مدل های شیک باکس گل برای هدیه

هیچ کس را پیدا نخواهید کرد که از دیدن گل ها، احساس آرامش و زیبایی نکند، شاید به همین خاطر است که هر کدام از ما دوست داریم به کسی که دوستش داریم گل هدیه بدهیم و یا از طرف مقابلمان، گل هدیه بگیریم. زیبایی گل ها، حسی عاشقانه و محبت آمیز در افراد ایجاد می کند و فرقی نمی کند که مرد باشید یا زن، پس امسال در روز ولنتاین، علاوه بر کادویی که به عشقتان هدیه می دهید، گل های زیبا را هم با حس عاشقانه خود بیامیزید و این روز را برای هر دو نفرتان خاطره انگیز کنید.

یکی از رایج‌ترین و زیباترین هدیه‌ها را می‌توان باکس گل، خصوصا گل رز دانست. با انتخاب صحیح مدل باکس گل رز، می‌توانید هدیه‌ای ساده اما فراموش نشدنی برای عزیزان خود تدارک ببینید.

در این جعبه گل رز از ۱۰ شاخه گل رز  باکیفیت در رنگ سفید استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل  مطابق عکس بوده همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان برگ آرایی به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

بهترین و زیباترین نوع باکس گل برای هدیه دادن باکس گل رز است. گل رز در صدر  جدول گل‌های مورد پسند بیشتر افراد جامعه است. از نماد‌های مختلف گل رز می‌توان به سمبل شهادت و عشق آسمانی اشاره کرد. گل رز در مصر باستان نماد تقوی و پاک دامنی است و در عهد یونان نشان مقدس بودن و رومی‌ها آن را نماد فتح و پیروزی می‌دانستند.

بعضی معتقدند که رنگ‌های گل رز نیز دارای معانی متعددی است. برای مثال رنگ زرد گل رز به معنی شادی و روابظ دوستانه است، رنگ سفید این گل نماد معصومیت، رز صورتی به معنی تشکر و قدردانی  و گل رز قرمز معنی عشق را دارد. تفسیر رنگ گل رز در بیشتر کشور‌ها به یک معنی و مفهوم است.

برای تولد افراد خاص زندگیتان دنبال ایده‌های ناب و ویژه باشید. با پیشرفت علم و تغییر ابزار ساخت باکس‌های مختلف گل مخصوصا برای هدیه‌ها، ایده‌هایی نو و جدید به بازار گل فروشان وارد شد.

تلفیق هدیه و گل‌های رز زیبایی را دو چندان می‌کند. می‌توانید هدیه را یک قسمتی از جعبه قرار دهید و کنار آن را گل آرایی کنید یا این که هدیه را زیر گل‌ها پنهان کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *