اطلاع داشته باشید. اطلاعاتی همچون رنگ پوست، جنس آن، مشکلات و حساسیتهای پوستی از جمله اطلاعاتی است که هر زنی باید بداند. با دانستن رنگ پوست خود می توانید بفهمید که چه رنگ هایی ظاهر بهتری به شما خواهد بخشید.

 

۳-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ،دنباله رو همه مدها نباشید

مدهایی که در هر دوره خاص باب می شوند برای زیباتر کردن افراد پدید آمده اند و اگر حس می کنید نمی توانید با مد خاصی ظاهر بهتری پیدا کنید آن را بطور کامل کنار بگذارید. دنباله روی از مدها بدون توجه به ویژگی های خاص ظاهر یکی از اشتباهات رایج بسیاری از خانمهاست.

۴-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، به پارچه لباسهایتان توجه کنید

هر کدام از پارچه ها با جنس خاص خود ظاهر ویژه ای به فرم اندام و رنگ پوست و موهای ما می دهند بنابراین باید بدانید که بهترین و بدترین نوع پارچه برای ظاهر شما کدام ها هستند. بطور مثال اگر اضافه وزن دارید نباید از پارچه های براق بخصوص از نوع روشن آن استفاده کنید. رنگ پارچه ها نیز بسیار مهم هستند.

 

۵-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، از لباسهایی با پارچه های طرحدار استفاده کنید

استفاده از لباسهایی با پارچه هایی طرحدار یکی از بهترین راهها برای پیدا کردن ظاهری جذاب  و در عین حال منحصربفرد است. به این دلیل که پوشیدن لباس های طرحدار اصول خاص خود را دارد اکثر خانمها کمتر به سراغش می شوند و اگر خانمی بتواند بخوبی از این لباسها استفاده کند سبکی منحصربفرد برای خود خواهد ساخت. خانمهایی با قدهای کوتاهتر نباید از لباس هایی با طرح های بسیار درشت استفاده کنند، این خانمها باید از طرح های عمودی و ریز استفاده کنند. خانمهایی که اضافه وزن دارند نیز باید از طرح های افقی اجتناب کنند و از طرح های عمودی استفاده کنند.

حتما بخوانید : زرد، رنگ خوش بینی و اعتماد به نفس

 

۶- برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، لباس های رنگی بپوشید

بسیاری از خانمها به دلیل عدم شناخت کافی از رنگها و هماهنگی آنها با فرم اندام و رنگ پوست خود خیلی از رنگهای جذاب را کنار می گذارند. اگر می خواهید به عنوان یک خانم خوش پوش شناخته شوید باید رنگ های مختلف را وارد کمد لباستان کنید. قدم اول این است که رنگ های مختلف را امتحان کنید تا بدانید کدام مطابقت بیشتری با ظاهر شما دارند. قدم بعدی یادگیری هنر ترکیب رنگهاست. با یاد گرفتن اصول ترکیب درست رنگها می توانید ظاهری شیک و جذاب در فصول مختلف سال برای خود بسازید. سبک آرایش صورت و رنگهایی هم که بکار می برید بسیار مهم هستند.

 

۷-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، از لباس های سیاه و سفید غافل نشوید

لباس های سیاه و سفید مطمئن ترین انتخاب ها برای خانمها و آقایان هستند و همیشه می توانید روی آنها حساب کنید.این لباسها انتخابی ایده آل برای مواقعی هستند که عجله دارید و فرصت امتحان لباس هایی در رنگ های مختلف را ندارید. هر خانمی باید در کمد لباسش حتما چند دست لباس سیاه و سفید داشته باشد. این لباس ها در ترکیب با رنگهایی همچون قرمز و طلایی می توانند ظاهری بی نظیر به شما ببخشند.

 

۸-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ،لباس های راحت بپوشید

هیچ چیز برای یک خانم بدتر از پوشیدن لباس هایی نیست که در آن حس راحتی ندارد. برای اینکه جذاب بنظر برسید باید حس خوبی در لباسهایتان داشته باشید و با آنها راحت باشید. پوشیدن لباس هایی که به شما راحتی کافی را می دهند آزادی بیشتر و در نتیجه اعتماد بنفس بیشتری به شما خواهند بخشید.

 

۹- برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، لباس های مختلف را با هم ترکیب کنید

این کار ممکن است کمی زمان ببرد اما ارزشش را دارد. بسیاری از خانمهایی که به خوش لباسی شهرت دارند می دانند که چگونه لباس های مختلف را به بهترین شکل ممکن با هم ترکیب کنند. کافی است سری به کمد لباس هایتان بزنید و لباس های مختلف را با یکدیگر امتحان کنید تا ببینید کدام یک از آنها بیشتر به شما می آیند.

 

۱۰-برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر ، مانند یک خانم خوش لباس رفتار کنید

اگر تمام مواردی که پیش از این گفته شد را رعایت کنید اما در رفتارتان حس اعتماد بنفس دیده نشود نمی توانید ظاهری قابل توجه از خود ارائه دهید. قبل از هرچیز باید خودتان را باور داشته باشید و مطمئن باشید که ظاهر بسیار خوبی دارید. شاید این گفته تکراری باشد اما زمانی که شما خودتان را باور داشته باشید دیگران نیز شما را باور خواهند داشت.

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *