تصاویر کتک‌کاری دختران فوتبالیست در مسابقات لیگ برتر

شب گذشته هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی برگزار شد که قطعا یکی از آنها در تاریخ فوتبال زنان ماندگار خواهد بود. دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری سیرجان به میزبانی ذوب‌آهن در نهایت با دو گل تیم مهمان یعنی شهرداری سیرجان به پایان رسید. سوژه اصلی بازی در زد و خورد در آن برای اولین بار چشم ما را به کتک کاری بانوان فوتبالیست نیز روشن کرد.

به نقل از ورزش‌سه؛ این بازی در حالی برگزار شد که هر دو تیم از جمله مدعیان برای رسیدن به جایگاه ابتدایی جدول رده بندی بودند و به همین دلیل کاملا واضح بود که هر دو تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی پا به این میدان گذاشتند. این بازی که از همان دقایق ابتدایی بسیار فیزیکی و خشن دنبال می شد تا پایان نیمه اول تنها یک گل داشت و آن هم توسط فاطمه سهرابی برای تیم شهرداری سیرجان به ثمر رسیده بود.

پس از این گل پیدا بود که ذوبی ها حملات خود روی دروازه حریف سیرجانی را چند برابر خواهند کرد تا گل مساوی را به ثمر برسانند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که شهرداری‌چی‌ها موفق شدند دومین گل را نیز توسط سهیلا نظام آبادی به ثمر  برسانند و موقعیت خود را در رده دومی جدول رده بندی محکم تر از قبل کنند آن هم در دیداری که عجیب ترین اتفاقات در آن افتاد. شاید قابل تصور نباشد اما خانم های حاضر در این دو تیم به جان یکدیگرافتادند و تا جایی که ممکن بود در نیمه دوم از خجالت یکدیگر درآمدند.

منبع:اقتصاد نیوز

(تصاویر: آریا جعفری، علی خدایی / ایسنا/ورزش‌سه)

درباره ی

مطلب پیشنهادی

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *