حمید فدایی، مدل سرشناس ایرانی در پاریس

حمید فدایی ، دانش اموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران، متولد سوم تیر ماه سال شصت و هفت است و به  عنوان همسر الناز گلرخی، فشن بلاگر و مدل معروف ایرانی فعالیت دارد. ۳ سال از همسرش کوچک تر است و ایشان را باید یکی از مدل های سرشناس ایران در پاریس دانست. رنگ مو قهوه ای و قد ۱۸۴ سانتی متری حمید فدایی سبب شده تا با ته چهره اروپایی، شرایط مدلینگ را داشته باشد و البته اندام سیکس پک او نیز در این مسیر، کمک خوبی بوده است. او در مصاحبه در برنامه سیناشو با سینا، گفته بود که خانواده متوسط داشته و برای حضور در این عرصه، دوره های تخصصی را طی کرده و مخالف عمل زیبایی برای ورود به مدلینگ است.

شباهت حمید فدایی به جانی دپ

حمید فدایی کیست؟

حمید فدایی ، مدل و استایلیست معروف ایرانی مقیم خارج از کشور است که در چند سال اخیر، به دلیل همراهی با الناز گلرخی، فشن بلاگر معروف ایرانی و هم چنین همکاری با برند های صاحب نام دنیای پوشاک مردانه، در فهرست مطرح ترین فشن بلاگرهای مرد ایرانی در اینستاگرام به شمار آمده است.  او، مدل تام فورد، دولچه و گابانا و بسیاری از برند های لاکچری بوده و قریب به ۱ هزار پست در اینستاگرام نیم میلیون فالوری خود به اشتراک گذاشته است.

حمید فدایی، تلاش کرده تا دنیای مد و مدلینگ و استایلیست مردانه را با روایت داستان گونه از سبک زندگی دیجیتالی خود عرضه کند تا هم  مخاطبانی فارسی زبان و هم غیر فارسی زبان را جذب کند. برای برند ها و شرکت های عرصه مد و لباس، شمار فالور ها، یکی از فاکتور های تاثیر گذار برای عقد قرارداد با مخاطبان است. البته این تنها معیار نیست و مدل، علاوه بر چهره، باید استایل خوبی هم برای تبلیغ موثر محصولات برندها داشته باشد. موضوعی که حمید فدایی در گفتگو با رسانه ها به آن اشاره دارد.

حمید فدایی، مدل و استایلیست معروف ایرانی

حمید فدایی دارای ۲ برادر است و از سن ۱۵ سالگی با آن ها در کار خرید و فروش پوشاک در تهران فعالیت می کرد. او همواره به علاقمندان دنیای مدلینگ توصیه کرده است که به دنبال بدنساز شدن نروند و با دنیای استانداردها آشنا شوند

بیشتر بخوانید: بررسی استایل سیروان خسروی، خواننده محبوب پاپ

او خانواده ای متوسط در تهران داشته و میمیک چهره غیر شرقی اش که به قول سینا (مجری تلویزیونی)، به اروپایی ها شباهت دارد، توانسته در حوزه مدلینگ حرفه ای، به پیشرفت های خوب دست پیدا کند به گونه ای که TOM FORD, DOLCE &  GABANA و برندهای مطرح پوشاک آقایان با وی قرارداد داشته باشند.

مد گردی با حمید فدایی

مد گردی با حمید فدایی

(در تصویر بالا، شاهد کت و شلوار مشکی رنگ با نوار های سفید ظریف کاری شده از برند دولچه گابانا ایتالیا هستیم که حمید فدایی به نمایش گذاشته و یکی از فوتوشوت های بهاری ۱۳۹۸ خود را رونمایی کرده است. حمید فدایی در این عکس، برای دیده شدن بیش تر و بهتر عکس از هشتگ STEFANOGABBANA و MENSTYLE استفاده  کرد)

کت مشکی شیک و ساده ۲ دکمه زمستانی حمید فدایی

(کت مشکی شیک و ساده ۲ دکمه زمستانی حمید فدایی ، او را در پاریس گردی های ۲۰۱۸ میلادی به نمایش گذاشته است. او از هشتگ PARIS و COLONNEVENDOME  برای دیده شدن بیش  تر این عکس استفاده کرد که ۲۴  هزار لایک دریافت نمود)

حمید فدایی در زمستان سرد حومه پاریس

( حمید فدایی را در فوتوشوتی مشاهده می کنیم که وی را در زمستان سرد حومه پاریس به نمایش گذاشته است و ترکیبی چرمی را بر تن دارد.  مشخصاتی از برند مربوطه اطلاع رسانی نشده است)

حمید فدایی را روبروی اپرا ملی فرانسه در پاریس

( حمید فدایی را روبروی اپرا ملی فرانسه در پاریس  مشاهده می کنید که این جا نیز، لباس ساده خاکستری رنگ را بر  تن کرده و جزییاتی از برند آن اطلاع رسانی نشده است.)

استایل کژوال حمید فدایی
استایل کژوال حمید فدایی
فوتوشوت حمید فدایی در استایل پاییزی کژوال

(فوتوشوت حمید فدایی را در  استایل  پاییزی کژوال در میدان COLONDE VENDOME پاریس مشاهده می کنید. انتشار تصاویر با مقصدهای گردشگری اروپا و آسیا، تاثیر زیادی در دیده شدن پست های حمید فدایی و دیگر استایلیست ها و مدل ها دارد. در واقع، دنیای فشن توریسم (FASHION TOURISM) از جمله حوزه های میان رشته ای جذاب در بیزینس امروز جهان به شمار می رود)

 استایل کژوال شیک مردانه حمید فدایی

(در این عکس، استایل کژوال شیک مردانه حمید فدایی را با رنگ های خنثی مشاهده می کنیم که لوکیشن رمانتیکی برای فوتوشوت انتخاب شده است. او به صحرای دوبی رفته  است و برای برندJOHN VARVATOS ایتالیا تبلیغ می کند. این پست، سی و چهار هزار لایک و صدها کامنت دریافت کرد)

حمید فدایی در این عکس، به بارسلونا اسپانیا رفته

( حمید فدایی در این عکس، به بارسلونا  اسپانیا رفته و کت و شلواری به رنگ محبوب همسرش (سفید) را بر تن کرده است. برای  دیده شدن بیشتر این عکس از هشتگ محبوب فشن بلاگرها یعنی STYLE استفاده کرد. جزییاتی از نام برند این لباس رسانه ای نشد)

لوکیشن محبوب استایلیست ها و فشن بلاگرها

(لوکیشن محبوب استایلیست ها و فشن بلاگرها و مدل ها در زمان عزیمت به دوبی. جایی که حمید فدایی هم به غنمیت شمرده و کت و شلوار نسکافه ای رنگ از برند جان وارواتوس را رونمایی کرده است. نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)

دوبی گردی های شیک حمید فدایی

(دوبی گردی های شیک حمید فدایی را در دو استایل فوق مشاهده می کنید. انتخاب ها تناسب  خوبی با رنگ پوست و میمیک چهره و قد و استایل ایشان دارد. موضوعی که استایلیست های جوان و طراحان مد مردانه باید به این ظرافت ها توجه کنند)

برج ایفل، لوکیشن محبوب سلفی بازهای پاریس گرد در اینستاگرام

(برج ایفل، لوکیشن محبوب سلفی بازهای پاریس گرد در اینستاگرام و هم چنین عاشقان مد و لباس است. انتخابی برای حمید فدایی که یکی از تصاویر کژوال خود را در پاییز ۹۷ به آن اختصاص داده  است)

بیشتر بخوانید: استایل لیدی گاگا

درس هایی از حمید فدایی

حمید فدایی ، یک حرفه ای در حوزه مدلینگ است. اعتبار جهانی ندارد و چهره مطرحی مثل مدل های معروف دنیای پوشاک مردانه همچون دیوید گندی یا کریس  رونالدو محسوب نمی شود. اما تلاش کرده تا همواره استانداردهای مدلینگ را رعایت کند و در قد و قواره های یک مدل ۱۷۵ سانتی متری خوش تیپ با ته چهره غربی ظاهر شود. استایل و زاویه را در عکسبرداری به خوبی می شناسد و به نظر می رسد که از  استایلیست های خوبی هم برخوردار است. اگر قصد دارید مثل او وارد دنیای مدلینگ بشوید، موارد چند گانه زیر  را در نظر  داشته باشید:

  • حمید معتقد است که مدل خوب، الزاما بدنساز نیست.
  • او معتقد است که برای مدل شدن، پول زیادی نیاز نیست. اما ورزش و استایل عالی، شرط لازم است.
  • شرط کافی برای مدل شدن از دیدگاه او وجود ندارد.
  • هشتگ ها، جادوی مهم برای پیش روی در عرصه دیجیتال مارکتینگ (DIGITAL  MARKETING) است که وی در پست زنی  های اینستاگرامی به آن توجه دارد.
  • او به زبان فارسی از مخاطبانش سوالاتی را می پرسد که باعث پاسخ در کامنت و دیده شده بیشتر صفحات می شود. نکته ای که فشن بلاگرها و فود بلاگرها و استایلیست  ها و بوک بلاگرها و عاشقان استارت آپ دیجیتالی باید در نظر داشته باشند.
  • او به لوکیشن های جذاب گردشگری جهان علاقه دارد که در دیده شدن بیش تر استایل هایش کمک کرده است.
  • روانشناسی رنگ در طراحی استایل مردانه، اهمیت فراوان دارد. زیبا ترین لباس ها وقتی با رنگ نامناسب توسط آقایان پوشیده شود، جذابیت آفرین نیست.
  • او بیزینس فشن را تا حدی یاد گرفته است و توانسته قراردادهای خوبی با برندهای مطرح جهان منعقد کند.
  • صبوری و پشتکار در عرصه مدلینگ، دو ابزار مهم برای موفقیت در این حوزه است که وی در مصاحبه هایش بر آن تاکید داشته است.

بیشتر بخوانید: ماریا شاراپووا، ملکه یخی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *