هدیه‌ای برای عشقِ مد و فشن

دوستی دارید که به مد و فشن علاقه‌مند است؟ اخبارهای مد را دنبال کرده و طراحی لباس انجام می‌دهد؟ ما در این مقاله شما را با کادوهایی که می‌توان برای این دوست هنرمند خرید، آشنا می‌کنیم.

طراحان لباس شاید یکی از خلاق‌ترین هنرمندان به حساب ‌می‌آیند؛ چرا که در ذهن خود طرحی را تصور کرده و بر روی کاغذ ترسیم می‌کند. استفاده صحیح از رنگ‌ها و اینکه چه چیزی مد است یکی از چالش‌های بزرگ این هنرمندان است. طرح‌های آن‌ها باید متفاوت و به روز باشند. اگر دوستتان طراح لباس است یا به مد علاقه نشان می‌دهد، در این مقاله کادوهایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند به شخصیت او نزدیک باشد.
توجه داشته باشید که کادوهای معرفی شده، هم مخصوص زن و هم مرد است.
• کفش برای طراح خلاق: اگر سبکِ کفش پوشیدنش را می‌شناسید پس کفش را حتما به لیست خود اضافه کنید. ««کفش چرم » این کفشِ بخصوص، دارای رنگ‌های خنثی بوده و با طرح خاصی که دارد، می‌توان با هر نوع پوششی آن را سِت کرد. همچنین «گیوه نخ ابریشم » یکی دیگر از این کفش‌های خاص است که سبک و بادوام بوده و برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. این دو برند معرفی شده، کفش‌های دست‌ساز تولید کرده و می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید برای دوستتان بخرید. یک هدیه ایده‌آل برای دوستی خلاق!

 

• شال برای خانم‌های هنرمند: شال هم یک انتخاب بسیار عالی برای خانم‌هایی است که طراح لباس هستند. برای راهنمایی بیشتر، اگر رنگ آبی را دوست دارد پس یک شال آبی رنگ تیره یا روشن برایش بخرید. «شال نخی سنتی» نیز شال‌های بسیار زیبایی تولید ‌می‌کند که معروف به شال دارایی است. شال مانی‌آرت رنگ‌های مختلف را به صورت هندسی بر روی شال‌هایش رنگ‌آمیزی کرده و به تن‌پوش شما جلوه خاصی می‌بخشد.
• کیف‌های متنوع: یکی دیگر از کادوهای ایده‌آل برای طراحان لباس و عاشقانِ مد و فشن، کیف است.
«کیف دستی نمدی » مخصوص خانم‌های باسلیقه‌ای است که به مد امروزی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. این کیف بسیار مقاوم بوده و می‌توان در مهمانی هم از آن استفاده کرد.
«کیف‌های چرم برند رومی» نیز یکی دیگر از محصولات چرم و دست‌ساز برای خانم‌ها و «کیف‌های چرم برند چیستا» نیز مخصوص آقایانی است که دوست دارند کیف‌های مدِ امروزی داشته باشند.

 

• ابزار طراحی برای دوستِ هنرمند: اگر دوستتان ابزار طراحی‌ ندارد یا آن را گم کرده است پس این بهانه‌ی بسیار خوبی است که یکی از ابزارهایش را به عنوان کادو به دهید. می‌توانید تخته شاسی، مداد ذغالی، مداد طراحی وکاغذ طراحی برایش بخرید. همچنین یک دفترچه مخصوص اسکیس نیز هدیه‌ای بسیار ایده‌آلی است.
• زیورآلات خاص: برای یک خانمِ هنرمند و خلاق، چه چیزی بهتر از زیورآلات است؟
«گوشواره سوزن‌دوزی » می‌تواند به یکی از زیباترین کادوها تبدیل شود چرا که دست‌ساز بوده و یکی از هنرهای اصیل ایرانی محسوب می‌شود. «گردنبند مس و مینا  » طرح بسیار نابی داشته و به تن‌پوش جلوه‌ای خاص می‌بخشد.«انگشتر مس و مینا » یکی دیگر از محصولات این برند بوده و می‌توانید آن را با دیگر محصولات این برندِ جذاب سِت کنید و به دوستتان هدیه دهید.

 

• تن‌پوش؛ یکی از بهترین انتخاب‌ها: اولین و بهترین کادویی که می‌توان برای یک هنرمند خلاق و عشقِ مد خرید تن‌پوش است. این یکی از متنوع‌ترین کادوها به حساب می‌آید پس تا می‌توانید خلاقیت خودتان را به کار ببرید و یک تن‌پوش زیبا به او هدیه دهید.
• دستبندی بخر تا همیشه دستش باشد: دستبند هم یک هدیه بسیار جذاب محسوب می‌شود. « دستبند چرم با پلاک نقره » یک دستبند گرانبها اما بسیار زیبا و ماندگاری است که دوام بسیار بالایی داشته و یکی از دلایل پرفروش بودن آن، استفاده از نمادهای اصیل ایرانی بر روی پلاکش است.
اگر «مقاله‌های کادو چی بگیرم» به شما کمک بزرگی کرده و دوست دارید در مورد کادو خریدن مطالب بیشتری نیز بدانید منتظر مقالات بعدی ما در این مورد باشید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *