برند روبرتو کاوالی

او در حین تحصیل طرح هایی با موتیف گل خلق کرد .
که توجه بسیاری از کارخانه های جوراب بافی را بخود جلب کرد.
روبرتو در اوایل دهه ۱۹۷۰ روشی بسیار کارآمد را برای چاپ نقوش بر روی چرم بوجود آورد.
شروع به تولید پارچه های چند تکه با استفاده از مواد مختلف نمود.

او این ابداعات را در شهر پاریس انجام داد.
توانست توجه کمپانی های بزرگی همچون هرمس و پیرکاردین را جلب کند.

حتما بخوانید: نکات مهم برای هدیه دادن عطر

روبرتو کاوالی در آستانه ورود به دنیای مد

روبرتو در سن ۳۲ سالگی اولین مجموعه از لباس های شب خود که از چرم های نقش دار تشکیل شده بود را به نمایش گذاشت.
از این زمان به بعد امپراطوری بزرگ روبرتو کاوالی با لباس هایی خیره کننده دنیای مد را به تسخیر خود درآورد.

ظرافت ستودنی، نقوش جذاب پارچه ها و ظاهر منحصربفرد این لباس ها خیلی زود توانست توجه مشتریان را بخود جلب کند.
او اولین بوتیک خود را در سال ۱۹۷۲ در شهر ساحلی سن-تروپه افتتاح کرد.

در اواسط و اواخر دهه ۱۹۸۰سبک مینی مالیستی طراحان ژاپنی و بلژیکی با سبک پر جزییات و پر نقش و نگار روبرتو کاوالی سازگار نبود.
در این مدت روبرتو که چند سالی می شد  از همسر اولش جدا شده بود، با همسر دومش، اوا درینگر ازدواج کرد.
اوا بعدها به عنوان طراح خلاق روبرتو کاوالی مشغول به فعالیت شد.

برند روبرتو کاوالی و تسخیر دوباره بازار مد

کیف روبرتو کاوالی
کیف روبرتو کاوالی

در اوایل دهه ۱۹۹۰ روبرتو موفق شد با فاصله گرفتن دنیای مد از طرح های ساده و مینی مالیستی با قدرت دوران جدیدی را برای برند روبرتو کاوالی رقم بزند.
او برای ابداعات جدید خود جین را انتخاب کرد .
از نقوش مختلف برای تولید شلوار جین های متفاوت بهره برد.

روبرتو در سال ۱۹۸۸ اولین مجموعه از این لباس ها را به نمایش گذاشت.
که با اولین مجموعه از شلوارهای جین سنگ شور این برند در سال ۱۹۹۴ و شلوارهای جین کشی در سال ۱۹۹۵ دنبال شد.

این مجموعه لباس ها به دلیل ظاهر متفاوت و جذابشان به سرعت مورد استقبال مشتریان بسیاری در سراسر جهان قرار گرفتند.
با این موفقیت دایره فعالیت های روبرتو کاوالی  بسیار گسترش پیدا کرد و به معرفی نوشیدنی های مختلف، رستوران و کافه های کوچک و بزرگ در بسیاری از شهرهای جهان منتهی شد.

در اواخر دهه ۱۹۹۰ خط تولید لباس های مردانه این برند راه اندازی شد .
که از همان روزهای آغازین مورد توجه قرار گرفت.
در همین زمان محصولات دیگر این برند همچون لباس های بچگانه، لباس زیر مردانه و زنانه، اکسسوری، عطر، عینک دودی، کیف و کفش این برند به بازار آمد.

حتما بخوانید: رودآرته : ترکیبی خلاقانه از زنانگی مدرن

برند روبرتو کاوالی ؛ ترویج سبک جدید زندگی

روبرتو سعی داشت رویه ای متفاوت از دیگر برندها را در پیش بگیرد.
فعالیت های خود را تنها به تولید محصولات مد و زیبایی معطوف نکند.
او به دنبال ترویج نوعی سبک زندگی در میان مشتریان برند روبرتو کاوالی بود.
در پی این هدف او فروشگاه های جدیدی را در شهرهایی همچون میلان و فلورانس راه انداخت.

در سال ۲۰۰۷ این برند موفق با استقبال ستاره های جهانی مواجه شد.
در این سال این روبرتو کاوالی عهده دار طراحی لباس خوانندگانی همچون  کریستینا آگیلرا، جنیفر لوپز و گروه اسپایس گرلز در تورهای جهانی شان شد.
اتفاقی که چهره ای محبوب تر به این برند بخشید.
این سال نمایش اولین مجموعه از لباس های خیابانی روبرتو برای شرکت سوئدی و چندملیتی خرده‌فروشی لباس، اچ اند ام را نیز در پی داشت.
تمام لباس های این مجموعه ظرف تنها چند ساعت بفروش رسیدند.

روبرتو و عکاسی

در سال ۲۰۰۹، روبرتو در برنامه ای تلویزیونی علاقه خود به دنیای عکاسی را اعلام کرد.
او از علاقه ای عمیق به عکاسی در مناطقی دورافتاده همجون کشورهای آفریقایی صحبت به میان آورد.
اشتیاق روبرتو به عکاسی در نهایت منجر به خلق عکس هایی هنرمندانه و زیبا از مدل ها و سوپرمدل های جهان در لباس های روبرتو کاوالی شد.

در سال  ۲۰۱۰ و در چهلمین سال تاسیس این برند جهانی، روبرتو کاوالی به عنوان لوکس ترین برند تولید لباس های زنانه شناخته شد.

در سال ۲۰۱۲ شریل کول بواسطه پوشیدن یکی از زیباترین لباس های روبرتو کاوالی در یک برنامه تلویزیونی  تبدیل به یکی از چهره های مطرح این برند شد.
در این سال دومین خط تولید لباس های خیابانی این بار توسط فروشگاه های زنجیره ای تارگت استرالیا (Target Australia) به نمایش درآمد و همانطور که انتظار می رفت با استقبال چشمگیری مواجه شد.
در سال بعد عطر Just Cavalli با چهره جدید تبلیغاتی این عطر محبوب جورجیا مِی جَگر به بازار آمد.

در سال ۲۰۱۴، روبرتو جهت ورود به بازارهای پررونق خاورمیانه به شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری بحرینی، اینوستکورپ نزدیک شد.
او در سال های اخیر توانست با حضوردر بازارهای آسیایی، برند روبرتو کاوالی را تبدیل به برندی جهانی با جایگاهی بی نظیر کند.

اکنون برند روبرتو کاوالی نامی بسیار شناخته شده در دنیای مد است که هر ساله با طرح ها و محصولات جدید مشتریان خود را غافلگیر می کند.

مرتبط بخوانید:

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *