ون کلیف اند آرپلز موفق در ثبت تکنیک های ابداعی در طلاسازی
حتما بخوانید: برند اچ اند ام، برندی سوئدی
در سال ۱۹۳۳، شرکت تکنیک جدیدی در طلاسازی را با نام میستری ستینگ ( Mystery Setting) به نام خود ثبت کرد. در سال ۱۹۳۹، کلود آرپلز اولین بوتیک خود را در نیویورک بازگشایی کرد. این فروشگاه هم اکنون نیز در مکان اولیه خود به عرضه محصولات می پردازد. ون کلیف اند آرپلز اولین شرکت تولید محصولات لاکچری اروپایی بود که به امریکا ورود پیدا کرد.
در دهه چهل میلادی، کمپانی مجموعه جدیدی را به نام اسنو فلیک (Snowflake) خلق کرد که با استقبال بالایی مواجه شد. بعد از آن در سال ۱۹۶۸، مجموعه الحمرا تولید شد. چهار برگ شبدر که سمبل خوش شانسی، عشق و محبت بود به نماد این کمپانی تبدیل شد.
ون کلیف اند آرپلز ؛ یکی از قدرتمندترین برندهای لاکچری در جهان
در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱،کمپانی فروشی در حدود ۴۵۰ میلیون دلار را به ثبت رساند که ۴۵ میلیون دلار آن مربوط به فروش ساعت بود .در سال ۲۰۰۹، یک حراجی در نیویورک یکی از ساخته های ون کلیف اند آرپلز را با قیمت ۳۲۶٫۵۰۰ دلار به فروش رساند. برند ون کلیف اند آرپلز در حال حاضر یکی از قدرتمندترین برندهای لاکچری در جهان است که با تولید محصولات بسیار با کیفیت طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به جواهرات لاکچری پیدا کرده است.
حتما بخوانید: تاریخچه برند ژیوانشی