برند لاکچری ون کلیف اند آرپلز

ون کلیف اند آرپلز موفق در ثبت تکنیک های ابداعی در طلاسازی

حتما بخوانید: برند اچ اند ام، برندی سوئدی

در سال ۱۹۳۳، شرکت تکنیک جدیدی در طلاسازی را با نام میستری ستینگ ( Mystery Setting) به نام خود ثبت کرد. در سال ۱۹۳۹، کلود آرپلز اولین بوتیک خود را در نیویورک بازگشایی کرد. این فروشگاه هم اکنون نیز در مکان اولیه خود به عرضه محصولات می پردازد. ون کلیف اند آرپلز اولین شرکت تولید محصولات لاکچری  اروپایی بود که به امریکا ورود پیدا کرد.
در دهه چهل میلادی، کمپانی مجموعه جدیدی را به نام اسنو فلیک  (Snowflake) خلق کرد که با استقبال بالایی مواجه شد. بعد از آن در سال ۱۹۶۸، مجموعه الحمرا تولید شد. چهار برگ شبدر که سمبل خوش شانسی، عشق و محبت بود به نماد این کمپانی تبدیل شد.

حتما بخوانید : برند ایتالیایی دیزل
در سال ۱۹۹۲، جشنواره نمایش محصولات و میراث برند آرپلز در شهر پاریس برگزار شد. امروزه، این برند جواهرات خود را در اختیار بزرگترین طراحان طلا مانند گرث پیو ،کارل لاگرفلد و گاسپر یورکیوویچ  می گذارد.  در دسامبر ۱۹۳۳، ون کلیف اند آرپلز ، روشی را برای تراش سنگ بوجود آورد که به نام میستری ستینگ مشهور شد. با استفاده از این روش، سنگ های چند وجهی داخل یک رینگ طلا که کمتر از دو دهم میلی متر ضخامت داشت قرار میگرفتند. این تکنیک سیصد ساعت کار بر روی وجوه و زوایای مختلف سنگ ها  زمان می برد و تنها چند تولید در سال را رقم میزد.

 

ون کلیف اند آرپلز ؛ یکی از قدرتمندترین برندهای لاکچری در جهان

در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱،کمپانی  فروشی در حدود ۴۵۰ میلیون دلار را به ثبت رساند که  ۴۵ میلیون دلار آن مربوط به فروش ساعت بود .در سال ۲۰۰۹، یک حراجی در نیویورک یکی از ساخته های ون کلیف اند آرپلز را با قیمت ۳۲۶٫۵۰۰ دلار به فروش رساند. برند ون کلیف اند آرپلز در حال حاضر یکی از قدرتمندترین برندهای لاکچری در جهان است که با تولید محصولات بسیار با کیفیت طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به جواهرات لاکچری پیدا کرده است.
حتما بخوانید: تاریخچه برند ژیوانشی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *