معرفی فرشته های ویکتوریا سکرت – قسمت اول

فرشتگان برند معروف ویکتوریا سکرت چه کسانی هستند؟ از چه سالی وارد شو شده‌اند؟ قد شان چقدر است؟ چند ساله هستند؟! چه ملیتی دارند؟ اینها سوالاتی است که ما برآنیم تا درمجموعه مقالات از دنیای مد و پوشاک با عنوان معرفی فرشته های وویکتوریا سکرت به آنها پاسخ دهیم.

فرشته های ویکتوریا سکرت

در ۳۰ نوامبر، فرشته‌های ویکتوریا سکرت ( Victoria’s Secret ) بال‌های زیبایشان را می‌پوشند و برای فش شو آماده می‌شوند. درحالی‌که شو، مدل‌های زیادی را دارد، از جمله اشخاصی که تازه وارد این صنعت شده‌اند مانند بلا حدید ( Bella Hadid )، فقط تعداد کمی از آن‌ها به عنوان فرشتگان ( Angels ) انتخاب می‌شوند، که باعث می‌شود به عنوان چهره‌ی رسمی این برند زنانه معرفی شوند. اعضای رده‌ی فرشتگان در طول سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته است، به جز مدل‌های معروف قدیمی که پایه‌های اصلی این شو هستند مانند آدریانا لیما ( Adriana Lime )، الساندرا امبروزیو ( Alessandra Ambrosio )، لی‌لی –لیلی- آلدریج ( Lily Aldridge )، کندیس سوانپوئل ( Candice Swanpoel ) و بهاتی پرینسلو ( Behati Prinsloo ) – که این دو نفر آخر به دلیل این‌که بچه‌دار شده‌اند در شوی ۲۰۱۶ شرکت نکردند – تعداد زیادی مدل زیبا از سال ۲۰۱۵ به بعد به شو اضافه شده‌اند. در این‌جا به آخرین لیستی که در آن فرشته‌های ویکتوریا سکرت وجود دارند، اشاره خواهیم کرد.

آدریانا لیما – Adriana Lima

سن: ۳۶ سال
ماه تولد: Gemini
قد: ۱۷۸
شهر تولد: باهیا، برزیل
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۰۰
کشف شدن: برنده‌ی مقام اول در مسابقات Supermodel Of Brazil در سن ۱۵ سالگی توسط Ford.

آدریانا فرانچسکا لیما مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های “سوپر مدل برزیل” مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های “سوپر مدل جهان” مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت‌ها بود که با کمپانی “Elite” در نیویورک قرارداد بست.

لیما هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد شغل آینده‌اش یک مدل تبلیغاتی باشد، حتی با وجود اینکه در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می‌کرد. در دوران مدرسه دوستی داشت که قصد داشت به دنیای مد وارد شود، پس لیما هم تصمیم گرفت که با هم وارد این کار شوند.

ابتدا عکس‌هایی از آن دو گرفته شد و سپس از لیما خواسته شد که در نمایش‌ها شرکت کند. لیما در کارش بسیار موفق ظاهر شد به‌طوری‌که توانست در رقابت‌های “سوپر مدل برزیل” عنوان اول را کسب کند پس از این موفقیت، او جایزه درخشان دیگری را نیز از آن خود کرد. او در رقابت‌های “سوپر مدل جهان ” مکان دوم را به خود اختصاص داد. سه سال بعد، لیما به نیویورک مهاجرت کرد و با کمپانی “آژانس مدیریتی الیت” قرارداد بست. بعد از این بود که کارنامه کاری لیما بسرعت وسعت پیدا کرد، نام وی در مجله‌های معتبری مانند “Vogue” و “Marie Claire” دیده می‌شد. او مانکن محبوب طراحانی مانند “ورا وانگ“، “کریستین لاکرویکس”، “امانوئل اونگارو”، “جورجیو آرمانی”، “فندی” ،” رالف لارن ” و والنتینو به‌شمار می‌آید.

در فوریه سال ۲۰۰۸ عکس لیما روی جلد اول مجله Esquire چاپ شد، عکسی که به تقلید از عکس کلاسیک “آنجی دیکینسون” در سال ۱۹۶۶” گرفته شده بود. این عکس به مناسبت ۷۵ امین سالگرد تأسیس مجله به چاپ رسید و عکس‌هایی نیز از دیگر مانکن‌های ویکتوریا سکرت مانند “الساندرو آمبروسیو “، “کارولینا کورکووا”، “ایزابل گولارت” و “سلینا ای بانکز” نیز در این شماره به چاپ رسیده بود. لیما در سال ۲۰۰۷ تنها در تبلیغات کفش، دستکش و جواهر شرکت می‌کرد. وی در سال ۲۰۰۸ به عنوان چهره سال مکزیک شناخته شد. در سال ۲۰۰۶، لیما مکان پنجم پردرآمدترین سوپرمدل‌ها را به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ مجله فوربس لیست سوپرمدل‌های پردرآمد را منتشر کرد و لیما در این لیست در مکان چهارم قرار داشت. ادریانا لیما در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد.

خصوصیات اخلاقی آدریانا لیما

  • آدریانا بسیار مراقب سلامتی خودش است و از سنین پایین بدن خوش فرمی داشته است. زیبایی قطعاً در او ارثی است. شایان ذکر است که تا پیش از تولد اولین فرزندش، هرگز پایش را به باشگاه نگذاشته بوده است. او هفته ای دو جلسه بوکس تمرین می کند که کمک می کند بدنش را روی فرم نگه دارد.
  • آدریانا لیما بسیار مهربان است و به این خاطر معروف است. او در فعالیت های خیریه اش به نفع کودکان یتیم بسیار فعال است و برای کودکان فقیر و نیازمند لباس و غذا تهیه می کند. او همچنین در تعدادی خیریه دیگر هم شرکت می کند و پول جمع آوری کرده و آن را صرف بهبود جامعه می کند.
  • آدریانا به شدت به تعطیلات علاقمند است. یکی از چیزهایی که این مدل سخت به آن پایبند است تعطیلاتش است. او هم مثل هر اروپایی اصیلی (هرچند برزیلی است) هر سال در ماه آگوست به تعطیلات می رود.
  • سلبریتی های بسیاری در مورد تمرینات ورزشی و رژیم غذایی شان دچار افراط می شوند تا بدنی خوش فرم داشته باشند و آدریانا هم از این مسئله مستثنی نیست. بسیاری از متخصصان تغذیه و کارشناسان، او را مورد انتقاد قرار می دهند که یک رژیم غذایی متعادل ندارد و در وعده های غذایی خود از غذای جامد استفاده نمی کند.
  • او از گریه کردن متنفر است. وقتی آدریانا کم سن و سال تر بود از گریه کردن بدش می آمد. در واقع تنها چیزی که باعث می شد گریه کند نگرانی از گریه کردن بود!
  • او مدل پرمشغله ای نیست که هر روز را در کشورهای مختلف بگذراند؛ بلکه به خانواده متعهد است و توانسته خانواده و دو خواهرش را هم در مسیرش با خود همراه کند. آدریانا دوست دارد از خواهرانش عکس بگیرد و آن ها را در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.
  • او یک مسیحی مقید است و به کلیسا می رود. آدریانا هم مثل هر فرد مذهبی دیگری مرتب به کلیسا می رود. هر یکشنبه به کلیسا رفته و دعا می کند و به خطبه ها گوش می دهد.
  • او عاشق فرهنگ ژاپنی است و مخصوصاً غذاهای ژاپنی. رفتن به رستوران های ژاپنی و خوردن سوشی با دوستانش یکی از تفریحات اوست.
  • او قبلاً خیلی خجالتی بوده؛ گرچه بارها آدریانا را به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته اند اما او در گذشته از مردان خجالت می کشیده.

الساندار امبروسیو – Alessandra Ambrosio

سن: ۳۶ سال
ماه تولد: Aries
قد: ۱۷۶
شهر تولد: ارکسیم، برزیل
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۰۴
کشف شدن: در سن ۱۴ سالگی و سال ۱۹۹۶ در مسابقات ۱۹۹۶ Brazil Elite Model Look به عنوان فینالیست انتخاب شد.

الساندرا کورینه آمبروزیو یک مدل برزیلی است. وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت و خط «صورتی» این شرکت شناخته شده‌است. الساندرا هم‌اکنون جزو فرشته‌های ویکتوریا است و مدل برندهایی چون  آرمانی اکسچینج، کریستین دیور و رالف لورن می‌باشد.

او همچنین در فیلم خونه بابا ۲ بازی کرده‌است.

گذشته از حرفه مدل بودن، امبروسیو بعنوان سفیر ملی در انجمن اسکلروسیس چند ملیتی نمایانده می شود. امبروسیو همچنین توسط  Askmen.com بعنوان فرد شماره ۲  “۹۹تن از شایسته ترین زنان ۲۰۰۸” انتخاب شد.

وقتی امبروسیو۱۲ سال داشت در یک کلاس مدل شدن (مدلینگ)ثبت نام کرد، سپس در سن ۱۵ سالگی برای دیلسن استین شروع به کارمدلینگ کرد. برنده چهره مدل ممتاز برزیل حرفه مدل بودن خود را با جدیت ادامه داد. اولین برجستگی او در شغل مدل بودن تصویر او برجلد مجله elle برزیلی بود.او از آن پس با مارکهای معروفی همچون ریولون، کریستین دیور، جیورجیا ارمنی، رولکس، اسکار د لا رنتا، گوچی، اسکادا، روکو باروکو، کالوین کلیئن و رالف لائرن، و نیز پیرئلی کالندر کارکرد. او راهروهای باریکی را برای طراحهایی همچون لائورا بیاجیوتی، بایلوس، فندی، ایزی میاک، کنزو، کریستین دیور، نیکول میلر، رالف لائرن، جیورجیا ارمنی، ویوئنی وست وود، و اسکار د لا رنتا راه رفته است.عکس او روی جلد بیش از ۵۰ مجله بین المللی همچون کازموپولیتان ، الی ، جی کیو، بازار هارپر، ماری کلایری، اوشن درایو، ووگو انداخته شده و در سال ۲۰۰۶ تنها مدلی است که عکس او روی جلد مجله گلامور در ایالت متحده انداخته شد.
او برای اولین بار در سال ۲۰۰۰در شوی مد سکرت ویکتوریا پدیدار شد. نزدیک ۲۰۰۴، او بعنوان اولین مدل در سری “PINK” سکرت ویکتوریا انتخاب شد ودر یک کلمه” فرشته” محدود شد. در سال ۲۰۰۵،  او طوری برجسته در راهروی شوی مد سکرت ویکتوریا راه رفت که کاملاً مورد پسند قرار گرفت. امبروسیو سپس در چاپ ۲۰۰۸ شوی مد، با راه رفتن درراهرو تنها ۳ ماه بعد از تولد اولین بچه اش ،توجه ها را به خود جلب کرد. او در همان سال شو را اجرا کرد.
مقام فرشته امبروسیو توجه عموم را برایش به همراه داشت، اغلب توسط رسانه های محبوب بعنوان یکی از زنان جذاب جهان ذکر می شد. او در می ۲۰۰۷ ،بعنوان یکی از افراد سال مجله “۱۰۰ نفر از زیباترین افراد جهان” ، بهمراه فرشتگان دیگر انتخاب شد. امبروسیو از جمله مدلهای پر درآمد جهان است.
او درمورد هیکلش بسیار هوشیار است و با مربی برزیلی خود تمرین بات لیفت می کند، که ترکیبی از رقص سامبا، کاپوایریا و ایروبیک است.
وقتی امبروسیو برای اولین بار به نیویورک آمد، ژیسل بوندچن برای دو هفته یک آپارتمان  به او اجاره داد و آدریانا لیما به اودر ترجمه انگلیسی کمک کرد .
او آن هفته خود را باعنوان جهش از یک کشور به کشور دیگر برای عکس انداختن شرح داد و در این بین او چند مصاحبه تلفنی انجام داد. او هنوز خانواده اش را در برزیل ملاقات می کند و ارچیم ، برزیل را مطلوبترین جا در جهان می داند و سفرهای جهانی هنوز او را متقاعد نکرده است.

بهاتی پرینسلو – Behati Prinsloo

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *