همه چیز در مورد برند گوچی( GUCCI)

برند گوچی

۱٫ برند گوچی برای اولین بار در سال ۱۸۸۱ در فلورانس ایتالیا راه اندازی شد.

۲٫ اولین فروشگاه گوچی در سال ۱۹۲۱ در فلورانس افتتاح شد. این فروشگاه محصولات چرمی بسیار باکیفیتی را که توسط متخصصان در این زمینه و طراحی هنرمندان مختلف تولید می شد را به مشتریان خود ارائه می داد و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود به سرعت مشهور شد.

۳٫ در طول دهه ۱۹۳۰، گوچی از مسابقات اسب سواری که یک تفریح بسیار محبوب nر آن دوران بود الهام گرفت و شروع به طراحی و تولید قسمت های فلزی برای محصولات چرمی خود گرفت. این فلزات عموما شکلی شبیه به رکاب اسب داشتند.

۴٫ در سال ۱۹۳۲ گوچی یک کفش با پاشنه تخت و مخصوص پیاده روی را با آب کاری طلا تولید کرد که تا به امروز به عنوان تنها کفش موجود در نمایشگاه و موزه هنر مدرن نیویورک وجود دارد.

علامت مارک گوچی

برند گوچی در حدود ۱۰۰ سال است که به عنوان نمادی از کیفیت بی چون و چرا در زمینه چرم تبدیل شده است. از زمان تاسیس این برند تاکنون برند گوچی به عنوان یک برند لوکس در زمینه لباس، اکسسوری و جواهرات تبدیل شده است. کیفیت مواد، طراحی و اصالت سبک گوچی را به یکی از مارک های تحسین برانگیز در سراسر جهان تبدیل کرده است.

کفش برند گوچی

خانه ی مد گوچی ، که با نام گوچی شناخته شده تر است، یک برند مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی (Guccio Gucci) در فلورنس (Florence) تأسیس شد. بخشی از این گروه تولیدی در اختیار PPR قرار دارد و به همین خاطر گروه گوچی در زمینه ی تولید کالاها و اجناس چرمی نیز فعالیت دارد.

طبق مجله ی بیزینس و یک (BusinessWeek) تولیدی گوچی در سال ۲۰۰۸ درآمدی در حدود ۴٫۲ میلیارد پوند در سرار دنیا کسب کرد و در سال ۲۰۰۹ به رتبه ی چهل و یکم ستون “۱۰۰ برند برتر دنیا” در این مجله ارتقاء یافت. این ستون یا جدول توسط اینتربند (Interbrand) طراحی شده است. گوچی همچنین پرفروش ترین برند ایتالیایی محسوب می شود که مستقیماٌ درحدود ۲۷۸ فروشگاه را در سرار جهان اداره کرده و محصولاتش را به صورت عمده فروشی از طریق نمایندگی های فروش و فروشگاه های برتر و خوش نام به فروش می رساند.

کیف برند گوچی

در اواخر دهه ی ۸۰ یک تغییر موضع در سیاست های شرکت سبب شد تا گوچی به یک مارک مشهور و رقیب جهانی تبدیل شود. در اکتبر ۱۹۹۵ گوچی به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و برای اولین بار از سوی شرکت مالی و سرمایه گذاری AMEX و نیز بورس نیویورک پیشنهادی معادل ۲۲ دلار برای هر سهم دریافت کرد. با کسب جواز تولید ساعت Severin-Montres در نوامبر ۱۹۹۷ آن سال به سال موفقیت آمیزی برای آن ها تبدیل شد. گوچی نام آن برند را به Gucci Timepieces تبدیل کرد. این شرکت به خاطر عملکرد مناسب مالی و اقتصادی و همچنین کیفیت مدیریت و عملکرد استراتژیکی به عنوان “شرکت برتر اروپایی” در سال ۱۹۹۸ از سوی فدراسیون تجاری مطبوعات اروپا (EBPF) برگیزیده شد. دفاترمرکزی و کاری گوچی در شهرهای فلورانس، میلان، پاریس، لندن، هنک کنگ،ژاپن و نیویورک قرار دارد. دفاتر مرکزی PRP نیز در پاریس واقع است.

کفش گوچی

در سال ۱۹۹۸ یکی از شلوارهای طراحی شده توسط گوچی با نام جینیس جینز (Genius Jeans) در کتاب رکوردهای گینس به عنوان گران قیمت ترین شلوار جین دنیا ثبت شد. مدل این شلوار از نوع شلوارهای زده و پاره است که اطراف آن با منجوق های قیمتی آفریقایی تزئین شده بود. قیمت پیشنهادی فروش آن در میلان ۳۱۳۴ دلار آمریکا بود.

کیف گوچی

در ژوئن ۲۰۰۵ با فروش یک شلوار جین ۱۵۰ ساله به ارزش ۶۰۰۰ دلار این رکورد توسط کمپانی لیوایز شکسته شد. خریدار این شلوار ۱۵۰ ساله یک کلکسیون دار گم نام بود.

لباس گوچی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *