بهترین مدل لباس عروس برای خانم های قد کوتاه

خانم هایی که قد کوتاهی دارند در خرید لباس روزمره گاهی دچار مشکلاتی می شوند. پس مطمئنا خرید لباس عروس برای افراد قد کوتاه چالش های بیشتری به همراه خواهد داشت. خوشبختانه با انتخاب استایل مناسب و راهنمایی های درست می توانید لباسی فوق العاده و مناسب با اندام خود پیدا کرده و در روز عروسی تان بدرخشید. سبک های نسبتا زیاد و متنوعی از لباس عروس وجود دارند که مناسب اندام شما بوده و شما را زیباتر نشان می دهند؛ هم چنین با کمک یک خیاط حرفه ای می توانید لباسی دقیقا مناسب خود در مهم ترین شب زندگی تان داشته باشید.

مدل های زیادی وجود دارند که شما را کشیده تر و زیباتر نشان می دهند؛ برای انتخاب بهترین گزینه می بایست لباس عروسی که با فرم بدن تان مناسب باشد را انتخاب کنید. اگر قد کوتاهی دارید، هنگام خرید لباس عروس نکات و مدل های مناسبی که در همین مقاله بیان می کنیم را به خاطر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.


تجملات را کنار بگذارید

لباس عروس سادهلباس عروس برای افراد قد کوتاه هر چه ساده تر باشد بهتر است. از جزئیات درشت و زمخت مثل پاپیون های بزرگ دوری کنید. پیراهن های پفی و پرنسسی، دنباله و تور بلند و پیراهن کار شده همگی برای عروس قد کوتاه نامناسب اند.

استفاده از این جزئیات توجه را از شما دور کرده و باعث می شود کوتاه قدتر به نظر برسید. به جای تورهای بلند به سراغ انواع کوتاه تر و تا روی شانه بروید. علاوه بر لباس عروس کوتاه، در اینجا چند مدل زیبای لباس عروس برای افراد قد کوتاه را جمع آوری کرده ایم که تصمیم گیری را برای شما آسان تر خواهند کرد.

برای افراد قد کوتاه

لباس عروس بدون آستین

لباس عروس کوتاه بدون آستینبا انتخاب لباس عروس بدون آستین، می توانید زیبایی های شانه و گردن خود را نشان دهید. در مدل های مختلف بدون آستین، انتخاب های زیادی دارید. مثلا مدل های بدون بند، بند دور گردنی، بند نازک، یقه های توری و مدل های بدون شانه همگی انتخاب های خوبی برای افراد قد کوتاه هستند. اگر به دنبال مدل های آستین دار هستید، آستین های کوتاه تر را انتخاب کنید؛ چراکه این مدل ها توجه را به سمت پاها برده و شما را کشیده تر نشان می دهند.


لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس مدل ماهیبرای داشتن ظاهری زنانه و جذاب در مهم ترین روز زندگی خود، لباس مدل ماهی را انتخاب کنید. این مدل نه تنها مناسب بیشتر فرم های بدن است، بلکه فرم کلی بدن را هم کشیده تر نشان می دهد. مدل ماهی وسط تنه را در بر گرفته و بالا تنه، پایین تنه و برجستگی های بدن را زیباتر نشان می دهد. برای کشیده تر نشان دادن پاها مدل هایی با کمر بلند مناسب خواهند بود. در مدل ماهی، دامن از بالای زانو گشاد می شود. این استایل هنگام راه رفتن حس زنانگی، جذابیت و فریبندگی به شما می دهد.


لباس عروس چسبان

مدل لباس عروس چسباناین مدل معمولا از شانه ها تا باسن درز عمودی دارد که فرم کلی بدن را لاغر و کشیده تر نشان داده و برای عروس های قد کوتاه گزینه فوق العاده ای است.

طراحی ساده و مینیمالی این مدل، افراد قد کوتاه را زیباتر نشان می دهد. پارچه شیفون که محبوب ترین جنس برای مدل چسبان است، به دلیل حالت لٌختی که دارد به خوبی روی بدن خوابیده و برجستگی های طبیعی را زیباتر نشان می دهد. این پیراهن سبُک برای عروسی های تابستانی در فضای باز یا ساحل گزینه فوق العاده ای است.

لباس عروس A شکل ساده

لباس عروس با دامن A شکلاین مدل کلاسیک مناسب انواع مراسم های عروسی است؛ از مراسم های سنتی گرفته تا عروسی های نه چندان رسمی در فضای باز. پیراهن A شکل بالا تنه را در برگرفته و دامن آن از روی باسن به آرامی گشاد می شود. این ویژگی باعث می شود تا گودی کمر زیباتر نشان داده شود و همچنین مدل کشیده آن برای عروس های قد کوتاه و چاق ایده آل است. اما به یاد داشته باشید که در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه ، مدل های A شکل ساده بسیار مناسب تر از انواع پفی است. پف زیاد لباس موجب می شود تا قد شما کوتاه تر به نظر برسد.

مدل های متفاوت پیراهن A شکل که خط کمر آن روی خط کمر طبیعی شما قرار می گیرد را هم در نظر داشته باشید. این مدل لباس عروس، پایین تنه را بلند تر، فرم کلی بدن را کشیده تر و در کل شما را قد بلند تر نشان می دهد.


لباس عروس کوتاه

لباس عروس کوتاهاین مدل لباس عروس ممکن است خیلی مرسوم نباشد، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که لباس کوتاه با نمایش دادن پاها، شما را قد بلند تر نشان می دهد. همچنین پیراهن های کوتاه نسبت به مدل های مرسوم و تکراری، متفاوت و مدرن تر است. لباس های بلند یا دنباله دار برای عروس های قد کوتاه خیلی مناسب نیست. اما دامن های جذب بالای زانو می توانند این افراد را بسیار زیباتر نشان دهند.

از آن جا که در لباس عروس کوتاه، پاها بیشتر از پیراهن به چشم می آیند، می توانید بدون آن که نگران شلوغی لباس خود باشید انواع مدل های کار شده، توری و دارای جزئیات را انتخاب کنید.

ارتفاع لبه پایینی لباس باید مناسب شما بوده و قد آن بین بالای زانو تا وسط ساق پا باشد. رقصیدن و راه رفتن با این مدل لباس، راحت تر است و به همین دلیل برای مراسم هایی که در فضای باز برگزار می شوند بسیار ایده آل است.


لباس عروس امپراطوری

لباس عروس مدل امپراطوریهنگام خرید لباس عروس، مدل امپراطوری را هم امتحان کنید. خط کمر این مدل بالا تر بوده و دامن آن از پایین بالا تنه شروع می شود. مدل امپراطوری شما را قد بلند و زیباتر نشان می دهد.

اگر می خوهید قد بلند تر به نظر برسید از لباس هایی با خط کمر پایین دوری کنید، این مدل ها بالاتنه را کوتاه تر نشان می دهند.


لباس عروس با یقه کار شده

لباس عروس با یقه کار شدهیقه هایی با جزئیات ظریف مثل مروارید کاری و تور دوزی یا تزئینات زنانه دیگر، نگاه ها را به خود جلب کرده و فرم کلی بدن را کشیده تر نشان می دهد. اکسسوری هایی را انتخاب کنید که با لباس متناسب بوده، ظاهری یک دست به شما داده و توجه را به سمت صورت می برد.


خلاصه

خرید لباس عروس برای افراد قد کوتاه ممکن است کمی سخت و خسته کننده باشد، اما برای پیدا کردن پیراهنی فوق العاده انتخاب های زیادی دارید. با در نظر داشتن نکات بالا می توانید پیراهنی را انتخاب کنید که شما را زیباتر و قد بلندتر نشان دهد که بتوانید در مهم ترین روز زندگی تان خیره کننده به نظر برسید.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *