ست های مجلسی برای ساده و شیک پوش ها

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خانم‌ها انتخاب لباس مجلیس زنانه است. همیشه وقتی نوبت به کار می‌رسد بانوان دچار استرس می‌شوند. این مطلب شما را راهنمایی می‌کند که چگونه بهترین لباس مجلسی را داشته باشد:

اگر لباسی دارید که از ترکیب چند رنگ طراحی و دوخته شده، اصل بر این است که با یکی از رنگ‌ها هماهنگ‌سازی را انجام دهید؛ آن هم رنگی که بیشتر از همه در لباس به کار رفته است. 

لباس‌های بلند مجلسی آستین‌دار بیشتر در مجالس رسمی‌تر پوشیده می‌شود اما همین لباس با روسری یا شال مخمل و آستین‌هایی که تقریباً تا روی ناخن‌های لاک‌زده آمده شکل و شمایل جدیدی به شما می‌دهد.

در موقع انتخاب لباس همواره به این فکر نکنید که جنس مخالف در مورد شما چه فکری خواهد کرد. مهم این است که لباس به شما بیاید و خودتان آن را دوست داشته باشید.

هماهنگی در مدل: یکی از نکات ریزی که می‌تواند باعث شود در یک مهمانی مجلسی زیباتر به نظر برسید، توجه به مدل کیف، کفش، پیراهن، مانتو و حتی موهاست! برای مثال وقتی موهایتان کوتاه است یا زاویه‌های تیز دارد، استفاده از پیراهنی که زاویه تیز دارد و کیف و کفشی با لبه‌های برش خورده، می‌تواند زیبایی شما را بیشتر کند. در صورتی که وقتی موهایتان بلند و آن‌ها را شینیون کرده‌اید، بهتر است سعی کنید لباسی بپوشید که به انحنای مدل موهایتان بیاید و خیلی خشک یا خشن به نظر نرسد.

توجه به رنگ لباس: کد مشخص کننده لباس‌های مجلسی، پوشیدن بعضی رنگ‌هاست. رنگ‌هایی مثل مشکی یک‌دست، بژ، طلایی و لاجوردی معمولا بیشتر از سایر رنگ‌ها در مهمانی‌های مجلسی دیده می‌شوند. به عنوان نمونه کمتر وقتی دیده می‌شود در یک مهمانی کاملا رسمی بزرگسالان، کسی لباس صورتی یا زرد بپوشد؛ مگر اینکه مناسبت یا تم خاصی برای مهمانی اعلام شده باشد. از میان ترکیب رنگ‌های مجاز برای پوشیدن در مهمانی‌های مجلسی سراغ آن‌هایی بروید که بیشتر از بقیه به رنگ پوستتان می‌آیند.

سبز؛ صلح برای همیشه و همه جا

سبز با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز هارمونی دارد. در یک نگاه کلی، سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و… این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید. 

حتما مطابق مد نباید لباس بپوشید. به یاد داشته باشید آن لباسی را انتخاب کنید که به شما می آید حتی اگر مد نباشد.آن لباسی که به تن مدل لباس زیباست لازم نیست برای همه زیبا باشد هرکس باید مطابق سلیقه و ظاهر خود لباس انتخاب کند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *