هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب “گوهر زیبایی” در بوستان آب و آتش

 به مناسبت ماه مبارک رمضان هفدهمین نمایشگاه «عفاف و حجاب؛ گوهر زیبایی» با هدف ارائه مستقیم محصولات عفاف و حجاب در بوستان آب‌ و آتش تهران آغاز به کار کرد.

هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی ۲) از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ در محل بوستان آب و آتش تهران واقع در بزرگراه حقانی آغاز به کار کرد.
دراین دوره از نمایشگاه بیش از ۵۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در بوستان آب و آتش حضور دارند.
این نمایشگاه میزبان رسته‌های مختلف ملزومات عفاف و حجاب، لباس اجتماع کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، پارچه‌های چادری و طراحان و تولیدکنندگان لباس جشن تکلیف خواهد بود.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه فعالان و برندهای مطرح حوزه عفاف و حجاب و مد و لباس اسلامی و ایرانی بوده و در طول سال نیز فعالیت های گسترده ای در این زمینه دارند.
بخش تبلیغی ترویجی این دوره از نمایشگاه نیز با همراهی مؤسسات فرهنگی عفاف و حجاب، و حضور اساتید متخصص این حوزه ضمن برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از آثار برتر و جدید حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده، ضمنا در این نمایشگاه طرح نذر حجاب، کارگاه دوخت رایگان انواع چادر نیز اجرا خواهد شد.
هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی ۲) از ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش برپاست.‏

علاقه‌مندان تا ۱۰ خرداد‌ماه  سال جاری، فرصت دارند از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از این نمایشگاه واقع در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش، سالن نمایشگاهی بازدید کنند.

عکاس: مریم رمضانلو

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *