انتخاب بلوز زنانه مناسب + تصاویر

ما به کیفیت و بی نقص و کامل بودن بها می دهیم . همچنین می دانیم که هر خانمی سلیقه متفاوت و استایل خاص خود را دارد . سایز ، نحوه ایستادن ، صورت و شکل بدن شما همه چیز را در رابطه با انتخاب یک استایل خوب تغییر می دهد . 

اگر به دنبال یک بلوز مجلسی هستید که علاوه بر راحتی، شیک و گران قیمت به  نظر برسد، پیشنهاد می‌کنیم بلوز مجلسی خود را از میان انواع مدل حریر انتخاب کنید. در هنگام خرید بلوز مجلسی حریر، ویژگی‌های خاص اندام خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر پایین تنه درشتی دارید، به سراغ مدل‌هایی بروید که برش A دارند و ضعف‌های اندامی شما را پوشش می‌دهند.

  • در هنگام خرید بلوز مجلسی زنانه جنس، سایز و برش آن را مد نظر قرار دهید. بلوز‌های خیلی تنگ یا با برش  گشاد، معمولا خوب به نظر نمی‌رسند. همچنین، بهتر است به دنبال بلوز‌هایی از جنس ابریشم، حریر و ساتن باشید تا استایل شما شیک و گران قیمت‌تر به نظر آید.
  • دکمه‌های پلاستیکی یا ساده بلوز مجلسی زنانه خود را با دکمه‌های فلزی یا مروارید جایگزین کنید تا بلوزتان ظاهر منحصر به فردتری پیدا کند.

بلوز زنانه مجلسی یکی از آیتم‌های محبوب زنانه است که شما می‌توانید با کمی زیرکی و البته آگاهی، با صرف هزینه کم ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *