مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینمای ایران

مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینمای ایران از مدل های شیک و رسمی گرفته تا کت و شلوار های اسپرت٬ بخش فراموش نشدنی استایل مردانه محسوب می شود.  این روزها٬ بخشی از ترندهای مد و لباس از طریق الگو برداری از استایل سلبریتی ها هدایت می شود.

با ما همراه باشید در دنیای مد و لباس تا شما را به دنیای مدل های کت و شلوار سلبریتی های ایران ببریم .

حتتما بخوانید: آشنایی با لباس فضانوردی

 

استایل شناسی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار
محمد رضا گلزار

در آغاز مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینمای ایران به سراغ محمد رضا گلزار٬ سوپر استار سینمای ایران که خیلی ها وی را مانکن و نه بازیگر خطاب می کنند ٬ یکی از خوش تیپ های سینمای ایران است و همواره سعی کرده خود را فشن آیکون لباس مردانه از کژوال تا مردانه معرفی کند، می رویم.

گلزار از معدود سینماگران ایرانی به شمار می رود که هم چون بهرام رادان٬ تصاویری از استایل های خیابانی و رسمی وی روی بیلبورد اتوبان های شمال پایتخت به چشم می خورد. جایی که جولان لاکچری گردها و کافه گردهای تهرانی بوده و همواره با مد روز٬ همراه هستند.

محمدرضا گلزار
از کلکسیون کت و شلوار های شیک محمد رضا گلزا٬ شاهد دنیم جکت (DENIM JACKET) هستیم که او در مسابقه برنده باش آبان ماه رنمایی کرد و تناسب  رنگ خوبی با شلوار و پیراهم مشکی دارد. این کت با پارچه جین دوخته شده است و دوخت هایی به سبک JEAN VINTAGE دارد. شلوار  او پارچه جین کاغذی دودی رنگ است که ترکیب فاخری را به نمایش گذاشته است.
محمدرضا گلزار
محمد رضا گلزار در طرح WESTERN JACKET که رنگ زیبایی برای  استایل های پاییزی و زمستانی مردان مشکل پسند و تناسب رنگ خوبی این کت نسکافه ای با پیراهن سفید رنگ دارد.

حتما بخوانید: شیک پوشى با کت و شلوار بدون کراوات و اصول ست کردن کمربند و کفش

محمدرضا گلزار
رنگ آبی همیشه جذاب  است. مخصوصا اگر رنگ پیراهن و کت ٬ تنالیته متناسبی داشته و با رنگ پوست هم همراه باشد.

اصل مهم در طراحی مد و لباس٫ انتخاب پوشش بر اساس رنگ پوست و توجه به میمیک چهره و قد است. برقراری  هارمونی در طراحی استایل٬ موضوعی است که طراحان مد به خصوص استایلیست ها به خوبی با الفبای آن آشنا هستند و معمولی ترین لباس ها را بر تن افراد٬ موقر و جذاب کرده و آثاری ماندگاری به جا می گذارند که جورجیو آرمانی و دولچه و گابانا٬ سرشناسان مد مردانه ایتالیا از ان جمله هستند.

اگر میبینیم  که استایل کت و شلوار مردانه دیوید گندی بریتانیایی (گران ترین مدل دنیای مردانه ) زیبا و خوش فرم و دوست داشتنی به نظر می رسد٬ به دلیل اهمیت انتخاب کت و شلوار بر اساس فرم تن و نگاه ظریف به فاکتورهای کم تر دیده شده اما موثر در تیپ است.

حتما بخوانید: نکته های در مورد انتخاب کت و شلوار آقایان

محمدرضا گلزار
هارمونی در انتخاب رنگ٬ مهم ترین اصل در طراحی استایل مردانه است.

به نظر می رسد محمد رضا گلزار٬ از استایلیست های خوبی بهره می برد که این روزها با جولان کت و شلوار های خود در مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه سوم سیما٬ نظر طراحان لباس را به سمت طراح اختصاصی کت و شلوار هایش که خانه مد راد باشد٬ معطوف کرده است.

گلزار میمیک  چهره و انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست و مو سبب شده تا انتخاب های هوشمندانه وی همیشه  مورد تحسین مردانه مشکل پسند مد دوست باشد. این مهندس مکانیک سیالات دانشگاه  و نوازنده گروه آرین و خواننده و هنرپیشه گیشه ساز٬ در کت های چرمی مشکی تا استایل های معمولی٬ هم چون دیودید بکهام٬ کاپیتان شیاطین سرخ٬ خوش تیپ و خوش لباس بوده و مشخص است که وقت زیادی صرف انتخاب خود دارد. اگر چه غولی مثل ویکتوریا بکهام (همسر بکهام) به عنوان استایلیست همراهش نیست.

به ندرت آقای خوش تیپ را با کت و شلوار های روشن مثل سفید مشاهده می کنیم. مگر این که او در فوتوشوتی حضور یافته باشد. فیزیک بدنی محمد رضا گلزار برای انتخاب کت و شلوار های شیک و مجلسی اش مناسب بوده و به نظر می رسد که او به سلامت و فیزیک بدن اهمیت زیادی می دهد. روزانه حداقل یک ساعت ورزش کرده  و در فیلم سلام بمبئی شاهد بودیم که وی از بدن تنومندی برخوردار است.

مدل مو گلزار مثل مد مو دیوید گاندی و جورج کلونی و دیوید بکهام٫ تاثیر زیادی در جذابیت آفرینی کت و شلوارش دارد.  شما نمی توانید بهترین کت و شلوار را با موهای شلخته ست کنید.
رنگ چهره گر چه خبر می دهد از سر درون٫ اما تاثیر زیادی در تصویر ذهنی مخاطب استایل شما دارد! مدل مو گلزار در طول ۲ دهه اخیر تغییر چندانی بر خلاف رضا یزدانی (خواننده نوستالژی خوان پاپ) نداشته و و گاها آن را با اکستنش بلند می کند.
موهای کوتاه کاملا همراه و متناسب استایل محمد رضا گلزار بوده و این نکته مهمی در طراحی مد مردانه است که باید به آن توجه داشت. با توجه به فرم صورت٫ انتخاب چنین مدل مو ارزشمند است.

استایل شناسی بهرام رادان

 

بهرام رادان
بهرام رادان

در ادامه از مقاله مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینمای ایران سراع بهرام رادان می رویم . بهرام رادان را خیلی ها مترادف مانکن و مدل و نوین چرم می دانند.
او سفیر نوین چرم بوده و همکاری زیادی با این برند دارد. وی مثل محمد رضا گلزار٬ از خوش تیپ های سینمای ایران بوده که کم تر در نمایش و تلویزیون حضور دارد.  صورت فتوژنیک او باعث شده تا با صورت بیضی٬ از لحاظ زیبایی شناسی فرم صورت٫ در شرایط ایده آلی برای فوتوشوت های ژورنالیستی باشد. چشم های سبز او برای موفقیت در سینما نه شرط لازم است و نه شرط کافی۱ یکی از متعادل ترین فرم های صورت٬ فرم بیضی است که خطوط منحنی و حجم صورت کاملا مشخص است.

نوع پوشش بهرام رادان سبب شده تا وی یکی از فشن آیکون های لباس مردانه به خصوص برای جوانان باشد.  شیک پوشی رادان٬ یک اتفاق همیشگی  است و به ندرت رخ نمی دهد. او برند باز است و به نظر می رسد که استالیست های خوبی مثل گلزار در کنارش باشند.

بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان

استایل شناسی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی
علی زند وکیلی

 

علی زند وکیلی از خوانندگان خوش پوش سنتی خوان کشورمان است که تلاش کرده تا تیپ های تلفیقی سنتی و مدرن را در اجراهاش به نمایش گذاشته و هم چون خاندان زند وکیل٬ ریش و آرایش صورت خاص خود را حفظ کند.

علی زند وکیلی
علی زند وکیلی

حتما بخوانید: استایل نیکی کریمی

 

 

 

 

 

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *