مدل کفش پاشنه بلند لاکچری و مجلسی ۲۰۱۹

هیچ خانمی را نمیتوان پیدا کرد که کفش های پاشنه بلند دوست نداشته باشد تقریبا همه خانم های جوان و دخترخانم ها عاشق کفش های پاشنه دار هستند. کفش پاشنه بلند استایل مجلسی خانم ها را کامل و جذاب میکند, اگر دنبال مدل کفش های سال ۲۰۱۹ هستید بهتر است بدانید امسال کفش ها بند دار و ساق بلند مد هستند.

ست کردن لباس با کفش مجلسی یکی از مواردی است که همه خانم ها به آن توجه ویژه ای دارند و وقت زیادی را صرف پیدا کردن کفش ایده آل و مورد علاقه شان میکنند. اگر شما هم متفاوت بودن در مجلس را دوست دارید این مدل کفش های مجلسی را از دست ندهید و به راحتی با لباس شب ست کنید.

بیشتر کاربرد کفش های پاشنه بلند در مجالس و میهمانی ها وموقعیت های رسمی است و کمتر افرادی هستند که در استایل روزمره از آن استفاده نمایند، هرچند استفاده از این کفشها راحت نیست اما این کفش ها شیک و جذابند و طرفداران خاص خود را دارد. 

در انتخاب  و خرید کفش مجلسی سه نکته کلی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اینکه کفش پاشنه بلند مجلسی را متناسب با قدتان انتخاب کنید، مدل کفش مجلسی کاملا با لباستان همخوانی داشته باشد و در نهایت کفشی که انتخاب می‌کنید به اندازه‌ی کافی راحت باشد.

اگر قرار نیست زیاد حرکت کنید و بیشتر طول شب مهمانی را می‌خواهید یک گوشه بنشینید، می‌توانید کمی راحتی خود را قربانی ظاهر بهتر پاهایتان و استایل زیباتر کنید. در غیر این صورت کفش پاشنه هفت سانتیمتری یا اگر قد بلند هستید حتی پاشنه پنج سانتیمتری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و البته نگران مدل آن هم نباشید، این روزها کفش‌های مجلسی شیکی با پاشنه کوتاه‌تر وجود دارد که می‌تواند برای یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی مناسب باشد.

کلاسیک بپوشید: یک جفت کفش پاشنه بلند ساده و کمی لژدار
از همان مدل کفش پاشنه بلندی استفاده کنید که سال‌ها پیش هم مد بوده و همیشه هم روی مد روز باقی می‌ماند، یک مدل کفش مجلسی پاشنه بلند ساده و ظریف. این مدل کفش‌های زنانه اگرچه بسیار ساده به نظر می‌رسند اما اصلا انتخاب حوصله‌سربری نیستند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *