بیوگرافی جی جی حدید

بیوگرافی جی جی حدید

جی جی حدید یک مدل مشهور آمریکایی می باشد که تاکنون با بزرگترین برندهای مد و فشن همکاری داشته است. بسیاری از بزرگان دنیای مد، او را مورد تحسین قرار می دهند و عقیده دارند او علیرغم سن کم خود، توانسته مهارت زیادی در کارش کسب کند. او در سال ۲۰۱۶ توانست جایزه بهترین مدل سال را ازآن خود کند. در ادامه با بیوگرافی این مدل مشهور آشنا خواهید شد.

بیوگرافی جی جی حدید

جی جی حدید با نام اصلی ” جلنا نورا حدید ” متولد ۲۳ آپریل ۱۹۹۵ میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا می باشد. او مدلینگ را از مادرش یولاندا حدید، که خود جزو مدل های مشهور صنعت مد بوده، به ارث برده است. در حقیقت می توان گفت جی جی این حرفه را در خون خود دارد. جی جی می گوید که این حرفه را از ۲ سالگی آغاز کرده است و استعدادش توسط یکی از شرکت های معروف، و یکی از دوستان خانوادگی او کشف شده است. پدر او، محمد حدید، دو رگه فلسطینی-آمریکایی، از موفق ترین افراد در حوزه املاک و مستغلات می باشد که در حال حاضر با مدل ایرانی، شیوا صفایی ازدواج کرده است.

جی جی یک خواهر و برادر کوچکتر از خود، به نام های بلا و انوار دارد که این دو نیز در حرفه مدلینگ فعالیت دارند. علاوه بر این، جی جی ۲ خواهر ناتنی بزرگتر از سمت پدر خود، و ۵ خواهر کوچکتر از ازدواج مادرش با دیوید فاستر، تهیه کننده موسیقی، دارد.

جی جی و بلا حدید

حتما بخوانید: الناز گلرخ، فشن بلاگر معروف ایرانی

پس از گذراندن چند تجربه در سنین کودکی، جی جی این حرفه را برای مدتی کنار گذاشت تا بتواند به علایق شخصی خود، یعنی اسب سواری و والیبال بپردازد؛ همچنین بتواند دوران کودکی نرمالی داشته و به دبیرستان برود. او تحصیلات خود را در دبیرستان مالیبو ادامه داد و در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد و همچنین توانست در همان سال در رشته والیبال به المپیک جوانان راه پیدا کند. جی جی حدید در پاییز ۲۰۱۳ پس از اتمام دبیرستان، به سواحل شرقی آمریکا رفت تا در رشته ” روانشناسی جنایی ” به تحصیلات خود ادامه دهد. اما در همان سال نیز به طور حرفه ای شروع به همکاری با IMG MODELS کرد و به دلیل عدم تطابق کلاس های درسی با برنامه کاری اش، مجبور شد تا دانشگاه را موقتا ترک کند.

رابطه جی جی حدید و زین ملک

جی جی حدید و زین ملک از سال ۲۰۱۵ رابطه خود را شروع کردند. زین ملک در مورد شروع رابطه خود می گوید که در یکی از میتینگ های برند ویکتوریا سکرت، جی جی را می بیند و به او پیشنهاد یک قرار ملاقات می دهد. زین ملک همیشه در مورد جی جی حدید از صفاتی مانند باهوش، باکلاس، بااعتماد به نفس و باحال استفاده می کند.

پس از نقش آفرینی مشترک زین ملک و جی جی حدید در موزیک ویدیو ” Pillowtalk ” در سال ۲۰۱۶، اولین عکس دونفره این زوج در مجله ووگ به ثبت رسید. این زوج در بسیاری از ایونت های مهم مانند Met Gala و یا هفته مد لندن بایکدیگر حضور داشتند. پس از گذشت حدود ۳ سال از این رابطه عاشقانه، سرانجام در سیزدهم مارچ ۲۰۱۸ هر دوی آنها در صفحه رسمی توییتر خود، جدایی شان را اعلام کردند.

زندگی حرفه ای جی جی حدید

او در سال ۲۰۱۴ تجربه مدلینگ عینک های برند تام فورد را داشت و در همان سال برای چند برند مشهور دیگر نیز روی صحنه آمد. در سال ۲۰۱۵ نیز، برند لوازم آرایشی میبلین، نام جی جی حدید را به عنوان ” سفیر نام تجاری ” خود ثبت کرد. جی جی حدید پس از ۲ اجرای شکست خورده و ناموفق در ویکتوریا سکرت، سرانجام در یکی از اجراهای خود در سال ۲۰۱۵ توانست به یکی از ستارگان این برند تبدیل شود. این اجرا در حالتی انجام شد که جی جی بسیار مضطرب بوده و اعتماد به نفس کافی برای آن را نداشت. او در همان سال توانست بال های فرشته ویکتوریا سکرت را کسب کرده و اجرای خود را در این برند ارتقا دهد.

او در سال ۲۰۱۶ با برند مشهور تامی همکاری داشت. در همان سال نیز با برندهایی مانند ورساچه، شنل، فندی، میومیو، بالمین، ریبوک و چندین برند دیگر همکاری کرد. جی جی سرانجام توانست جایزه بهترین مدل سال را از The Fashion Awards دریافت کند.

درآمد جی جی حدید

براساس تخمین سایت Forbes، جی جی حدید در سال ۲۰۱۷ مبلغی حدود ۹٫۵ میلیون دلار برای مدلینگ دریافت نمود که همین موضوع او را به پنجمین مدل گران قیمت دنیا تبدیل کرد.

جی جی حدید و سازمان یونیسف

در ماه جون سال ۲۰۱۸، سازمان یونیسف اعلام کرد که جی جی حدید از سوی این سازمان، سفری انسان دوستانه به بزرگترین کمپ پناهندگان دنیا خواهد داشت. این مدل مشهور به بنگلادش سفر کرد و با بسیاری از کودکان آنجا ملاقات داشت و در نشست های دوستانه زنان و دختران شرکت کرد. این کار جی جی مورد توجه بسیاری از افراد مشهور، خانواده و طرفداران او قرار گرفت.

حتما بخوانید: بررسی استایل دنیل فاکس، بلاگر و ورزشکار محبوب اینستاگرامی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *