رنگ موی ترند ۹۸


هفت مدل رنگهای موی ترند امسال

با آغوش باز پذیرای سال جدید شدیم و این بدان معناست که اذعان خواهان مدهای جدید در تمامی زمینه ها از جمله “رنگ مو” هستند.دیر یا زود همه از از رنگهای موی مد روز مطلع میگردند.در حالیکه پارسال استایلهای فراموش نشدنی را برایمان بهمراه داشت؛رنگهای مو مد ترند امسال مثل رقبای یک بازی،میدان را از رنگهای مو پارسال ربوده و استایل های زیبای گذشته را به چالش می کشند.
کارشناسان سایت محبوب “فشن فور ایران” هفت رنگ موی ترند امسال را برایتان رونمایی میکنند.
هفت رنگهای مویی که از این پس در هرجا به چشم میخورند و طرفدارانشان را شگفت زده خواهد کرد.حتی سلبریتی ها نیز مسحور این رنگها میگردند،خواه ایرانی یا هالیوودیها مثل کیم کارداشیان.

۱.خاکستری نقره ای


بسیاری از خانمها برای اینکه موهای سفید خود را بپوشانند،موهای خود را رنگ میکنند.اما با وجود آرایشگرانی که به زیبایی رنگ خاکستری را به کار می برند،دیگر ترسی از وجود موی سفید بر روی سر وجود ندارد. اگر خواهان تغییری بزرگ در چهره تان هستید،حتما از آرایشگرتان وقت انجام این رنگ مو را بگیرید.

۲.عسلی کهربایی


بدون شک،این رنگ نارنجی درخشان،وجهه بسیار متفاوت از چهره تان را نمایان میکند. این رنگ نیز مثل ر زرد(از نظر روانشناسی) شادی بخش است.

۳.مسی تیره


با لایتهای مسی در میان موهای خرمایی تان،تنوعی صدچندان به چهره تان می دهید،بدون آنکه زیبایی زمینه ی موهای خود را از دست بدهید. حتی می توانید این لایتها را با زمینه ی بلوطی یا دارچینی نیز ست کنید.

۴.قهوه ای قارچی!

این رنگ بعنوان نخستین رنگ موی برگزیده امسال معرفی گردید. چند بعدی به نظر رسیدن،اینکه به سهولت شما را با مد روز هماهنگ میکند و قابل قیاس نبودنش با رنگهای دیگر از مزایای این رنگ است. واقعا از یک رنگ مو بیش از این انتظار دارید؟

۵.بلوند کرمی


بلوند پلاتینیوم(یخی) پرطرفدارترین رنگ مو در سالهای گذشته بود؛ اما اگر واقع نگر باشیم،این رنگ مو نیاز به مراقبتهای بسیار ویژه دارد. چرا که میدانید هر قدر تایم دکلره بر روی موها بیشتر باشد،مو آب بیشتری از دست داده و در نتیجه خشک تر شده و عوارضی چون موخوره گریزناپذیر است. از سوی دیگر خارج شدن بیش از اندازه پیگمنتهای رنگی مو نیز سفیدی زودرس را به همراه دارد.
بلوند کرمی از نظر جذابیت با بلوند پلاتینیوم برابری میکند؛از سوی دیگر شدت عوارض دکلره را بر روی موهایتان کاسته اما در عین حال چهره ای فریبنده برایتان به ارمغان می آورد.

۶.مشکی پرکلاغی(براق)


پر واضح است که چرا این رنگ هیچوقت از مد نمی افتد.یکی از دلایل،کاربرد مداوم خانواده سلبریتی،کیم کارداشیان،از این رنگ مو است. شاید بتوان نام “رنگ مویی برای تمامی ادوار” را برای مشکی پرکلاغی به کار برد.
این رنگ مو امکان دلبری “کیم” درونتان را برایتان فراهم می آورد!

۷.ریشه های چند رنگ(رنگین کمانی)


همه ی ما متفق القول هستیم که الویتمان(در سال جدید) اهسته کردن روند زندگی است. همه ی ما دوست داریم که دوران جوانی طولانی تری را تجربه کنیم. این رنگ یکی از راه حلهایی است که این امکان را برایمان فراهم می آورد تا دیرتر موهای سفید بر روی سر خودنمایی کنند.


🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯


با “مجله اینترنتی فشن فور ایران” به روز باشید👌

منبع: www.health.com

مترجم:فاطمه کنعانی

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

کرنا ویروس

شرکت های مد و فشن برای مبارزه با ویروس کرونا شتافته اند

گروه خبری هاتیک، در طول همه گیر شدن بیماری کروناویروس، کمبود تجهیزات محافظ شخصی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *