سارا بهرامی ؛ بازیگر شیک پوش اصفهانی

در این مقاله همراه ما باشید تا ما را با استایل و فیلم های این بازیگر زیبا و خوش استایل بیشتر آشنا کنیم.

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی ، متولد بهمن ماه است. زاده نصف جهان. او، دانش آموخته رشته نمایش بوده و از کودکی، در کلاس های بازیگری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت کرد. سارا بهرامی را بسیاری از مردم، پس از نقش آفرینی وی در فیلم دارکوب می شناسند که برایش، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سن سی و پنج سالگی به ارمغان آورد تا یکی از جوان ترین شکارگران سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر باشد. جشنواره ای که در چهل سالگی انقلاب، به ایستگاه سی و هفتم رسید.

او نقش های متعددی بازی کرده است. از «ایتالیا ایتالیا» تا دارکوب که نقش آفرینی او در ژانر های گوناگون، تحسین منتقدان و داوران جشنواره های گوناگون را به دنبال داشت و اولین سیمرغ بلورین جشنواره  فجر را به کلکسیون هنری او اضافه کرد. او در طول سال، فیلم نامه های بسیاری را رد می کند و به نوعی، سخت گیر است. او قبلا گفته بود که برای آشنایی با معتادان، ۸ ماه به کمپ های ترک اعتیاد رفته تا بتواند نقش آفرینی خوبی در فیلم دارکوب  داشته باشد.

نقش آفرینی سارا بهرامی در فیلم دارکوب

(نقش آفرینی سارا بهرامی در فیلم دارکوب و بازی در نقش یک دختر معتاد که سیمرغ بلورین جشنواره را برایش به ارمغان آورد)

او معتقد است که برخی از کارگردان ها به وی توصیه می کنند که از سارا بهرامی جدا شو و به شخصیت فیلم نزدیک شو. کاری سخت که او تا کنون تا حدی از انجام این ماموریت، برآمده است. برای چاشنی مردمی شدن و شناخته شدن بیشتر توسط مردم، بازی در سریال شبکه خانگی ساخت ایران ۲ را قبول می کند. سریالی که انتقادات زیادی بر آن وارد است.
سارا بهرامی درخانواده ای با سطح تحصیلات معمولی متولد شد و دو خواهر و یک برادر دارد. او رشته دیپلمش، ارتباطی با تحصیلات دانشگاهی اش ندارد. سارا بهرامی  دیپلم ریاضی و فیزیک بود و در نهایت، کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در استان مازندران گرفت.
او در کنکور سراسری دهه هفتاد، به نمایش روی آورد. رشته ای که از ۹ سالگی به آن علاقه داشت. او رهبری گروه های هنری در دبیرستان را یکی از دلایل گرایشش به رشته هنر و نمایش و سینما می داند. نمایش راهزنان و متولد سال شصت و یک، سبب ورود جدی او به  عرصه نمایش در تهران شد.
شایعات درباره ازدواج سارا بهرامی با شماری از شخصیت های مطرح فوتبالی، سینمایی و موسیقایی کشور مطرح شده است که نادرست بوده و او نیز در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم گفته بود که او، عاشق شده است اما اسمی از معشوقه اش به زبان نیاورد.
نباید نقش آفرینی سارا بهرامی در سریال پروانه را فراموش کرد. سال ۱۳۹۲ پخش شد و بخشی از شهرت وی، مدیون این سریال است. سریالی هجده قسمتی  که از شبکه ۳ روی آنتن رفت و مقطعی از فعالیت های گروهک تروریستی مجاهدین خلق را در دهه شصت هجری خورشیدی روایت می کند.

حتما بخوانید : الناز گلرخ، فشن بلاگر معروف ایرانی

استایل سارا بهرامی

تیپ سارا بهرامی را در نشست خبری فیلم جمشیدیه

(تیپ سارا بهرامی را در نشست خبری فیلم جمشیدیه در پردیس ملت مشاهده می کنیم که او جدید ترین مدل مانتو زمستانی خود را به نمایش می گذارد. طراح لباس و استایلیست وی، ندا سرگردان است. او با انتشار این پست اینستاگرامی، از طراح لباسش تشکر کرد و ۲۰ هزار لایک و صدها کامنت گرفت)

حتما بخوانید : آیدا هادی و نگین میرصالحی دو فشن بلاگر ایرانی در دنیای مد

 

 

 عکس که سارا بهرامی را در لواسان استان تهران به نمایش گذاشته

(این عکس که سارا بهرامی را در لواسان استان تهران به نمایش گذاشته است٬ نشان می دهد که او به اسب سواری، علاقه زیادی دارد)

 

 کالکشن مانتو های تابستانی سارا بهرامی

(از کالکشن مانتو های تابستانی سارا بهرامی ٬ شاهد شال و مانتو شاد طرح دار هستیم. او این تیپ را در اکران مردمی فیلم هزار پا به نمایش گذاشت)

 

 

 کالکشن لباس های سارا بهرامی

(مانتویی برازنده و شیک و متفاوت از کالکشن لباس های سارا بهرامی را شاهد هستیم)

سارا بهرامی در نمایشگاه نقاشی سعید رفیعی

( سارا بهرامی در این عکس٬ در نمایشگاه  نقاشی سعید رفیعی منفرد در نگارخانه ساربان تهران حضور یافت)

سارا بهرامی در مراسم اکران فیلم شهر زیبا

( سارا بهرامی در این عکس٬ در مراسم اکران فیلم شهر زیبا در پردیس سینمایی ملت تهران حضور یافت و شاهد مانتو تیره رنگ و کیف چرمی مشکی ساده او در این تصویر هستیم)

استایل سارا بهرامی در آبان ماه نود و هفت

( سارا بهرامی ٬ آبان ماه نود و هفت٬ موفق به دریافت دیپلم افتخار برای نقش آفرینی در فیلم دارکوب٬ از دوازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در تالار ایوان شمس شد. تیپی شیک از سارا همیشه خندان سینمای ایران. نگاه کنید که چگونه٬ سادگی و توازن در طراحی استایل٬ باشکوه جلوه می کند)

استایل شیک و جذاب سارا بهرامی

(شلوار های پاچه گشاد مشکی٬ استایل شیک و جذابی برای تیپ دخترانه در همه فصول است که با مانتو های کوتاه  طرح دار٬ ترکیب دوست داشتنی را به ارمغان می آورد که نمونه آن را سارا بهرامی در جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران٬ بر تن داشت)

حتما بخوانید: چگونه یک برند پوشاک و استایل تاسیس کنیم؟

سارا بهرامی با مانتو آذر ماهی شیک و لاکچری

( سارا بهرامی با مانتو آذر ماهی شیک و لاکچری خود٬ در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در خانه همایش تهران شرکت کرد و در کنارش٬ پوری بنایی٬ هنرپیشه مطرح سینمای قبل از انقلاب ایستاده است. سارا در این فیلم پر ستاره٬ هم بازی پرویز پرستویی٬ مهناز افشار و گوهر خیراندیش بود)

سارا بهرامی٬ علاقه زیادی به پوشیدن شلوار دارد

( سارا بهرامی ٬ علاقه زیادی به پوشیدن شلوار دارد و در این عکس تمام قد٬ شاهد ترکیب تیره رنگ لباس پاییزی او در مراسم اکران خصوصی فیلم لس آنجلس  تهران هستیم. کیف چرمی مشکی رنگ بند کوتاه وی در این عکس٬ از یک برند ناشناس بوده اما تناسب خوبی با شال وی دارد)

حتما بخوانید: نگاهی به کالکشن ریزورت ۲۰۱۹ برند CHANEL فرانسه

 کلکسیون مانتو های سارا بهرامی

(از کلکسیون مانتو های سارا بهرامی ٬ شاهد تیپی در پاییز ۹۶ هستیم)

 سارا بهرامی در پشت صحنه فیلم لس آنجلس تهران

(تیپی از سارا بهرامی در پشت صحنه فیلم لس آنجلس تهران)

حتما بخوانید: زنان تاثیرگذار در دنیای مد

 

سارا بهرامی در مراسم فوتو کال فیلم پاگرد

(بیست شهریور ماه نود و هفت را شاهد هستیم که سارا بهرامی در مراسم فوتو کال فیلم پاگرد به کارگردانی محسن بنی هاشمی در هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در بخش افق های نو شرکت کرد. تیپی متفاوت از سارا بهرامی که وی را در کنار توماج دانش بهزادی، کاملیا غزلی و فائزه یوسفی نشان می دهد)

سارا بهرامی درکنسرت کاوه آفاق

( سارا بهرامی در این عکس٬ کلکسیونی از مانتو های شیک تابستانی خود را در تیر ماه نود و هفت، در کنسرت کاوه آفاق در برج میلاد تهران به نمایش گذاشت.)

سارا بهرامی در مراسم اکران فیلم دارکوب

( سارا بهرامی در  این عکس٬ با مانتو ساده، دوم مرداد ماه در مراسم اکران فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در پردیس ملت تهران شرکت کرد. )

فیلم شناسی سارا بهرامی

(تناسب، تعادل و توازن در طراحی استایل، موضوعی است که استایلیست ها بر آن تاکید دارند. چه تیپ ساده و چه اوت کوتور (دوزندگی فاخر) )

(مدلی از کلکسیون مانتو های شیک و دوست داشتنی سارا بهرامی که با اکسسوری های فلزی رنگی٬ ظریف کاری شده است)

 

سارا بهرامی در جشن حافظ

(به دنبال یک طرح مانتو شیک و ساده هستید٬ سارا بهرامی در جشن حافظ ۹۷ این پیشنهاد را به شما توصیه می کند. طراح این مانتو٬ خانه مد تیارا است و استایلیستش هم مثل همیشه، ندا خانم ساراگردان)

حتما بخوانید: چگونه کسب و کاری در زمینه تولید شال و روسری راه اندازی کنیم ؟

سارا بهرامی در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ موفق به دریافت جایزه شد. او ظرف ۵ سال اخیر در مراسم مختلف هنری داخلی و خارجی، از تهران تا نروژ٬ نامزد جوایز متعدد شده است.

 

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *