میسلار واتر ها و روش استفاده از آن ها

میسلار واتر و مزایای استفاده از آن برای پوست

میسلار واتر چیه؟

حتما تا حالا چیزهایی درباره میسلار واتر شنیده اید و یا اینکه استفاده از این محصول جدید رو به روتین مراقبت از پوستتون اضافه کردید. این محصول، توانایی خیلی زیادی در از بین بردن انواع آرایش و آلودگی ها از روی پوست رو داره و میتونه خیلی سریع، راحت و بدون آسیب پاکسازی عمیقی از پوست داشته باشه. اما سوالی که پیش میاد اینه که در واقع این محصول چیست و چه چیزی اونو اینقدر خاص و منحصر به فرد کرده است؟

میسلار واتر یه محصول مراقبت از پوست و داروخانه ای فرانسوی هست که در طول دهه های مختلف در فرانسه مورد استفاده قرار می گرفته و به تازگی محبوبیت زیادی در همه جای دنیا پیدا کرده است. این محصول فرانسوی در سال ۲۰۱۳ به انگلستان هم عرضه شد. از آن زمان تاکنون میسلار واتر به یکی از محصولات ثابت در قفسه های مخصوص محصولات مراقبت از پوست داروخانه ای تبدیل شده و به تدریج در سرتاسر دنیا معروف و محبوب شد. میسلار واتر از آب های تصفیه شده ساخته شده تا با استفاده از مواد معدنی موجود در این آب ها، درخشش و زیبایی رو برای پوست به وجود بیاره. این آب با ترکیبات آبرسان قوی و سایر ترکیبات تجزیه کننده چربی و آلودگی ترکیب شده و به صورت توپک های کوچک که به اون میسل گفته میشه در اومدن. این توپک های کوچک به سادگی همه مواد آرایشی، چربی و آلودگی هایی که روزانه روی پوست قرار میگیره رو مثل یک آهنربا از پوست جذب می کنن و پوستی تازه، تمیز و شاداب رو براتون ایجاد میکنن.

مزایای استفاده از پاک کننده‌های میسلار

تنظیم ph پوست
پاکسازی عمقی پوست
آبرسانی پوست
مناسب برای پوست حساس صورت چشم و لب ها
افزایش نرمی و لطافت پوست
بدون نیاز به شست وشو
ضد آلرژی

 

 

روش پاک کردن با میسلار واتر 1

روش استفاده از پاک کننده‌های میسلار

روش استفاده از این نوع پاک کننده‌ها بسیار آسان است. برای استفاده از این محصول تنها کافیه مقداری از اون رو روی پنبه بریزید و به سادگی روی پوستتون بکشید. این محصول تمام آرایش و چربی های پوست رو پاک میکنه و مانع از ایجاد واکنش های آلرژیک بر روی پوست میشه. بعد از استفاده از این محصول دیگه نیازی به استفاده از آب برای آبکشی پوست صورت ندارید. میسلار واتر برای همه انواع پوست وجود داره و میتونید متناسب با نوع پوستتون از یه میسلار واتر مناسب استفاده کنید. البته اگر پوست شما خشک است بهتر است  در انتها و پس از شستشوی صورت از مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از این پاک کننده بسته به میزان چرب بودن صورت و برنامه روزانه شما می‌تواند یک یا دوبار در روز باشد که بهتر است آن را یک بار صبح پس از بیدار شدن و شستن صورت انجام دهید و بلافاصله پس از آن از مرطوب کننده حاوی ضدآفتاب (یا هردو باهم) استفاده کنید و یک بار شب قبل از خواب برای پاک کردن آلودگی‌هایی که در طول روز روی پوست شما نشسته است آن را به کار ببرید و پس از آن از کرم شب خود استفاده کنید. البته برای پاک کردن آرایش غلیظ بهتر است ابتدا از چشم پاک کن برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید و بعد با از استفاده از پاک کننده میسلار تمام صورتتان را پاک کنید. اگر پوست چرب و منافذ باز دارید ایده ال است که بعد از پاک کردن پوست با میسلار با ژل شستشوی مخصوص پوستتان را بشویید. میسلار واتر برای همه انواع پوست قابل استفاده است. انواع محتلف آن برای پوست‌های چرب، خشک و حساس هم در بازار موجود است.

 

تجربیات شخصی من:

خانوما و دخترای جوون، یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با زیبایی پوستتون باید بهش اهمیت بدین شستشوی درست و صحیح پوستتونه. بعضی ها به اشتباه فکر میکنن چون فقط از ضد آفتاب و یا ضد آفتاب رنگدانه ای استفاده میکنن دیگه نیاز به شستشو یا تمیز کردن پوستشون ندارن در صورتیکه این یه باور کاملا غلطه و شستشو و تمیز کردن صورت صرفا ربطی به این نداره که آرایش کامل دارین یا فقط کرم ضد آفتاب میزنین. اگرم که هیچ کرمی استفاده نمیکنین و به خودتون میبالین سخت در اشتباهین چون حتی خانومایی که تمایلی به آرایش ندارن باااااید از یه کرم ضدآفتاب متناسب با نوع پوستشون استفاده کنن! و اما یه مورد مهم در مورد استفاده از میسلار واتر هست که الان بهتون توضیح میدم. یه مطلبی در همه ی سایت ها در مورد روش استفاده کردن از میسلار واتر نوشته شده که با توجه به تجربیاتی که دارم به جرات میتونم بگم که اصلا درست نیست و اون اینه که در تمامی سایت ها نوشته شده که “بعد از استفاده از این محصول دیگه نیازی به استفاده از آب برای آبکشی پوست صورت ندارید” و من این مطلب رو اصلا قبول ندارم چرا که باید حتما بعدش صورتتون رو با یه ژل یا فوم شستشوی مناسب آبکشی کنید تا تمیز شدن پوستتون کامل بشه. مخصوصا کساییکه که کرم پودر دارن که اینکار براشون خیلی واجبه.

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

۱۰ نکته برای یک چرت کوتاه و مفید در طول روز

10 نکته برای یک چرت کوتاه و مفید در طول روز - دنیای مد و لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *