در طول دوران بارداری هم شیک پوش باشید

خانم های شیک پوش، خبر خوبی که برایتان داریم این است، که در دوران بارداری هم میتوانید مثل بقیه دوران زندگیتان، شیک پوش و دوست داشتنی باشید، به شرطی که به این نکات توجه کنید:

-در بارداری لباسی انتخاب کنید که متناسب با شکل بدن شما باشد

اگر شما باردار هستید، به این معنا است که با گذر ماه ها، شکل امروزی خود را از دست داده و ظاهر جدیدی خواهید داشت. با نگاهی به شکل بدن خود می توانید به اطراف خودتان نگاه کنید و سعی کنید از بین سبک های مختلف و شیک لباس بارداری، لباسی را انتخاب کنید، که برازنده ی شما است.

-انتخاب کردن لباس هایی بارداری با رنگ های ملایم

بهتر است برای جلوگیری از به چشم آمدن زیاد، رنگ لباس های دوران بارداری خود را ملایم انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب لباس بارداری، استفاده از لباس های گشاد، فوق العاده زیبا با رنگ های ملایم است.

سعی کنید رنگ لباسی که می‌پوشید، روشن و ملایم باشد تا به شما آرامش بدهد. رنگ‌های آبی و سفید به‌خصوص در فصل گرما، بهترین انتخاب هستند.در جنس لباس دقت کنید، چون پوست خانم باردار حساس و خشک می‌شود و الیاف مصنوعی مخصوصا اگر لباس تنگ باشد و به پوست بچسبد، باعث آسیب می‌شود.

-پیراهن سیاه در دوران بارداری هم به دردتان می خورد

برای یک خانم با بدن چاق، تنها لباسی که می تواند بدن او را باریک و خوب نشان دهد، لباس مشکی است. فایده ی انتخاب لباس سیاه در دوران بارداری، کوچک نشان دادن استخوان های شانه و سایر قسمت های بدن می باشد.

-لباس های ضخیم وگرم زمستانی برای دوران بارداری:

در دوران بارداری لباس های ضخیم وگرم زمستانی را به سبک پانچو که هم ضد آب بوده و هم ارزان قیمت هستند، از فروشگاه های کالاهای ورزشی خریداری کرده و بعد از دوران بارداری هم از این لباس ها استفاده نمایید.

-بارداری خود را با یک کت بلند پنهان نمایید:

یک کت بلند می تواند بهترین لباس بارداری باشد و برگ برنده ی شما برای پنهان کردن بارداری خودتان باشد، اگر شما علاقه مند به نشان دادن آن نباشید. با استفاده از یک شماره بزرگ تر و شیک تر یک پالتو، بسیاری از دشواری ها برای گفتن اینکه شما باردار نیستید، از بین خواهد رفت. بنابراین، با رعایت این ترفندها و داشتن یک کمد لباس ساده، شما می توانید به یک مادر راضی از دوران بارداری خود تبدیل شوید، که همیشه نگاه شگفت آور و لذت بخشی به دوران بارداری خود خواهد داشت.

-شلوار بارداری را فراموش نکنید

شاید از خرید برخی لباس های مخصوص بارداری بتوان صرف نظر کرد اما شلوار بارداری لازم است و از آنجا که تمام طول بارداری استفاده می شود، باید درست انتخاب شود. طی سال های اخیر، انواع شلوارهای بارداری به بازار آمده که انتخاب را کمی سخت می کند یکی از این شلوارها شلوار جین است تنها تفاوت این شلوارها با شلوار جین معمولی قسمت کمر آنهاست و تنظیم روی شکم است. سایز شلوار خیلی نباید بزرگ باشد چون نمای زیبایی نخواهد داشت. گرچه راحتی لباس بارداری در انتخاب حرف اول را می زند اما بیشتر خانم های باردار به زیبایی هم اهمیت می دهند.

-در مورد کفش انتخابی مراقب باشید

 به دلیل تجمع آب در بدن در دوران بارداری، بیشتر خانم‌های باردار دچار ورم‌ پاها می‌شوند (راه های پیشگیری از تورم پا در دوران بارداری) و پوشیدن کفش‌هایی که قبل از بارداری مناسب بود، ممکن است اواخر بارداری به‌دلیل تنگی کفش، زمینه فرو رفتن ناخن در گوشت را افزایش دهد. برای پیشگیری از این مشکل، کفش راحت بپوشید.

به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بارداری، ناحیه ساق پا خشک می‌شود بنابراین خانم باردار باید پوستش را مرتب مرطوب کند و از پوشیدن جوراب، چکمه یا لباس‌هایی با الیاف پشمی که خارش را افزایش می‌دهد، خودداری کند.

– زیورآلات و اکسسوری در بارداری

گردنبندهای لایه ای که کوتاه تر از شکم هستند، استفاده کنید تا توجه را به سمت خود جلب کنند.

سعی کنید در میهمانی ها از یک سرویس یا یک ست زیبا استفاده کنید. این کار باعث می شود توجه مردم از شکم شما به سمت سرویس جلب شود

از عینک آفتابی های بزرگ و شیک استفاده کنید.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *