معرفی فرشته های ویکتوریا سکرت – قسمت دوم

فرشتگان برند معروف ویکتوریا سکرت چه کسانی هستند؟ از چه سالی وارد شو شده‌اند؟ قد شان چقدر است؟ چند ساله هستند؟! چه ملیتی دارند؟ اینها سوالاتی است که ما برآنیم تا درمجموعه مقالات از دنیای مد و پوشاک با عنوان معرفی فرشته های وویکتوریا سکرت به آنها پاسخ دهیم. همراه ما باشید با قسمت دوم از مقاله معرفی فرشته های ویکتوریا سکرت.

لی‌لی آلدریج – Lily Aldridge


سن: ۳۱ سال
ماه تولد: Scorpio
قد: ۱۷۵
شهر تولد: سانتا مونیکا، کالیفرنیا.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۰
کشف شدن: در کارناوال مدرسه وقتی که ۱۴ ساله بود.

او متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۸۵ در سانتا مونیکا، کالیفرنیا می باشد. مادرش لورا لیون اهل آمریکا و  پدرش آلن آلدریج انگلیسی است؛ او یک برادر و دو خواهر دارد. وی کار مدلینگ را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرده و بیشتر شهرت خود را مدیون همکاری‌ با کمپانی ویکتوریا سکرت می باشد. این مدل زیبای آمریکایی در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۰ با  کالیب فالوویل ، خواننده ی گروه Kings of Leon ، نامزد کرده و این زوج در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۱ در سان سیدرو کالیفرنیا ازدواج کردند. دختر آلدریج و فالوویل ، دیکسی پیرل فالوویل ، در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲ در نشویل، تنسی متولد شد.جالب است بدانید که او در همسایگی تیلور سویفت ، خواننده سرشناس و محبوب ، در نشویل زندگی می کند.

کندیس سوانپوئل – Candice Swanepoel


سن: ۲۸ سال
ماه تولد: Libra
قد: ۱۷۷
شهر تولد: مویی ریور، آفریقای جنوبی.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۰
کشف شدن: در بازار دست دوم فروشی وقتی که ۱۵ سال سن داشت، پیدا شد.

کندیس سوانپوئل متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۸۸ میلادی، یکی از بهترین مدل های آفریقایی است که به خاطر همکاری اش با کمپانی ویکتوریا سکرت، شناخته شده است. کندیس فرزند ویلم و آیلین سوانپوئل است. وی در شهر موی ریور در آفریقای جنوبی در خانواده ای آفریقایی از تبار هلندی بزرگ شده است. او در سن ۱۵ سالگی توسط دیده بانی مدل وارد بازار دوربان فلی شد.

در سال ۲۰۱۶ مجله فوربز او را به عنوان هشتمین مدل پردرآمد معرفی کرد. سوانپوئل در سرمقاله های آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، استرالیائی، برزیلی، ژاپنی، کره ای، چینی، ووگ مکزیکی، ال چینی، بازار هارپر آمریکایی و کره ای وی، الوئر، وی حضور داشته است. او در سال ۲۰۱۰ تبدیل به فرشته ی ویکتوریا سکرت شد. و در همان سال سوانپوئل مدل خط شنا کارداشیان بود.

السا هوسک – Elsa Hosk


سن: ۲۷ سال
ماه تولد: Scorpio
قد: ۱۷۶
شهر تولد: استکهلم، سوئد.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: عکس‌هایش در ۱۳ سالگی توسط پدرش برای آژانس‌های مدلینگ ارسال شد.

السا آنا سوفیا هوسک یک مانکن اهل سوئد است، که برای چندین برند موفق از جمله دیور، دولچه و گابانا، آنگارو، اچ اند ام، لیلی پالیتزر و گس کار کرده‌است. او برای نمایش‌های مد سالیانه شرکت ویکتوریا سکرت با نام تجاری ویکتوریا سکرت فشن شو در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، و ۲۰۱۴ ظاهر شد

در سال ۲۰۱۵، السا هوسک به عنوان یکی از ۱۰ فرشتگان ویکتوریا سکرت اعلام شد. همچنین او بسکتبال حرفه‌ای اهل سوئد است.

السا هوسک در سوئد بزرگ شد. زمانی که ۱۳ ساله بود، پدرش با پیشنهادی برای مدلش در دوران دبیرستان عکس‌های خود را به بنگاه‌های مختلف مدلینگ در سوئد فرستاد، و از سن ۱۴ سالگی شروع به مدلسازی کرد.از دوران نوجوانی (هنگام دبیرستان) پیشنهادهایی برای مدل بودن داشته‌است، اما ترجیح می‌داد ابتدا دوره دبیرستان را به پایان برساند. پس از فارغ‌التحصیلی، او تصمیم گرفت به دنبال شغلی در لیگ بسکتبال زنان سوئدی برود و در آن تا حد حرفه‌ای پیشرفت کند، اما به دلیل اینکه در سوئد این ورزش جایگاه ویژه‌ای ندارد وی تصمیم گرفته‌است تا استعدادش را در دنیای مد محک بزند.السا هوسک گفته است می‌خواهد همچنان به ورزش ادامه دهد چون که اینکار باعث می‌شود آمادگی بدنی‌اش حفظ شود. پس از بازی بسکتبال حرفه‌ای به مدت دوسال، شروع به مدل‌سازی (برای همیشه) آغاز کرد، و برای این شغلش به زودی به نیویورک نقل مکان کرد.

جاسمین توکز – Jasmine Tookes


سن: ۲۶ سال
ماه تولد: Aquarius
قد: ۱۷۵
شهر تولد: هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: وقتی که ۱۵ سال داشت، توسط یکی از استالیست‌های سلبریتی‌ها شناسایی و انتخاب شد.

مادر او در صنعت مد مشهور بود و او اینگونه کشف شد و مدلینگ را از ۱۵ سالگی اغازکرد و با IMG Models قرار داد امضا کرد او اولین همکاری خود را با فیچ عکاس بروس وبر بود او با برندهای مشهوری از جمله کلوین کلین، گپ، جیمی چو، رالف لورن، ویکتوریا سکرت و غیره کار کرده‌است.

او برای اولین بار در فشن شو بهار/تابستان ۲۰۰۹ برای لورن کنراد و tulle & cloth حضور داشت

در ۳ دسامبر ۲۰۱۲ به همراه بهاتی پرینسلو و ژاکلین یابلوسکی در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه CBS پخش می‌شد بازی کردند

وی در سال ۲۰۱۲ توسط ویکتوریا سکرت به عنوان یکی از ۱۱ مدل جدید معرفی شد که برای فشن شو نیز انتخاب شده بودند و او در سال ۲۰۱۵ رسماً به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت شناخته شد و در سال ۲۰۱۶ فنسی برا را به ارزش ۳ میلیون دلار نمایش داد

الهام بخش او در صنعت مد tyra banks مدل و بازیگر مشهور زن است.

لیس (لیاس) ریبرو – Lais Ribeiro


سن: ۲۶ سال
ماه تولد: Libra
قد: ۱۸۴
شهر تولد: پیائویی، برزیل.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: به صورت منطقه‌ای (در شهر خودش) فعالیت مدلینگ داشت.

مارتا هانت – Martha Hunt

سن: ۲۸ سال
ماه تولد: Taurus
قد: ۱۷۹
شهر تولد: ویلسون، کالیفرنیای شمالی.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: وقتی‌که ۱۴ ساله بود توسط آژانس مدلینگ محلی شناسایی شد. (دوست بسیار نزدیک سلبریتی معروف تیلور سویفت Taylor Swift است.)

انت توسط یک عکاس در شارلوت، کارولینای شمالی کشف شد . او بدلیل حرفه اش به نیویورک نقل مکان کرد و با IMG قرارداد امضاء کرد . اولین نمایش خود را در سال ۲۰۰۷ در هفته مد پاریس اجرا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۹ بر روی مجلات Vogue و GQ ظاهر شد .

مارتا در بیش از ۱۸۰ فشن شو حضور داشته است و در سال ۲۰۱۲ در مجله Elle و برای تقویم ویدئوی ویدئویی مجله LOVE 2012 انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ در آگهی های بازرگانی مشهوری ظاهر شد. او در اوایل سال ۲۰۱۳ در فهرست ویکتوریا معرفی شد و اولین نمایش ویکتوریا سکرت را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۴ او رسماً عضوی از مدلهای ویکتوریا سکرت شد و در سال ۲۰۱۵، تبدیل به یک فرشته شد.

رومی استریجد – Romee Strijid


سن: ۲۲ سال
ماه تولد: Cancer
قد: ۱۸۰
شهر تولد: زوئترمید، هلند.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سیکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: هنگامی که با مادرش در شهر آمستردام خرید می‌کرد، شناسایی شد.

رومی بر روی کاور مجلاتی از جمله وگ فرانسه و هلند / ال اسپانیا / هارپر بیزار هلند و بسیاری دیگر قرار گرفت

او اولین بار در فشن شوی سال ۲۰۱۴ ویکتوریا سیکرت حضور داشت و برای امادگی جسمانی به یک اردوگاه ۴ روزه در یکی از شهرهای مکزیک و با یکی از مربیان معروف ” مایکل اولاجید جونیور ” همکاری کرد

او از سال ۲۰۱۵ فرشتهٔ ویکتوریا سکرت است.

از جمله صمیمی ترین دوستان وی میتوان به جزمین توکس و تیلور هیل اشاره کرد.

یکی از الگوهای او در مدلینگ «بت فرانک» است و طراح مد مورد علاقه او ایزابل مارانت است.

سارا سامپایو – Sara Sampaio


سن: ۲۶ سال
ماه تولد: Cancer
قد: ۱۷۵
شهر تولد: پورتو، پرتغال.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: در سن ۱۶ سالگی و سال ۲۰۰۷ برنده‌ی مسابقات مدلینگ مو Pantene در پرتغال شد.

سارا سامپائو در ۲۱جولای سال ۱۹۹۱ در منطقه پورتو پرتغال به دنیا آمد. از کودکی او جزئیات بیشتری وجود ندارد فقط اینکه علاقه‌ی او به صنعت مدلینگ شاخصه‌ی بارز شخصیت او از کودکی بوده است.
با وجود اصرار‌های پدر و مادرش برای تمرکز بر تحصیل، او اولین قدم‌هایش را در زمینه‌ی مد و فشن در سن ۱۵ سالگی برداشت. در سن ۱۶ سالگی اولین جایزه‌اش را از Procter & Gamble دریافت کرد. این هولدینگ صاحب برندهای مطرحی از پمپرز گرفته تا پنتن، ژیلت، هد اند شولدرز و… است. آنها به عنوان جایزه به او پیشنهاد همکاری در تبلیغات شامپو پنتن را دادند و این اولین حضور او در تلویزیون بود. در کنار این، مجلات متفاوتی از او به عنوان مدل عکاسی دعوت به همکاری کردند.

سارا در ادامه اصرارهای خانواده‌اش، برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه لیسبون شد و در رشته‌ی ویراستاری مشغول به تحصیل شد. البته او بعد از فارغ تحصیلی تصمیم گرفت فعالیتش را در حوزه مدلینگ دنبال کند.
این مدل تازه‌کار در سال ۲۰۱۱ در مجلات معروف ال، ووگ و ماری کلیر دیده شد و همچنین در کلیپ‌های تبلیغاتی برند Armani جلوی دوربین رفت. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ سارا یکی از چهره‌های برند calzedonia شد ولی همیشه آرزو داشت در ویکتوریا سیکرت فعالیت کند. او برای این کار تلاش زیادی کرد، ولی هیچکدام موفقیت‌آمیز نبود.

در سال ۲۰۱۴ عکس‌های او در یک مجله ورزشی به چاپ رسید که شهرت فراوانی برای او به همراه داشت. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت آرزو دارد با کمی اختلاف و به سبک خودش، شبیه سوپر مدل معروف، کندیس سوانپول شود. بالاخره سارا در سال ۲۰۱۵ به آرزوی همیشگی‌اش رسید و بطور رسمی به عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت معرفی شد. این موضوع تحول جدیدی در زمینه فعالیت حرفه‌ایش بود و از آن پس زندگی حرفه‌ای او رنگ دیگری گرفت.

در سال ۲۰۱۲ او در مجله ووگ پرتغال در ماه آوریل چاپ شد، انتخاب شد و به عنوان زیبایی چهره از کمپین تبلیغاتی بین‌المللی برای (کالزدونیا مار) ،در تابستان ۲۰۱۲ ،توسط رافائل مازاکو و جامایکا در یونان عکس برداری شد. در سال ۲۰۱۳ او در رزا چا، ستاد انتخاباتی در کنار باربارا پالوین ظاهر شد.او اولین بار در ویکتوریا سکرت فشن شو در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۳ وارد شد. سامپایو بر روی جلد مجله افیکال، ووگ، ماری کلیر،گلامور، ال، هارپرز بازار، جی کیو، تلوا، و……… به چاپ رسید.

استلا مکسول – Stella Maxwell


سن: ۲۶ سال
ماه تولد: Taurus
قد: ۱۷۵
شهر تولد: بروکسل، بلژیک.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: وقتی در دانشگاه Otago در نیوزلند درس می‌خواند، توسط آژانس مدلینگ Ali McD شناخته شده.

استلا در سال ۱۹۹۰ از خانواده ای از ایرلند شمالی در بروکسل بلژیک متولد شد. او سه خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و تا ۱۳ سالگی در بلژیک زندگی کرده‌است. او در مدرسه مدلینگ ثبت نام کرد و پس از آن با خانواده اش به کانبرا، استرالیا نقل مکان کرد. در کانبرا به مدت ۱ سال بود و پس از آن به نیوزلند در ۱۴ سالگی رفت و دارای پاسپورت نیوزلند است. او به کالج کوئین مارگارت و دانشگاه اوتاگو، جایی که به عنوان یک مدل کشف شد، میرفت.

ولین نمایش خود برای ویکتوریا سکرت را در فشن شو ۲۰۱۴ انجام داد و پس از یک سال تبدیل به یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت شد. در سال ۲۰۱۶، در یک نظرسنجی که مجله ماکسیم به عنوان هات‌ترین زن سال قرار داده بود، مکسول رتبه یک را از آن خود کرد.

تیلور هیل – Taylor Hill


سن: ۲۱ سال
ماه تولد: Pisces
قد: ۱۷۹
شهر تولد: دنور، کلرادو.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۱۵
کشف شدن: جوان‌ترین فرشته‌ی ویکتوریا سکرت در هنگام اسب‌سواری در منطقه Dude ranch Coloradoتوسط مدیر برنامه‌هایش که عکاس هم بود، معرفی شد.

تیلور هیل در Palatine، ایلینوی متولد وبزرگ شده ایالت کلرادو می باشد درآغاز کار در سالهای اولیه عضو تیم ژیمناستیک شهرش بود.این دختر مانکن آمریکایی دارای سه خواهر و برادر است و از دبیرستان کلرادو فارغ التحصیل شده هست.
تیلور هیل وقتی که ۱۴ سال سن داشت توسط یک عکاس به نام جیم اردن کشف شد و استعداد مدل بودن اونمایان شد، البته اضافه کردن کاتالوگ وی درمبارزات انتخاباتی باعث سرشناس شدن وی شد.عکسهای تیلور هیل تاکنون روی مجلات برتر مدجهان نظیر Vogue، Glamour، Marie Claire، Elle به چاپ رسیده هست.

زمانی که تیلور هیل در مقطع دبیرستان در کلورادوی کشور آمریکا مشغول به تحصیل بود زیبایی و قد بلند او زبانزد خاص و عام بود. وی کارخود را به عنوان مدل در سال ۲۰۱۴ از بیگ سی شروع کرد و ظرف مدت یک سال لقب فرشته ویکتوریا سیکرت را به خود اختصاص داد.! و در سال ۲۰۱۵ او به همراه سلنا گومز درآخرین و اصلی ترین صحنه شوی ویکتوریا سیکرت ظاهر شد.

ژوزفین اسکریور – Josephine Skriver


سن: ۲۳ سال
ماه تولد: Aries
قد: ۱۸۰
شهر تولد: کپنهاک، دانمارک.
زمان فرشته شدن در ویکتوریا سکرت: سال ۲۰۱۶
کشف شدن: وقتی ۱۵ سال داشت، در سفری به شهر نیویورک به همراه تیم فوتبالش، شناخته شد.

ژوزفین اسکرایور (Josephine Skriver)  یک مدل دانمارکی است. او یک فرشته ویکتوریا سیکرت است و از پس از آغاز به کارش در سال ۲۰۱۱، در بیش از ۳۰۰ نمایش مد حضور داشته‌است و برای بعضی از بزرگترین برندهای فشن دنیا به عنوان مدل فعالیت کرده است.

ژوزفین متولد و بزرگ شده در کپنهاگ دانمارک است. مادر او یک تحلیلگر IT و پدر او یک زیست‌شناس دریایی است. پدر و مادر او هر دو همجنس‌گرا هستند و ژوزفین و برادر کوچکتر او الیور، از طریق لقاح مصنوعی به دنیا آمده‌اند.

پتانسیل ژوزفین در مدلینگ، در سن ۱۵ سالگی و در زمانی کشف شد که به همراه تیم فوتبال در حال سفر به نیویورک بود. مدت کوتاهی پس از آن، او توسط شرکت مدل‌های منحصر به فرد، یک آژانس مدلینگ بین‌المللی، در کپنهاگ ثبت نام شد. به تبع آن، او توسط دیگر آژانس‌های خارج از دانمارک نیز مورد پیشنهاد قرار گرفت اما او تصمیم گرفت در مدرسه بماند و صبر کند. پس از تمام کردن مدرسه، او شروع به دنبال کردن مدلینگ به صورت حرفه‌ای کرد.

مرتبط بخوانید: معرفی فرشته های ویکتوریا سکرت – قسمت اول

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *