روش ست کردن کفش سفید زنانه با استایل های مختلف

کفش سفید زنانه در سبک ها و استایل های متفاوتی وجود دارد، اما هنوز بسیاری از خانم ها نمی دانند که آن ها را چطور بپوشند. کلید ست کردن کفش سفید زنانه این است که بدانید قصد دارید تا چه میزان رسمی باشید. برای استایل روزمره و کژوال به دنبال اسنیکرز سفید، کفش های قایقی، تخت و یا صندل باشید. برای داشتن ظاهری کژوال اداری یا نیمه رسمی لوفر سفید، کالج، بوت یا صندل پاشنه بلند سفید بپوشید. با لباس رسمی کفش هشترک، پاشنه بلند یا آکسفورد سفید بپوشید. برای داشتن بهترین استایل با کفش سفید زنانه با ما همراه شوید.

استایل کژوال روزمره با کت سفید و شلوار مشکی و اسنیکرز سفید

استایل کژوال و روزمره

اسنیکرز ساق کوتاه را انتخاب کنید

اسنیکرز ساق کوتاه با بسیاری از استایل های روزمره به راحتی ست می شود؛ در نتیجه از آن استفاده زیادی خواهید کرد. اسنیکرز ساق کوتاه نسبت به مدل ساق بلند، در موقعیت ها و شرایط مختلف مناسب تر است. همچنین زمانی که کفش ساق کوتاه می پوشید مشکل چین خوردن شلوار در قسمت مچ پا را نخواهید داشت.

  • اگر معمولا تی شرت و شلوار جین می پوشید، یک جفت کفش ورزشی سفید و کلاسیک را انتخاب کنید. این مدل با شلوار کتان هم به خوبی ست می شود.
  • برای داشتن استایلی عجیب تر، به سراغ کفش های اسکیت برد ساق کوتاه مثل کانورس یا ونس بروید.
  • برای داشتن ظاهری تابستانی و راحت، کفش برزنتی ساق کوتاه را بدون جوراب بپوشید.

اسنیکرز ساق بلند سفید را برای ظاهری ورزشی بپوشید

اسنیکرزهای ساق بلند به دلیل ظاهر جذاب، کژوال و خیابانی که دارند، شناخته شده اند. آن را با شلوار گشاد و کوتاه ست کنید تا کفش های زیبایتان به طور کامل دیده شوند. برای داشتن ظاهری کلاسیک وجذاب، تی شرت سفید و کلاه بافتنی که لبه آن تا شده را با اسنیکرز ساق بلند سفید بپوشید و اگر می خواهید ظاهری ورزشی داشته باشید آن را با هودی یا سوئیشرت ست کنید.

  • اسنیکرز ساق بلند را با شلور تنگ یا مخروطی نپوشید. این شلوار ها در قسمت مچ چین خورده و پاهای شما را نسبت به کفش کوچک نشان می دهد.
  • برای ظاهری کژوال و کلاسیک، اسنیکرز ساق بلند سفید را با شلوار جین راسته بپوشید.

برای ظاهری تابستانی، کفش قایقی سفید را انتخاب کنید

کفش قایقی یکی از اجزای اصلی استایل های تابستانی است. اگر کفشی زیبا و با طراحی مدرن می خواهید، یک جفت کفش قایقی سفید از یک برند مشهور را امتحان کنید. برای ظاهری راحت، شلوار کتان، تی شرت سفید و کفش قایقی را باهم بپوشید. برای داشتن استایل بهتر، به جای تی شرت پیراهن مردانه سفید بپوشید.

برای ظاهری راحت، صندل سفید را امتحان کنید

صندل های راحتی با استایل بوهو برای تابستان بسیار فوق العاده خواهد بود. می توانید برای داشتن استایلی راحت، آن را با شلوارک جین و تی شرت بپوشید. این مدل صندل با مایو و کلاه لبه پهن تابستانی در کنار ساحل یا استخر نیز فوق العاده می شود. همچنین می توانید آن را با بلوز دکمه دار آستین کوتاه بپوشید.

با کفش سفید زنانه تخت، طیف گسترده ای از استایل های کژوال بسازید

کفش سفید زنانه تخت با لباس های جین و یا خاکی رنگ بسیار خوب ست می شوند، پس سعی کنید آن را با شلوار جین یا خاکی بپوشید تا ظاهری جذاب و کژوال داشته باشید. برای افزودن جذابیت به استایل تان، اکسسوری های جذابی مثل گوشواره منجوقی و قطره ای شکل، دستبند چند تایی و گردنبند بوهو استفاده کنید. استایل تان را با کیف خاص یا الهام گرفته از استایل بوهو کامل کنید تا ظاهری تابستانی به شما بدهد.

استایل نیمه رسمی خانم ها با شلوار و کفش سفید

استایل نیمه رسمی

صندل سفید را با لباس تابستانی سفید ست کنید

سفید با سفید ست بسیار جذابی را می سازد؛ از همین رو پوشیدن صندل و لباس سفید بسیار جذاب خواهد بود. همچنین شما می توانید برای داشتن استایل کمی شیک تر، صندل های دور مچی و کمی پاشنه دار را با دامن سفید امتحان کنید.

  • به استایل تان اکسسوری سفیدی مثل عینک آفتابی با فریم سفید، النگوهای سفید و کیف دستی کوچک سفید اضافه کنید تا ظاهری فوق العاده جذاب تابستانی پیدا کنید.

کفش هشترک و نیم بوت را با شلوار تنگ بپوشید

کفش سفید زنانه نیمه رسمی مثل هشترک و نیم بوت، زمانی که با شلوارهای تنگ ست شود بسیار جذاب به نظر می رسد. شلوار شما باید قد مناسبی داشته باشد تا در قسمت مچ پا چین نخورد. از شلوار هایی به رنگ تیره دودی استفاده کرده و رنگ های روشن تری مثل طوسی کم رنگ و بژ روشن را انتخاب کنید.

  • اختلاف رنگ شلوار تیره و کفش سفید ممکن است نامتوازن به نظر برسد.
  • از کفش چرم ورنی که براق بوده و ست کردن آن سخت است، دوری کنید. چرم نرم با ظاهر مات را انتخاب کنید تا همه کاره بوده و به راحتی ست شود.

برای ایجاد استایل های مختلف، کفش لوفر سفید را انتخاب کنید

برای ظاهری کژوال تر، کفش چرم براق با طراحی مینیمال و تخت را امتحان کنید. آن را با شلوارک کتان و بلوز جلو دکمه دار گشاد بپوشید. برای داشتن استایلی رسمی تر که بتوان آن را در محل کار هم پوشید، به سراغ طراحی کلاسیک که از مواد لوکسی مثل چرم یا جیر ساخته شده بروید.

  • برای استایل رسمی، به جای کفش های تخت، مدل هایی که کمی پاشنه دارند را انتخاب کنید.
  • زمانی که می خواهید برای محل کارتان ظاهری نیمه رسمی بسازید، از کفش هایی که پنجه های مربعی دارند دوری کنید.

برای ظاهری نیمه رسمی، کفش های عروسکی سفید را امتحان کنید

کفش های عروسکی همه کاره هستند. برای داشتن ظاهری اداری در محل کاراین کفش ها را با کت و شلوار زنانه و یا با لباس یونیفرم محل کارتان ست کنید. برای داشتن استایل نیمه اداری، کفش سفید زنانه خود را با پیراهنی شیک بپوشید. در انتخاب اکسسوری، چند النگوی سفید، گوشواره حلقه ای و روسری سبک به استایل تان اضافه کنید.

با کفش ورزشی سفید، رسمیت ظاهر  خود را کاهش دهید

شاید هنگامی که شومیز سفیدتان را با شلوار جین راسته بپوشید، ظاهر شما بسیار رسمی به نظر برسد؛ در این صورت یک جفت کفش ورزشی زنانه راه حل خوبی برای کم کردن میزان رسمیت این استایل است. کفش ورزشی با طراحی مینیمال و کلاسیک مثل کانورس را انتخاب کنید تا ظاهر کلی شما مرتب به نظر برسد.

  • کفش هایتان باید کاملا تمیز باشد؛ هیچ موقع یک جفت اسنیکرز سفید کثیف را با ظاهر نیمه رسمی تان ست نکنید.

استایل رسمی برای خانم ها با پیراهن صورتی و کفش سفید

استایل رسمی

با کفش آکسفورد استایلی رسمی بسازید

کفش اکسفورد سفید نسبت به مدل های مشکی و قهوه ای محبوب، کمتر رایج هستند. در بعضی از موارد خاص، کفش آکسفورد سفید راه حل خوبی برای داشتنن یک استایل رسمی خاص است. برای مثال، زمانی که نمی خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید، کفش آکسفورد سفید زنانه با کت و دامن به خوبی ست می شود.

  • کفش آکسفورد سفید با کت و دامن طوسی هم بسیار خوب به نظر می رسد، به شرط آن که کت و دامن به خوبی و مرتب دوخته شده باشد.
  • اکسسوری هایی مثل کیف دستی رسمی و جواهرات مناسب، رسمیت استایل شما را بیشتر می کنند.

کفش پاشنه بلند سفید را با پیراهن رسمی امتحان کنید

کفش پاشنه بلند سفید تقریبا با هر لباس رسمی ست می شود؛ به خصوص در فصل تابستان. برای داشتن استایلی با تم رنگ سرد و خیره کننده، کفش پاشنه بلند سفید را با پیراهن رسمی سفید و جواهرات نقره ای ست کنید. همچنین برای آشنایی با چند توصیه قبل از خرید کفش پاشنه بلند، می توانید اینجا کلیک کنید.

  • برای کم کردن رسمیت استایل تان در مراسم های خاص، دامن میدی به رنگ پاستلی را با کفش پاشنه بلند سفید امتحان کنید.

در موقعیت های رسمی کفش هشترک چرم سفید بپوشید

کفش هشترک سفید معمولا به عنوان کفش رسمی شناخته می شود، اما به راحتی می تواند برای استایل های ساده تر هم مناسب باشد. با انتخاب کفشی دارای ساختار مرتب و مشخص، و دوری از مدل های دارای کفی ضخیم، ظاهر کلی خود را یک دست و شیک نگه دارید. کفش چرم خود را واکس زده و با پیراهن های شیک بپوشید تا ظاهری رسمی تر داشته باشید.

کفش ورزشی رسمی سفید را با استایل رسمی نپوشید

شما می توانید یک جفت کفش ورزشی سفید را برای استایل اداری یا نیمه رسمی بپوشید، اما واقعا سخت است که آن را به خوبی با کت و دامن یا لباس های رسمی دیگر بپوشید. اگر می خواهید ظاهری رسمی بسازید، کفش لوفر، بوت یا آکسفورد سفید را انتخاب کرده و از پوشیدن کفش های ورزشی و اسنیکرز دوری کنید.۷

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *