مانتو شلوار اداری قیمت مناسب از کجا بخریم؟

خریدهای مورد نیاز انسانها امروزه مثل پوشاک مانند گذشته سخت نیست، امروزه روش‌های خرید متنوعی وجود دارد ، خرید حضوری ، خرید اینترنتی آنلاین و خرید از بازار.

گروه خبری هاتیک: یکی از قدیمی‌ترین روش خرید، خرید حضوری از بازار و مغازه‌داران است که مزایا و معایب خودش را دارد. در مقاله زیر به نوحوه خرید مانتو شلوار اداری میپردازیم.

نحوه خرید مانتو اداری

۱- خرید حضوری: بزرگترین خرید حضوری مانتو فرم اداری  این است که خرید به صورت کاملاً ملموس صورت می‌گیرد یعنی شما مدل را دیده و جنس پارچه را لمس می‌کنید و علاوه بر اون مانتو خود را پرو کرده و با توجه به نشست مانتو بر روی اندام خود تصمیم به خرید می‌گیرید.

اما خب خرید حضوری مانتو شلوار  عیب‌های مختص به خود را دارد مثلا، مدت زمان زیادی که باید بین مغازه‌ها دنبال مانتوی مورد نظرتان بگردید و یا وقتی که صرف رفت و آمد به بازار می‌شود به خصوص در کلانشهرها با توجه به ترافیک، واقعاً می‌تواند خسته کننده باشد.

خرید غیر حضوری مانتو اداری
۲- در خرید غیر حصضوری یا ( اینترنتی) باید مسئله‌های مختلفی رو در نظر بگیرید: آیا پولی که برای خرید مانتو پرداخت می‌کنید به شرط تحویل گرفتن کالای موردنظرتان است؟
آیا مانتویی که گرفتید مطابق با مشخصاتی هست که ذکر شده بود؟
آیا اگر به هر دلیلی مانتو معیوب بود، می‌توانید آن را مرجوع کنید؟

یکی از راه‌هایی که در خرید اینترنتی برای مانتو شلوار اداری قیمت مناسب و با کیفیت می‌تواند لذت بخش باشد، خرید مستقیم از خود تولیدکنندگان است، چون ارزان‌تر ، با کیفیت تر و به صرفه‌تر از سایر سایت‌های اینترنتی است زیرا بدون واسطه از خود تولید کننده خرید می‌کنید.

و اما از کجا مانتو اداری بخرم؟ 

شرکت دنیای مد و لباس (هاتیک)

با جستجوی کلمه دنیای مد و لباس در اینترنت وارد این سایت مانتو شلوار فرم اداری بشوید.

تولیدی دنیای مدو لباس دارای مجوزهای لازم اعم از

۱-  نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره 

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین ، اعطا می‏‌شود .  

۲- نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نشان ملی ثبت ، هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت در چهار چوب قوانین و مقررات ، احراز می نماید . 

،

۳- پروانه تولید از اتحادیه پوشاک تهران 

اخذ پروانه تولید از اتحادیه پوشاک تهران با شماره پروانه ۳۷۲۳۲ یکی دیگر از مجوزهای معتبر این واحد تولیدی می باشد .

۴-  گواهینامه امنیت SSL سایت    

  SSL همه روزه امنیت اطلاعات میلیون ها نفر، به ویژه حین انجام مبادلات آنلاین یا هنگام ارسال اطلاعات محرمانه در بستر اینترنت را حفظ می کند. کابران اینترنت امنیت خود را در وب، درگرو مشاهده قفل امنیتی می دانند که همراه با وب سایت های دارای گواهی SSL یا لینک آدرس سبز رنگ که تایید کننده این مساله می باشد. سایت دنیای مد و لباس دارای گواهینامه ssl می باشد.

۵ – درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت بانک ملت 

دارا بودن درگاه های اینترنتی سپهر بانک صادرات و  به پرداخت بانک ملت و  سداد بانک ملی ، که طبق مقررات و قوانین خاصی به سایتهای معتبر اعطا می شود ، به این سایت دنیای مد و لباس ،اعتبار دو چندان می بخشد.     

پس با حساب این مجوزها با خیال راحت از این سایت میتوان خرید انجام داد. مد و لباس در زمینه فروش مانتو وشلوار اداری همیشه پیش قدم بوده و اولین سایت فروش آنلاین مانتو شلوار فرم ، مقنعه اداری ، کلاه مهمانداری ، کت زنانه و … را راه اندازی کرده است.

همچنین شما می توانید حضوری هم از این شرکت خرید انجام دهید دنیای لباس در دوشعبه در تهران فعالیت میکند . شعبه یک پاساژ رز میرداماد و شعبه دوم در چهارراه زرتشت است.

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *