معرفی مدلهای کفش آدیداس مخصوص پیاده روی و دویدن

در میان برند کفش های ورزشی مردانه و زنانه، یکی ازمعتبرترین و با کیفیت ترین محصولات در اختیار غول تولید لوازم ورزشی اروپا  یعنی کفش آدیداس است که همچون نایک و اسیکس آمریکایی ها، پیشگام در تولید فناوری های به روز جهانی در طراحی این محصولات ورزشی با کیفیت بوده و مشتریان  میلیونی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.
کفش های پیاده روی و رانینگ آدیداس بیش از ۶۰۰ مدل در طرح ها و رنگ ها و قابلیت های فنی مختلف بوده که به تناسب نیاز افراد در موقعیت های مکانی مختلف، قابل  شناسایی و خریداری می باشد. در انتخاب محصولات کفش آدیداس ، انتخاب محصول اصل و تشخیص آدیداس  تقلبی، اهمیت  دارد.
کفش های پیاده روی و دویدن آدیداس کفش آدیداسکفش های ورزشی مردانه و زنانه

حتما بخوانید : برند لاکچری برشکا

مدل ADIDAS COLD BLOODED PACK

(تصویر مدل  COLD BLOODED PACK را مشاهده  میکنید که از جدیدترین کتانی های فوتبالی آدیداس است.)

کفش رانینگ (دویدن) مردانه آدیداس

ULTRABOARD UNCAGED BA۹۶۱۶

کفش رانینگ (دویدن)  مردانه آدیداس مدل اولترابوست آنکیجد، در فهرست  گران ترین  و جدید ترین  محصولات اینبرند آلمانی قرار دارد.  در طراحی و تولید رویه این محصول از فیبرهای مصنوعی استفاده  شده و تنها ۲۰۰ گرم  وزن  دارد.  کف این کتانی با لاستیک با کیفیت  طراحی شده تا فشار  وارده به پاشنه  و کف پا  کاهش  یابد. با  توجه به اینکه پا در دویدن، تحت فشار قرار میگیرد، لذا اولترابوست آدیداس ، مجهز به فناوری بوست بوده  که سبب افزایش بیشتر انرژی به  پا در زمان دویدن  می شود.
همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، این مدل دارای رویه  با ساختار مشبک است که عمل تهویه آسان و سریع پا  را به خوبی انجام می  دهد و موضوع مهمی درزمان دویدن های بلند مدت می باشد. برای اینکه پا  در زمان دویدن  های طولانی، اصطکاک کمتری را احساس  کند، با استفاده از  فناوری PRIME  KNIT (پرایم نیت)، این مشکل  مرتفع شده است. زیره این کتانی نیز از فناوری استرچ وب (STRETCH  WEB) برخوردار بوده  تا  دوام و استقامت ان ارتقا یابد. از این  کالکشن،  میتوان PURE  BOOST را هم  انتخاب کرد  که طرفداران بسیاری دارد.

حتما بخوانید: برند لاکچری برشکا

کفش رانینگ مردانه مشکی رنگ ریسپانس آدیداس

کفش رانینگ (دویدن) مردانه آدیداس

RESPONSE BB۳۹۳۵

کفش رانینگ مردانه مشکی رنگ  ریسپانس  آدیداس ، از جمله  گران ترین  و جدید ترین محصولات ورزشی  این  برند آلمانی بوده که همچون نمونه بالا،  از فیبرهای مصنوعی در  طراحی  و تولید رویه  آن استفاده شده است. وزن هر لنگه  این کتانی حدود  ۲۹۰ گرم بوده  و جنس  کفی  آن بر خلاف فناوری GEL  نایک،  از  لاستیک می باشد. همان  طور که در شکل  مشاهده  میکنید،  به منظور تسریع  و تسهیل  جریان  آزاد هوا در داخل آن،  پنل های شبکه ای در رویه به  کار رفته تا پا در زمان دویدن  ها طولانی و گرم شدن و عرق کردن، تحت فشار  قرار نگیرد. هم چنین نوارهایی در کنار  رویه تعبیه شده تا پا کاملا در کفش فیت شود. از طریق لایه  میانی به کار  رفته در  ریسپانس آدیداس ،  میتوان از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد.
در  کتانی آدیداس ریسپانس، به جهت حرکت آسان پنجه و پاشنه در کفش،  از فناوری تورشن (TORSION)  استفاده شده  تا پا احساس راحتی کند. این موضوع، فاکتور مهمی برای دویدن های  طولانی مدت می باشد. توجه داشته باشید که زیره این مدل کفش دویدن آدیداس ، خاصیت کشسانی  خوبی را در اختیار دونده  قرار می دهد.

حتما بخوانید: معرفی برند مطرح حجاب در دنیای مد ؛ برند نیسما

کفش آدیداس انرژی بوست شماره  ۳

کفش آدیداس انرژی

ENERGY BOOST ۳

کفش آدیداس  انرژی  بوست  شماره  ۳ نیز از  جمله گران ترین  و جدید ترین مدل های کفش آدیداس بوده  که در سایز های مختلف در اختیار دوندگان  قرار دارد. این کتانی معروف  رانینگ  آدیداس ، همچون  ۲  مدل قبلی، از فناوری فیبرهای مصنوعی در رویه بهره برده و  وزن هر لنگه  آن،  ۲۸۸ گرم گزارش شده است. جنس کفی نیز همچون اکثر محصولات آدیداس ،  لاستیک  است و پنل  های مشبکی که در  رویه تک  فیت کشسانی به کار رفته، جریان  آسان  هوا در پا  را تسریع و تسهیل  می  کند.
توجه داشته باشید که آدیداس ، به فیت شدن پا در کتانی های رانینگ خود توجه  زیادی داشته  و به همین منظور، از فناوری FIT  FRAME بهره میبرد. به  طور  کلی، فناوری BOOST آدیداس سبب می شود تا از  هدر  رفت  انرژی  پا در زمان دویدن جلوگیری شود. این محصول نیز،  فناوری TORSION  دارد که  ماحصلش، تحرک  آسان پنچه و بخش پاشنه  در  کفش می باشد.
این کفش، همه نوع  نیازی  که شما از یک کتانی رانینگ انتظار دارید را برآورده میکند.  چرا که به خوبی در پای شما  جفت و جور  می  شود و شما به راحتی  میتوانید دویدن یکنواخت را تجربه  کنید و تسلط  شما در دویدن های  طولانی  مدت افزایش  یابد. چون پا در زمان دویدن، عرق زیادی نمیکند، حس  راحتی شما  در دویدن بیشتر می  شود  و خستگی  را کاهش می دهد.

حتما بخوانید: برند لاکچری ون کلیف اند آرپلز

کفش دویدن مردانه گلکسی  ۲ آدیداس

کفش دویدن مردانه گلکسی ۲ آدیداس

GALAXY ۲ RUNNING SHOES FOR MEN

کتانی دویدن  مردانه گلکسی  ۲ آدیداس ، از جمله کتانی های رانینگ  این برند آلمانی بوده  که در رنگ ها و سایز های مختلف در اختیار آقایان دونده  قرار  دارد.  وزن هر لنگه  آن، ۲۸۰ گرم و از رویه مشبک  برای تسریع جریان هوا در داخل آن استفاده میکند تا عرق ناشی از پا به  راحتی  خشک شود. زیره این کفش از فناوری  ADIWEAR برخوردار  است تا پا در  دویدن  های طولانی مدت، فشار  کمتری احساس  کند. به منظور  کاهش شوک ها وارده به بخش  کف  پا،  فناوری  آدی پرن (ADIPRENE) در لایه میانی  کفش  استفاده شده  و تنش  های  عمودی  و افقی  را کم می  کند.
توجه کنید که گلکسی آدیداس  نیز مانند سایر مدل های کفش آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در رویه آن و جنس  لاستیک  در کف، استفاده می کند. این مدل همچون NEO LIT زرد  رنگ آدیداس ،  برای دیویدن  های طولانی مدت توصیه  می شود.

حتما بخوانید: برند ایتالیایی دیزل

کفش رانینگ آدیداس مدل پور بوست شماره اس  ۸۱۹۹۵

کفش رانینگ آدیداس مدل پور بوست

PUREBOOST S۸۱۹۹۵

کفش رانینگ آدیداس کتانی پور بوست شماره اس  ۸۱۹۹۵، در  سایزبندی های  مختلف  به عنوان یکی از جدید ترین  و گران ترین محصولات این برند آلمانی  روانه بازار  شده است.  این کتانی پیاده روی و دویدن  آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در طراحی و ساخت رویه و لاستیک  در  کف بهره برده  و وزن هر لنگه  حدود  ۲۸۰ گرم می باشد. جریان هوا سیصد و شصت درجه ای در رویه آن با استفاده از فناوری سیماکول (CIMACOOL) سبب می شود تا تعرق پا در کفش کاهش یابد و محیط آن، خشک بماند. لایه میانی این مدل به منظور کم شدن تنش های  عمودی  و افقی  به پاشنه، از  فناوری بوست  برخوردار است .
توجه داشته  باشید که زیر این کتانی نیز همچون دیگر مدلهای کفش  دویدن آدیداس ،  از فناوری  کشسانی  STRETCHWEB برخوردار  بوده  که استقامت  آن در دویدن های  طولانی را حفظ می  کند.  چون پاشنه پا در  دویدن  های طولانی مدت ، آسیب میبیند، لذا از فناوری فیت کانتر برخوردار است که  تا تنش های عمودی به  پاشنه  کاهش یابد. توجه کنید که این کتانی ، گزینه  خوبی  برای دویدن مردان می باشد و با استقبال مشتریان  بین المللی همراه  شده است.

حتما بخوانید: نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب

کفش آدیداس توبولار رادیال

آدیداس توبولار رادیال

TUBULAR RADIAL RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس توبولار رادیال از جمله مدل های پر طرفدار آدیداس بوده که در فهرست جدید ترین و گران ترین محصولات  ادیداس به شمار می  رود. وزن هر لنگه  بیش از  ۳۴۰ گرم  بوده اما برای پیاده  روی و دویدن مناسب می  باشد.
جنس  رویه  این کفش، ازفیبرهای مصنوعی بهره مند می شود. رویه این مدل،  ساختاری شبیه  جوراب دارد تا حس پوشیدن یک جوراب را برای  پا شما به ارمغان آورد. در کف کفش از لاستیک استفاده شده  و از  زیره با فناوری  پلیمر  منعطف  EVA  استفاده میکند تا تنش  های عمودی به  پاشنه  کاهش یابد. توبولار رادیال ادیداس، به نسبت  دیگر  کتانی های ادیداس، از جنس جیر در  طراحی وتولید رویه استفاده کرده  تا موقع  دویدن، کفش به خوبی در پا شما فیت شده و بتوانید به  صورت یکنواخت  بدوید.

حتما بخوانید: معرفی برترین برند های کفش اسپرت

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست

BOOST ALL TERRAIN

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست ترین شماره ۲،  از  کتانی های  گران و جدید آدیداس بوده  که  در  سال های  اخیر روانه بازار شد و با استقبال  مشتریان مواجه گردید.  در  طراحی و تولید این کتانی ،  از  فیبرهای مصنوعی استفاده  شده تا کفش سبک و تعریق  پا در آن به  خوبی  و به آسانی  صورت  بگیرد تا محیط آن خشک باشد و حس راحتی  به دونده  منتقل شود.  از این کتانی ،  نوع زنانه هم  در طرح و رنگ و سایزهای  مختلف در دسترس  دوندگان قرار دارد.

حتما بخوانید: برند گس

کفش آدیداس اوترا بوست مردانه

کفش آدیداس اوترا بوست مردانه

ULTRA BOOST ALL TERRAIN FOR MEN

کفش آدیداس اوترا بوست  مردانه،  از جدید ترین محصولات  رانینگ آدیداس بوده  که در سایزهای  مختلف روانه بازار شده است. وزن هر لنگه حدود ۳۰۰ گرم و در طراحی کفی آن از لاستیک برخوردار بوده و به منظور تعرق  بهتر پا در کفش، رویه مشبک انعطاف پذیر  از فیبرهای مصنوعی در آن استفاده گردید. فناوری به کار رفته در این کفش شبیه کتانی PURE BOOST  است. اما با مدل  GALAXY ۲ تفاوت می کند.

حتما بخوانید: تاریخچه برند ایو سن لورن

کفش  آدیداس زد  ایکس ۷۵۰

کفش آدیداس زد ایکس ۷۵۰

ZX ۷۵۰

کفش آدیداس زد  ایکس ۷۵۰،  از جمله مدل های راحتی مردانه این برند بوده  که برای دویدن های  کوتاه و نه طولانی قابل استفاده می باشد. این کتانی ، ازلاستیک  در زیره برخوردار  بوده  و به منظور تعرق  آسان پا در آن، فیبرهای مصنوعی در رویه آن به  کار رفته است. جهت استفاده از کفش  هایی برای پیاده روی های طولانی  مدت  با قیمت  به  نسبت  ارزان در  قیاس  با کتانی های قبلی، از زد ایکس آدیداس استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب کفش

کفش آدیداس ای کیو تی

آدیداس ای کیو تی

EQT RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس ای کیو تی، ازکالکشن کفش های مناسب  برای  دویدن این برند آلمانی  بوده و وزن هر لنگه آن، حدودا  ۳۰۰ گرم  می باشد. در  طراحی  و تولید رویه این مدل از فیبر مصنوعی استفاده شده  و جنس کفی آن نیزلاستیک می باشد. بر خلاف کتانی های اولترا بوست و گلکسی، شاهد  ساختار مشبک رویه  نیستیم. فیت شدن پا در این محصول  آدیداس به آسانی انجام  می شود و به هر حال، کتانی ارزان ترین  به  نسبت  ۵ مدل اول این گفتار به  شمار  می رود.

حتما بخوانید: تکلیف نامشخص برندپوشان با آمدن‌ها و نیامدن‌های پوشاک خارجی

آدیداس اوریجینال ایکس پیر

آدیداس اوریجینال ایکس پیر

ORIGINALS X PLR RUNNING SHOES FOR MEN

کفش آدیداس اوریجینال  ایکس پیر،  از جمله کتانی های ورزشی به  نسبت گران آدبداس است که سایز های مختلف دارد و برای دویدن های طولانی مدت توصیه می شود.همچون اکثر محصولات  آدیداس ،  از  فیبرهای مصنوعی در  طراحی  و ساخت  رویه برخوردار بوده  و وزن هر  لنگه حدود ۳۰۰ گرم  می باشد. کفی  آن، لاستیک است اما زیره از  فناوری  منعطف پلیمری  جدید EVA  برخوردار می باشد تا تنش  های عمودی وارده به  پاشنه  کاهش یابد و از هدر رفت انرژی جلوگیری کند. کفی این مدل از فناوری اورتیلته  برخوردار می باشد تا محیط داخلش، محیطی  راحت و سالم  باشد.
رویه  مشبک  این مدل  همچون  برخی از کتانی های آدیداس ، تسریع و تسهیل در  تعرق  پا که در دویدن های طولانی مدت ایجادمی شود را به ارمغان می  آورد که فاکتور خیلی مهمی در خرید کفش های رانینگ است. وقتی جریان هوا خوبی در کفش وجود داشته باشد، محیط  آن، خنک و خشک می ماند و این  مقوله مهمی  در کاهش بیماری های قارچی در پا می باشد.
به هر حال طراحی مهندسی اوریجینال X PIR، مطلوب  و با استقبال آدیداس  دوستان مواجه شده است.

حتما بخوانید: لباس های عجیب مت گالا ۲۰۱۹

کفش پیاده روی مدل AQ۳۳۳۵

کفش پیاده روی مدل AQ3335

AQ۳۳۳۵ WALKING SHOES FOR MEN

از دیگر محصولات به  نسبت گران و جدید آدیداس ، میتوان به  کفش پیاده  روی مدل  AQ۳۳۳۵ اشاره  کرد  که به تازگی  به  فهرست  محصولات کفش  این برند آلمانی اضافه شده است  و از UPPER MAERIAL با سیستم بند کشی  LACE-UP و فناوری DMX و LINING MATERIAL سود می برد.   کنار بند کفش، عنوان FAST SHELL مشاهده  می شود.  این مدل، همچون سایر  کتانی های آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در  رویه برخوردار بوده  و کفی آن نیز لاستیک می باشد.
همانطور که گفتیم  از فناوری دی ام  ایکس  سود می برود که تنش های عمودی  به پا در اثر دویدن های طولانی مدت را کاهش می دهدو سبب  می شود تا پا دیرتر خسته  شود.

حتما بخوانید: برند پوما

کفش آدیداس پور بوست مدل اس ۸۰۹۸۰

آدیداس پور بوست مدل اس ۸۰۹۸۰

PURE BOOST S۸۰۹۸۰

آدیداس  پور  بوست  مدل اس  ۸۰۹۸۰، از کتانی های جدید  آدیداس  بوده که زیبایی  جذابی در شب به دلیل فناوری  شبرنگ دارد. برای کسانی که به پیاده روی شبانه علاقمند هستند،  این کفش برای  تشخیص  آنان توسط دوچرخه  سوارها و ماشین های عبوری  مناسب است. به خصوص  در محیط های پر مه و ابری. این کفش، مخصوص پیاده  روی و دویدن است و از  محصولاتی  که تاکنون معرفی شد، قیمت کم تری دارد.  در طراحی این محصول از فیبر مصنوعی در رویه استفاده  شده و کفی  لاستیکی  دارد.  وزن هر لنگه آن،  حدود ۲۹۰ گرم می  باشد.

حتما بخوانید: لاگوست، نماد موفقیت یک ورزشکار شایسته

کفش مخصوص رانینگ بانوان دونده

کفش مخصوص رانینگ بانوان دونده

ULTRA BOOST ALL TERRAIN  WOMAN

این کفش، کفشی  مخصوص رانینگ  بانوان دونده است و همچون کتانی مردانه  ALL TRRAIN۲، در سایز و رنگ  های مختلف تولید شده  و از  رویه با  الیاف  مصنوعی بهره می  برد. این کتانی، دارای  الیاف نرم  بوده  و سبک و مناسب استفاده در فصول  مختلف سالمی  باشد. این مدل با استقبال ورزشی پوش  ها مواجه  شده است.
اولترا  بوست آل  تایم همانطور که از  نامش  پیداست،  هم برای هم فصول  است و هم  از فناوری اولترا بوست  آدیداس بهره  می  برد که در  مجموع، دویدن راحت و آسان با کم  ترین  میزان تنش  های وارده عمودی به پاشنه را برای  بانوان دونده به ارمغان می آورد. کتانی های  آلترا بوست (ULTRABOOST) همواره در مجلات  ورزشی با استقبال منتقدان و ورزشکاران مواجه  شده است که انقلابی  در فناوری ساخت فوم  کفش های ورزشی به شمار می رود. فوم سفید و یکدست  این مدل، احتمالا اولین چیزی است که در زمان انتخاب آن، نظر  شما  را با خود جلب  میکند.
این فوم (BOOST) از صدها بالشتک ریز انرژی  پذیر  سود می برد و در  سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و با تبلیغات گسترده این  برند ورزشی  آلمانی همراه گردید.  به همین منظور،  این کتانی را  میتوان  تحولی  در فناوری صنعت کفش برشمرد.  در فناوری اولترا بوست سعی شده تا فاصله  پا با زمین کاهش  یابد و سطح تماس پا با زمین، بر خلاف کفش های والیبالیست ها و بسکتبالیست  ها، زیاد نباشد. این کفی  فوم شکل،  نرم  و انعطاف خوبی  دارد تا تسلط دونده در دویدن  زیاد باشد. این تفاوت را دونده هایی که کفش هایی با کفی  بالشتک دار  می پوشند، به خوبی احساس  میکند.

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *