فصل دوم عصر جدید در ماه آخر سال ۹۸ آغاز شد

برنامه کامل عصر جدید فصل دوم قسمت اول ۱۷ اسفند۱۳۹۸ به روی آنتن رفت.

هاتیک: پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی همزمان با شب ولادت امام علی (ع) (۱۷ اسفند) آغاز شد. قسمت اول از دور مقدماتی شب (شنبه)  و قسمت دوم / یکشنبه پخش خواهد شد.

برنامه عصر جدید یک رقابت تلویزیونی و استعدادیابی ایرانی است . فصل اول عصر جدید در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۷ و در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای از شبکه ۳ شروع به روی آنتن رفت.

این برنامه تا قبل از نوروز ۹۹ شنبه‌ها و یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و تکرار آن بعد از ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه است.

اما در ایام نوروز این برنامه هر شب بعد از اخبار شبانگاهی میزبان مخاطبان خواهد بود و به نظر می‌رسد که مثل نوروز ۹۸ تکرار آن ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۱۶:۲۰ دقیقه بعد از ظهر (روز بعد) پخش می‌شود.

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری حجاب ، کلاه مهمانداری ، کراوات و اولین فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لباس اداری در ایران.

داوران فصل دوم عصر جدید

داوران «عصر جدید» در فصل دوم تغییری نکرده‌اند و همچنان امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی استعداد‌های جدید را در عرصه‌های مختلف ارزیابی و امتیاز دهی می‌کنند.

دنیای مد و لباس ، ما را در اینستاگرام همراهی کنید: https://www.instagram.com/fashion4iranian/

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

زمان و مکان تشییع پیکر سردار سپهبد، «حاج قاسم سلیمانی» در ایران و عراق

زمان و مکان تشییع پیکر سردار سپهبد، «حاج قاسم سلیمانی» در ایران و عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *