ست کردن مانتو شلوار اداری


چه رنگی برای طراحی مانتو فرم اداری مناسب است؟


گروه خبری دنیای مد و لباس؛ هر سازمان و ادارات دولتی و خصوصی برای ست کردن لباس کارمندان خود از طرح و رنگ سازمانی خود استفاده میکنند وبرای کارمندان خود لباس اداری تهیه میکنند.(لباس فرم اقایان و لباس اداری خانم ها مانتو وشلوار فرم اداری…)
برای طراحی مانتو فرم اداری می بایست به نکات خاصی توجه داشت تا بتوان ارتباط خوب و مناسبی را با برند سازمانی برقرار کرد.

برای تهیه مانتو وشلوار فرم اداری، یکی از مهمترین مسائلی که باید رعایت شود، رنگ پارچه آن است، که می تواند به صورت یک دست از یک رنگ سازمانی برای طراحی مانتو فرم استفاده شود.

ست کردن مانتوی بلند با شلوار

برای خرید مانتو بلند، می توانید هم از شلوار دمپا گشاد و هم از شلوار تنگ استفاده کنید.

اگر بلندی مانتو تا زیر زانو است، پوشیدن شلوار دمپا گشاد و آزاد خوب خواهد بود. اگر بلندی مانتوتان تا مچ پا می رسد، باید از شلوارهای تنگ استفاده کنید.

سایت دنیای مد و لباس

برای زیبا تر شدن مانتو وشلوارتان باید از کفش های کالج یا پاشنه سه سانتی استفاده کنید از کفشهای پاشنه بلند هم میتوانید استفاده کنید. که البته بستگی به خود شما دارد که شلوار روی کفشتان بیفتد و یا بالا تر از کفشتان قرار بگیرد.

برخی از طراحان با ترکیب مقنعه یا روسری و یا شال  با مانتو شلوار فرم اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می کنند. از  این نوع طراحی بیشتر آژانس های هواپیمایی برای تهیه لباس فرم آژانس خود می کنند.

مانتو کوتاه با شلوار برای خانمهای چاق مناسب نیست

پوشیدن مانتوهای کوتاه، بانوان درشت اندام توصیه نمی شود، زیرا توجه به سمت پایین اندام شما را بیشتر می کند و چاق تر نشان تان خواهد داد.

حتی اگر مانتوی تان مشکی باشد، بازهم پوشیدن مانتو کوتاه توسط شما درست نیست.

 برای ست کردن این مانتو بهتر است از شلوار های راسته و دمپا گشاد و بگ استفاده کنید.

سایت دنیای مد و لباس

بهترین رنگ برای مانتو و شلوار فرم

بهترین رنگ برای طراحی مانتو فرم رنگ سورمه ای است؛ رنگ سورمه ای یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین رنگی است که می توان برای طراحی مانتو شلوارفرم شرکت خود از آن استفاده شود. (بیشتر ارگانها و شرکت های دولتی خصوصی از رنگ سورمه ای استفاده می کنند)

بعد از طراحی مانتو شلوار فرم نیاز به ست کردن مانتو یک مقنعه مناسب است.

باید از ترکیبی در طراحی یونیفرم سازمانی استفاده شده از رنگ مناسب مقنعه چه ساده و چه مدل دار باشد استفاده کرد که زیبا به نظر بیاید.

قواعد ست کردن مانتو وشلوار

ست کردن لباس ها، نشان از این است که شما روحیه ی خوبی دارید و به پوشش خود اهمیت می دهید.

ست کردن رنگ مانتو با شلوار

توجه کردن به رنگ ها و این که چه تاثیری در زیباتر دیدن شما دارد؟

هر وقت قصد خرید مانتو و شلوار را داشتید، ابتدا مانتو را خرید بخرید و سپس متناسب با رنگ مانتو، شلوارتان را انتخاب کنید. (اکثرا مانتو شلوارهاٰ ست و یک رنگ هستند در مواردی رنگ  مانتو شلوار متفاوت است)

به این شکل که، اگر مانتوی رنگ روشن استفاده می کنید شلوارتان باید تیره باشد و برعکس. پوشیدن طیف هایی از یک رنگ هم خوب و زیباست.

برای مثال اگر مانتویی به رنگ قرمز می پوشید، شلوار مشکی به تن کنید.

شلوار مشکی

(رنگ مشکی با اکثر رنگ ها ست میشود).

شلوار مشکی با هر جنسی مثل جین، پارچه ای، نخی و .. یکی از پرفروش ترین شلوارها است که می توانید با هر نوع و هر رنگ مانتویی ست کنید. این شلوار قابل پوشیدن در محیط اداری، مجلسی و بیرون است.

سایت دنیای مد و لباس

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *